План роботи
Робота учнівського самоврядування
«Школа - це простір життя дитини;
тут вона не готується до життя,
а повноцінно живе…»
Учнівське самоврядування – це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних відносин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості. Основна мета – виховати в учнів активну життєву позицію, підготувати їх до дійової участі в демократичному управлінні суспільством.
Правова основа діяльності органів дитячого самоврядування: Конституція України; Конвенція ООН про права дитини; Закони України «Про охорону дитинства», «Про освіту», Статут Центру.
Мета та завдання діяльності учнівського самоврядування:
- захист прав та інтересів учнів;
- інтеграція зусиль учнівського загалу для добрих і корисних справ;
- розробка і реалізація учнівських проектів, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу в Центрі;
- вироблення навичок самоврядування, соціальної активності та соціальної відповідальності учнів завдяки організації участі їх у практичній громадській діяльності;
- виявлення і стимулювання розвитку творчого потенціалу кожного учня, збагачення його суспільно-громадянського досвіду;
- формування життєвої компетентності та стимулювання прагнень учнів до життєвого успіху;
- розвиток творчих рис характеру: цілеспрямованості, вимогливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику;
- заохочення учнів до участі у розв’язанні трудових, соціально-політичних, моральних проблем суспільства;
- розвиток світогляду учнівської молоді і особливо старшокласників.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін викона- ння |
Відпові-дальні |
При-мітка |
|||
ВЕРЕСЕНЬ |
|||||||
1. |
Засідання Учнівського Парламенту, обговорення плану роботи самоврядування. Вибори наставників та активу учнівського самоврядування. |
|
|
|
|
Голова учнівсько-го самовряду-вання |
|
2. |
Допомога у проведенні свята Першого дзвоника. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
3. |
Екскурсія по вулицях міста з метою закріплення правил вуличного руху. |
|
|
|
|
Учнівське самовряду-вання |
|
4. |
Закріплення з учнями режиму дня та правил поведінки в центрі «Поважаємо та дотримуємося правил поведінки» (1-13 кл.). |
|
|
|
|
Учнівське само вряду-вання |
|
ЖОВТЕНЬ |
|||||||
1. |
Урочисті збори, присвячені Дню вчителя. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
2. |
Підготовка заходів до Дня захисника України. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
3. |
Рейд-перевірка стану збереження підручників. |
|
|
|
|
Учбовий сектор |
|
4. |
Операція «За чисте довкілля». Трудовий десант по прибиранню території Центру. |
|
|
|
|
Господарсь-кий сектор |
|
ЛИСТОПАД |
|||||||
1. |
Перевірка наявності підручників, зошитів, щоденників, їх стану. |
|
|
|
|
Учбовий сектор |
|
2. |
Допомога в організації Всеукраїнської акції «Запали свічку пам’яті». |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
3. |
Обговорення заходів до Всесвітнього дня людей з інвалідністю. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
ГРУДЕНЬ |
|||||||
1. |
Організація акції «Лист Святому Миколаю». |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
2. |
Рейд-огляд збереженості майна Центру «Школа молодого господаря». |
|
|
|
|
Господарсь-кий сектор |
|
3. |
Обговорення підсумків роботи учнівського самоврядування за І семестр. |
|
|
|
|
Голова учнівсько-го самовряду-вання |
|
4. |
Підготовка заходів до святкування Андріївських вечорниць та Новорічного вечора. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
СІЧЕНЬ |
|||||||
1. |
Перевірка санітарного стану класних кімнат. |
|
|
|
|
Господарсь-кий сектор |
|
2. |
Проведення рейду-перевірки шкільних підручників. |
|
|
|
|
Учбовий сектор |
|
ЛЮТИЙ |
|||||||
1. |
Оформлення інформаційного листа «Безпека в Інтернеті». |
|
|
|
|
Учнівське самовряду-вання |
|
2. |
Обговорення результатів перевірки стану спальних приміщень. |
|
|
|
|
Господарсь-кий сектор |
|
3. |
Організація заходів з відзначення Дня Валентина. Виготовлення скриньки «Пошта Амура». |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|||||||
1. |
Участь у святковому концерті, присвяченому 8 березня. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
2. |
Участь у заході, присвяченому Шевченківським дням. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
3. |
Участь в заході до Дня дитячої книги. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
КВІТЕНЬ |
|||||||
1. |
Участь спартакіаді до Всесвітнього дня здоров’я «У здоровому тілі - здоровий дух». |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
2. |
Про результати проведення Весняної толоки. |
|
|
|
|
Господарсь-кий сектор |
|
ТРАВЕНЬ |
|||||||
1. |
Участь органів учнівського самоврядування у заходах щодо відзначення Дня пам’яті. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
2. |
Участь органів учнівського самоврядування в організації та проведенні свята до Міжнародного дня сім’ї. |
|
|
|
|
Культурно-масовий сектор |
|
3. |
Підсумки роботи за поточний навчальний рік (звіт по секторах). |
|
|
|
|
Голова учнівсько-го самовряду-вання |
|