Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 19.03

Українська мова, 15.04.20р.

Тема. Письмовий твір-роздум у художньому стилі про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень.

Теоретичний матеріал:

Орієнтовний план

Вступ

Чому я обрав цю тему?

Теза

Яким повинен бути справжній товариш

Докази

1) чесний і порядний;
 2) відданий;
 3) готовий у будь-який момент прийти на допомогу;
 4) розумний, винахідливий;
 5) надійний, справедливий

Висновок

Дружба — це найцінніший скарб

   Скориставшись орієнтовним планом, давайте напишемо твір-роздум у художньому стилі про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень (чорновий варіант).

Домашнє завдання:

Написати твір-роздум у художньому стилі про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень (розпочатий у чорновому варіанті).

19.03                                         6-Б клас                        Математика

Тема. Розв´язування вправ

  • Пригадай правила віднімання раціональних чисел.

  • Розглянемо вправу.

Вправа. Виконай віднімання:

  1. 3,4 – 6,7 = 3,4 + ( - 6,7 ) = - 3,3;

  2. 12,7 – ( -8 ) = 12,7 + 8 = 20,7;

  3. – 14,7 – 17,4 = - 14,7 + ( - 17,4 ) = - 32,1;

  4. – 18,9 – (- 19,2) = -18,9 + 19,2 = 0,3.

 

Домашнє завдання.  Виконай віднімання:      1) 14,9 – 15,1;

                                                                             2) 32,5 – (-7);

                                                                             3) -12,3 – 13,2;

                                                                             4) -12,9 – (-8,9).

 

Конспект уроку

з біології

6-Б клас

19.03.2020

 

Тема. Різноманітність коренів. Видозміни коренів.

 

1. Які є види коренів?

Головний корінь глибоко проникає у грунт і надійно втримує надземну частину рослини. Він завжди один.

Додаткові корені утворюються на будь-якій частині рослини (на стеблі, листках), але не на головному корені.

Завдяки галуженню від головного та додаткових коренів послідовно відходять бічні корені першого, другого, третього і т. д. порядків.

2. Які  є видозміни кореня?

Видозміни кореня:

- Коренеплід (морква, редиска, петрушка, буряк);

- Бульбокорені (жоржина, шпинат, любка дволиста);

- Дихальні корені (мангрові дерева, болотяний кипарис);

- Опорні корені (бразильські пальми, панданус);

- Корені-присоски ( повитиця, омела).

Виберіть одну правильну відповідь

1. Позначте рослину, у якої стрижнева коренева система: а) пшениця; б) кукурудза; в) цибуля; г) кульбаба.

2. Позначте видозміну кореня в буряка, моркви, редьки: а) бульбокорені;

Б) коренеплоди; в) опорні корені; г) дихальні корені.

3. Позначте видозміну кореня в тропічних орхідей: а) опорні корені; б) повітряні корені; в) коренеплоди; г) бульбокорені.

 6Б Інформатика

Тема.  Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками.

Конспект уроку.

Комп’ютер у мережі, з яким ви працюєте безпосередньо, називають локальним, а той, для доступу до якого використовуються канали передавання даних, - віддаленим.

Для перегляду списку імен комп’ютерів локальної мережі потрібно виконати Пуск => Мережне оточення => Показати комп'ютери робочої групи.

Для того щоб користувачі віддалених комп’ютерів могли працювати по мережі з файлами та папками деякої папки, до неї потрібно відкрити спільний доступ. Доступ може бути повним (користувачі віддалених комп’ютерів зможуть змінювати вміст папки) або лише для читання (ніякі зміни по мережі в папці виконати неможливо).

Щоб побачити список папок віддаленого комп’ютера, відкритих для спільного доступу, потрібно двічі клацнути на його ярлику.

Перегляд вмісту об’єктів операційної системи, що розміщені на комп’ютерах локальної мережі, називають навігацією локальною мережею.

Домашнє завдання.

Записати конспект та опрацювати §5.2.

Посилання на підручник:   https://pick.net.ua/ru/6-class/806-informatika-16

Зарубіжна література, 19.03.20р.

Тема: Рей Дуглас Бредбері (нар. 1920). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Теоретичний матеріал у підручнику на ст.. 208-210 (Svitova_6klas_Voloshhuk_2014.pdf)

Ознайомлення із життям та творчістю письменника у формі гри.

