Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 07.05

Зарубіжна література, 07.05.20р.

Тема. ПРЗМ. Твір-опис «Незвичність образу Кіндрата» за твором Крістіне  Нестлінґера «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Матеріал для написання контрольного твору:

Бесіда за прочитаним:

 

- Що стало причиною появи посилки в домі пані Бертолотті? (любила робити

замовлення поштою, брати участь в різних акціях).

- Що було в тій посилці? Чи був з товаром супровідний лист?

- Чи зраділа героїня такому «сюрпризові»?

- Чи знала вона, напевно, що з цим має робити? (подумала , що настали

«чорні дні»).

- Яким незвичним способом з’явився хлопчик на світ?

(народився в бляшанці, в спеціальному живильному розчині).

- Коли і де народився хлопчик? ( 23.10.1967 року, місце народження -

невідоме).

- Як про всі ці дані дитини дізналася пані Бертолотті? (з свідоцтва про народження, яке вручив їй хлопчик).

 

Колективна робота з текстом

 

- Чому однокласники не любили Конрада? (занадто слухняний, «проклятий вискочка», «говорить тільки правду», дуже чемний, нікого не ображає).

- Як вчителька скористалася його ідеальністю? (призначила його своїм заступником).

- Яку саме мету вона переслідувала? (щоб доповідав їй про все)

- Чому Конрад не може змінитися? (бо його таким зробили. «Я не можу інакше!»).

- Чи намагається Конрад якось змінити своє ставлення до дітей і ситуації?

- Заради кого він готовий це зробити? (заради Кіті).

- Яка подія прискорила його зміни в ставленні до оточуючих (лист з вимогою повернути хлопчика справжнім батькам).

- Що вигадала пані Бертолотті та пан Егон , щоб у них не відібрали таку гарну дитину? (зробити його гіршим).

- Хто їм в цьому  допомагав? (Кіті).

- В який спосіб  вона це робила? (вчила лайливих слів, обмальовувати стіни, писати криві літери, намазувати кремом підлогу, колола його шпилькою, коли він робив щось не так, мама заохочували цукерками та поцілунками).

- Чому справжні батьки Конрада були шоковані, коли його

побачили? (Бо він був неідеальним, неслухняною дитиною).

 

Риси характеру хлопчика:

 

 

 

 

 

 

 

 

Опорна схема «Результати взаємин Конрада зі світом»:

Закладено програмою

Вплив неідеального світу

Чемний

Використовує лайливі слова

Добрий

Обрізав китиці з килимів

Щирий

Обмалював стіни в школі

 

Домашнє завдання:

Написати твір, опрацювавши матеріал, прочитавши повість, давши відповіді на усі запитання, опираючись на таблиці.