Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 19.03

19.03.2020р.

Літературне читання

Тема. Наталя Любиченко «Хто дбає, той і  має». Читання  в  особах,визначення теми оповідання.

Завдання:

  1. Знайти  в інтернеті  і  прочитати оповідання.

  2. Обговорити  зміст  прочитаного.

  3.  Виконай завдання. 

 1. Бабусина хата стояла...

О  біля кучерявої гори             О    під кремезним горіхом

О  на вершечку гори                О на краю села

 2. Для бабусі Наталочка зірвала ягідки ...

О  малини         О  ожини         О  аґрусу      О полуниці

 3. Наталя роздумувала над бабусиними словами ...

О  Хто лежить на печі, той не їсть калачі.               О   Хто дбає, той і має.

 О   Хто не працює, той не їсть.                                 О  Без охоти нема роботи.

 4. Бабуся розповідала багато цікавого про ...

О   життя людей                                 О  життя мурашок і бджіл

О  життя пташок і комах                   О   життя звірів і пташок

 5. Після розмови з бабусею дівчинка вирішила...

О  допомагати бабусі                       О   допомагати мамі

О  також дбати                                 О  допомагати птахам взимку

 6. Відшукай у  творі прислів’я, яке є темою  оповідання.

 7. Впорядкуй ( пронумеруй) речення відповідно  змісту твору Наталі Любиченко «Хто дбає, той і має».

О  Рішення дівчинки.

О   Бабусині поради

О   Доброго ранку!

О   Повний кошик з горішками.  

О  Гостинці для бабусі.

 О  Цікаві розповіді про природу.

 

Математика 

Тема.  Завдання на  використання  таблиць  множення  2 і 3. Види ліній. Крива. Ламана. Креслення.

Завдання: 

  1. Обчислити  приклади  письмово ( у стовпчик).

214 2             5342          2133       3213

  1. Обчислити вираз.

(2412)+(1323)=

 

  1. Розв’язати  рівняння

854-х=296

 

  1. Накреслити  ламану  із заданими  відрізками

4см,  6см,  1см, 3см, 5см.

 

Природознавство

Тема. Звірі. Спільні та  відмінні  риси.

Новий  матеріал:

Слон, жираф, мавпи, зайці, лисиці, вовки,  носороги, кабани і т.д.- це група  тварин  під назвою  звірі. На Землі живе більше 1 млн. 500 тис. різноманітних тварин. Хоча всі вони різні проте багато з них мають щось подібне. За спільними ознаками вчені об’єднали тварин у групи, саме за істотними ознаками. Тож спробуймо визначити істотну ознаку звірів.

Висновок: тільки звірі вигодовують своїх малят молоком. Це і є істотна ознака звірів. Їх тому  називають ссавцями. Проте  не  слід  забувати,  що  у  тіло їхнє  вкрите  шерстю(крім китів  та дельфінів).

Будова   звірів  одинакова:

Голова, шия, тулуб, хвіст, 4 кінцівки.

Проте є у звірів  і  відмінні  риси

  • Запам’ятайте, усі звірі вигодовують своє потомство молоком. Але не всі народжують дитинчат. Наприклад, качкодзьоб відкладає яйця. Кенгуру доношує дитинчат в особливій складці на животі – сумці.

  • Не в усіх звірів тіло вкрите густою, довгою шерстю. Наприклад, у китів і дельфінів її немає.

  • Усі новонароджені малюки звірів живляться молоком матері, проте, подорослішавши, починають харчуватися по-різному. Поміж дорослих звірів є: 

-рослиноїдні(заєць, слон, жираф і т.д.),  

-хижі(лисиця, вовк, ласиця і т.д.), 

-та всеїдні(кішки, собаки, ведмеді і т.д.).

     - У звірів різні  місця проживання:

                           -у воді (кити, дельфіни),

                           -у повітрі (кажан),

                           -під землею (кроти, миші),

                           -на землі(олені, лисиці і т.д.)

Завдання: 

Закріпити  весь  цей  матеріал  за  допомогою  інтернет -ресурсу (презентацій, відео, картинок)