Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

Літературне читання

Тема. Опрацювання творів із “Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання”

Василь Голобородько  “Коник”,  “Дружимо з деревцем”, “Спека”, “Після дощу”, “Рукавичка” сторінка 56-59.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/hrestomatiya_ukr-lit-3-4klass.pdf

 

Українська мова.

Тема. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними вправами значеннями дієслів.

Завдання 427 (усно).

  • Прочитайте текст. Про що в ньому йдеться?

  • Назвіть дієслова, поставте до них питання. Яку дію вони означають ці дієслова: завершену чи незавершу?

  • Перебудуйте текст, змінивши в ньому дієслова такими, що відповідають на питання що робили? Як змінився текст?

Завдання 429 (усно).

  • Вилучи “зайве” слово . Відповідь обгрунтуйте.

  • Завдання 430 (письмово).

Домашнє завдання сторінка 171 вправа 431.

 

Математика

Тема. Тренувальні вправи. Ділення з остачею. Властивість остач.

Виконайте завдання + (фото у вайбер).

1.Познач приклад з невірною відповіддю

    а)  27 : 5 = 5 ( ост. 2)

    б) 48 : 9 = 6  ( ост. 3)

    в) 66 : 8 =8  (ост. 2)

 

2.  Яка остача може бути при діленні на 6?

     а)  2, 3, 4,5, 6

     б) 6, 7, 8, 9, 10

     в) 1, 2, 3, 4, 5

 

3. Розстав дужки так, щоб рівності стали істинними

        64 : 64 - 56 = 8                    85 – 35 : 5 = 10

 

4. Зєднай стрілками вирази з однаковими значеннями

         200 * 3 : 10                               80 : 4 – 2 * 10

         15 : 3 * 0                                   60  – 0 : 6

         9 : 9 + 5 : 1                                 9 - 1 * 3

5. Розвяжи задачу.

 У шкільному саду зібрали 4 ящики груш по 5 кг у кожному і

6 ящиків яблук по 10 кг в кожному.

У скільки разів більше зібрали яблук,  ніж груш?

6. Запиши виразом або по діях.

   Периметр квадрата такий, як у рівностороннього трикутника.

   Сторона трикутника 8 см. Знайти сторону квадрата.