Журналіст.  Добрий день, Рей Дуглас Бредбері, відомо, що Ви народилися 22 серпня 1920 року в американському місті Вокігані. Цікаво, чому Вас так назвали?

 

Бредбері.  Моє повне ім’я Раймонд, але під ім’ям Рей мене знають у світі.

Дугласом назвав мене батько, тому що дуже любив кіномистецтво і на честь улюбленого актора Дугласа Фербенкса назвав мене.

        

         Журналіст.  Дитинство Ваше припало на важкий етап економічного розвитку країни. Що було найскладнішим у Вашому житті?

 

         Бредбері.  Наша родина переїхала до Лос-Анджелеса, де я закінчив школу, і в 16 років почав заробляти на життя продажем газет. Я дуже люблю свою родину і хотів їй допомогти подолати матеріальну скруту.

 

         Журналіст. А як Ви продовжували освіту?

 

         Бредбері. Через брак грошей я не міг навчатися, але дуже прагнув цього, тому займався самоосвітою.   Тричі на тиждень відвідував бібліотеку. Таким чином, замість університету закінчив бібліотеку.

 

          Журналіст. Відомо, що в дитинстві Ви уявляли себе чарівником.

 

          Бредбері. Так, любив жартувати «Я став бородатим факіром, і тепер із друкарської машинки та Космічної Пустелі, що стелиться далеко, я виймаю ракети».

 

         Журналіст. А про що Ви мріяли?

 

         Бредбері.  З дитинства мріяв стати письменником. В 12 років мав друкарську машинку, писав і розсилав твори до часописів. Але мені відмовляли. Більшість перших творів я спалив. Але відданість друкарській машинці залишив на все життя.

 

         Журналіст. Коли почали друкувати Ваші твори?

 

         Бредбері.  З 17 років  входив до лос-анджелівського об’єднання  молодих авторів «Ліга наукових фантастів». Друкувався у дешевих журналах.  Першим надрукованим твором   був вірш «Пам'яті Віллі Роджерса». 

         Журналіст. Коли Ви стали професійним письменником?

Бредбері.  В 22 роки. Писав надзвичайно багато, але успіх прийшов у 1950 році, після виходу твору «Марсіанські хроніки», за роман «451 градус за Фарінгейтом» (1953 р.) здобув світову славу.

Журналіст. У що Ви вірите?

Бредбері. Я вірю у Всесвіт. В його непізнану непередбачуваність. Я вірю в Людину. Що людський розум переможе. Я вірю, що саме краса зможе врятувати світ.

Журналіст. Ви задоволені своїм життям?

Бредбері. Так. Я прожив чудове життя. Мій найбільший успіх – моя творчість. Я написав 25 книг, 300 оповідань, підготував 60 серіалів.

 

Фантастична література – це твори, в яких описуються вигадані, не існуючі в реальному житті події.

 

Існують різні види фантастики, але я зупинюся на деяких. Реальна фантастика – це, коли діють надприродні сили і людина бореться з ними. Наукова фантастика. Для неї характерні описи космічних польотів, перебування на інших планетах, переміщення в часі в майбутнє або минуле; серед героїв зустрічаються роботи, мутанти, прибульці тощо. У науково-фантастичних творах описуються технології майбутнього, нові наукові принципи, незвичні політичні або соціальні системи.  Саме це ми побачимо у творі Бредбері.

 

Виразне читання та опрацювання оповідання на ст.. 211-215 ((Svitova_6klas_Voloshhuk_2014.pdf)

 

Робота із оповіданням:

 

1. Словникова робота.

 Філіжанка – те саме, що чашка.

 Вервечка – череда, один за одним.

 Мавпувати – повторювати за іншим.

2. Читання й коментування першої умовної частини  оповідання «Усмішка».

    За жанром твір - оповідання. Що таке оповідання?

3. Бесіда за змістом прочитаного.

  • Де й коли відбувається подія твору?
  • Яким ми бачимо місто?
  •  А чому в свято люди йдуть на ярмарок?
  • Яким було життя людей?
  • Для чого хлопчик Том прийшов на майдан?
  •  Якою була кава?
  • Деталь, надщерблена філіжанка, що символізує?
  • Як опис кави пов’язаний з тим, що картину вважали несправжньою?
  • А для чого взагалі прийшли люди? 
  • Як би ви визначили конфлікт твору?

 

Домашнє завдання:

Характеризувати головного героя, його вчинки, знати значення образу Джоконди.