Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

1-Б 14.05 ЯДС

Тема. Влив людини на природу.

 Розглянь малюнки у підручнику на ст. 90. Визнач ,що належить до неживої, а що- до живої  природи.

 Пригадай, які рослини  здавна шанують в Україні.

 Розглянь малюнок. Що ти знаєш про ці рослини?

Розглянь малюнки на сторінці 91. Розглянь, як діти піклуються про тварин.

Які добрі справи ти зробив (зробила) для природи? 

Прочитай казку.

                                   ДЖЕРЕЛЬЦЕ В БІДІ

На лісовій галявині було джерельце. До нього приходили напитися смачної водиці лісові мешканці. Але одного разу вони побачили, що джерельце висихає.

Звірята вирішили допомогти джерельцю. Поскликали всіх звірят лісу і почали думати, як зарадити біді. Рішення знайшов мудрий їжачок. Але виконати його доручили Зайчикові, — не завжди ж йому ховатись у кущах!

Вибіг Зайчик на галявину і причаївся. Він чекав на людей. І ось Зайчик побачив гурт дітей. Як показати їм дорогу до джерельця? Набравшись сміливості, Зайчик підбіг до дітей. Зупинився і поманив лапкою. Діти зраділи запрошенню. Та, побачивши джерельце, одразу зрозуміли, що звірятам загрожує небезпека. Без води вони загинуть!

Діти швидко побігли додому. Принесли лопати, відра, грабельки. Почали розчищувати. Джерельце врятоване! Звірята дякували дітям і частували смачними дарами лісу.

Про що ти дізнався з казочки?

-Б 14.05 Математика

Тема. Міркуй. Розв’язуй. Зростай.

Розв’яжи віршовану задачу усно.

Три веселі киці

грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг...

Скільки кошенят усіх?

 Запиши цифрами.

а) тридцять один, двадцять три, сорок п’ять, дев’яносто;

б) сорок, двадцять один, п’ятдесят дев’ять, сто;

в) тридцять, сімдесят два, п’ятдесят п’ять, дев’яносто дев’ять.

Прочитай спочатку двоцифрові числа , а потім одноцифрові.

9, 15, 40, 5, 10, 79, 100, 67.

З кожного виразу на додавання склади два вирази на віднімання.

45+30=75       67+13=90         39+12=51

75-45=30

75-30=45

Виконай завдання з підручника ст. 123 ; у зошиті ст. 48.

-Б Мистецтво

Тема. В очікуванні літа. Аплікація «Метелики.»

 

Відгадай загадку.

Чудеса, погляньте, дітки –
З квітки полетіла квітка!
В неї крильця кольорові,
Пурхає в гаю і в полі.
Як же зветься цей веселик?
Здогадалися? …
(Метелик)

Наближається  літо. З’явилися перші літні гості – метелики. Створи об’ємну аплікацію власноруч.  (Зразок додаю у viber)  Тобі потрібно клей,фломастери,ножиці, кольоровий папір

Послідовність виконання:

  • Склади декілька клаптиків паперу навпіл.
  • Намалюй олівцем контур крил метелика. Виріж і розмалюй їх.
  • Виріж кольорові круги.(дивись на зразок)
  • Приклей крильця тонкою смужкою до тільця, а потім на аркуш кольорового паперу.
  • Домалюй фломастерами очі та вусики.

Послухай пісню А Олейнікова. «Канікули»

 Виконай руханку.