Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

14.05.2020                                                                                                                                                                    Літературне навчання                                                                                                                                                                Тема.  Відповіді на запитання до тексту « Слова – втікачі».

  • Прочитайте оповідання «Слова-втікачі» з букваря ( ст. 73)

  • Дайте відповіді на запитання

Чому оповідання називається «Слова – втікачі»?

Як Сергійко вставив слова, котрі втекли з оповідання?

Поміркуйте і скажіть, яке з прислів’їв характеризує Сергійка?

Умілому вся робота легка.

Поспішиш-людей насмішиш.

Українська мова                                                                                                                                                           Тема. Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим  шрифтом. 

  1. Поверніть на місце слова, які втекли з оповідання і запишіть їх правильно.

В каструлі булькала Наталя.

Каша кашляла, і  її поклали в ліжко.

Тато прибив поличку песиком.

Молоток вищав і махав хвостом.

  1. Спишіть текст

Моя мама — чарівниця! Вона робить із звичайного все незвичним.                                                           Та є захисницею, і оберігає мене.                                                                                                                          Неня моя зразкова, і я хочу сказати їй за це велике спасибі!                                                                       

Я люблю свою матусю за її лагідні руки, ніжні очі,  тепле серце.

  1. Складіть і запишіть речення з цими словами.                                                                                        матуся  Моя  найкраща.

Мистецтво                                                                                                                                                                            Тема. Слухання і виконання в русі  В. Верховинця « Гоп-гоп».                                                                              Малювання візерунка на аркуші паперу в клітинку «Прикрасимо рушничок».

               Гоп - гоп

Гоп – гоп – гоп!  Гу – ту – ту!                                                                                                                                   Вари кашку круту.                                                                                                                                                                   Підсипай молочка,                                                                                                                                                    Нагодуй козачка!                                                                                                                                                                       Гоп – гоп – гоп! Гу – ту

  1. Виконайте рухи наспівуючи пісеньку                                                                                                                                 На слова       « Гоп – гоп – гоп!  Гу – ту – ту!» - тупаєм ногами                                                                                                                  Вари кашку круту – правою рукою робимо рухи так, як мішаєм ложкою кашу.                               Підсипай молочка – виконуємо рухи,   ніби наливаємо з глечика молоко.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Нагодуй козачка – виконуємо рухи так, ніби годуємо когось.

  2. Намалюйте рушничок на аркуші паперу в клітинку.