Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

Літературне читання 12.03

Тема. Г. К. Андерсен «Гидке каченя». Складання плану казки, стисле переказування.

Завдання. Читання казки «Гидке каченя» частинами.

Завдання. Переказ казки за прочитаними частинами.

Завдання. Складання плану. (Опрацювання запитань, які допоможуть скласти план)

 Де качка висиджувала каченят?

Якими були перші дії качки? Як їх сприйняли на пташиному подвірї?

Які страждання довелося пережити каченяті?

Чому під час зустрічі з лебедями каченя охопило дивне хвилювання?

Прочитай ті рядки тексту, де описано перетворення гидкого каченяти на прекрасного лебедя. Які почуття переживало воно?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова 12.03

Тема. Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у реченні.

Слова: читати, писати, розмовляє, росте, думає, сидіти, мовчати….

 Поставите запитання до даних слів.  Визначте частину мови.

Робота з правило с. 134 (підручник)

Завдання. Записати шість дієслів.

Виконати вправу 261, с133. Прочитайте. Випишіть словосполучення з дієсловами. Підкресліть дієслова, поставте до них запитання.

Правило. У реченні дієслово повязане з різними частинами мови, але найчастіше-  з іменником.

Виконати вправу 263, с134-135.

  • Виписати дієслова, використані в тексті.
  • Визнач, із словами яких частин мови дієслова повязані в реченнях.

Зробивисновок. Перевірсвоїміркування за правилом.

Правило с. 135.

Домашнє завдання.Правила (вивчити) с. 134, 135.

Вправа 264, с 135 (завд.1 , 2, 3).