Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер 2

16.04 2020р.

Літературне  читання.

Тема. Юрій Ярмиш «Чого  синичка  повеселішала». Складання  плану, переказ за  планом.

Чого синичка повеселішала.

     Рано-вранці синичка прокинулась, поглянула з високого ясеня на снігові кучугури, на заячі сліди біля старого пенька. І раптом… дзвінко заспівала.

    Заспівала й здивувалася:

— Чого мені так весело? Адже дерева ще чорні, зовсім голі, навіть торішнього жовтого листячка нема!

   Пташка випурхнула з дупла й полетіла до знайомої горобини, де, вона знала, ще є ягоди. Вночі вітер позбивав їх з гілок, і тепер вони червоними жаринками горіли на снігу.

   Синичка смачно поснідала ягодами й знову заспівала…

— Чого, чого мені так весело сьогодні? Треба спитати в кого-небудь!

  І вона полетіла на лісову галявину. Сьогодні там був справжній пташиний базар. Усі дзвінко щебетали, свистіли, тьохкали й кружляли над чорною смужкою посеред білого снігу.

   Синичка глянула на смужку й зраділа:

--Тепер я знаю, знаю, чого мені весело! Сьогодні сонечко піднялося вище і народилася чорна таловинка. Я навіть чую, як дзвенить під снігом маленький струмок. Незабаром весна, всюди буде гарно і весело!

   І тоді синичка полинула високо в небо й заспівала найкращу пісеньку, яку тільки знала:

Цинь-цинь-цинь-цинь!

Юрій Ярмиш

Завдання:

1.Дай відповіді на запитання.

  • Коли прокинулась синичка?

  • Яка пора року була надворі?

  • Чому синичка здивувалася?

  • Що їла синичка на сніданок?

  • Про що вирішила спитати пташка у кого-небудь?

  • Куди вона полетіла?

  • Над чим кружляли птахи?

  • Що викликало радість у синички?

  • Про що свідчила проталина?

  • З чим автор порівняв ягідки горобини?

  • Яка головна думка твору?

2.За  відомим алгоритмом (знання з української  мови), плоділи  текст  на  частини, склади  план, перекажи  казку  за  планом.

 

 

 

Математика

Тема. Множення на 4. Трикутник. Кути.

Пригадуємо:

Фігура, у  якої три сторони і  три  кути називається  трикутником.

Трикутники позначаються так ∆АВС, ∆KLM і MNP. Кути бувають гострі, тупі та прямі. Вони позначаються так: ∟В, ∟L, N і т.д..

B                                          L                                        P

 

A C K M N                        M

У трикутнику АВС всі  кути гострі, тому такий  трикутник  гострокутний.

У трикутнику KLM, кут L – тупий. Якщо один із кутів трикутника тупий, то його називають тупокутним. 

У трикутнику MNP, кут N – прямий. Якщо один із кутів трикутника прямий, то його називають прямокутним. 

Запам’ятайте:

Коли ми додамо всі  кути будь-якого трикутника, то в сумі  маємо  отримати 180.

Наприклад: Нехай MNP має  такі  кути: M=30, ∟ N=90, ∟Р=60. Тоді

M +  N + Р = 30 +  90 + 60⁰= 180⁰.

Завдання:

  1. Навчіться  розрізняти, та  називати  різновиди  трикутників  за  їхніми  кутами.

  2. Повторіть  таблицю   множення на  4.

  3. Обчисліть

230·4      153·4      98·4       242·4      325·2    209·3

  1. Скласти  вирази  та  обчислити.

Добуток  чисел  87 і  4 збільшити  на 395.

Суму чисел 187  і  191  зменшити  у  3  рази.

 

 

 

 

Природознавство

Тема.  Контрольна робота №5 «Різноманітність тварин»

1.Продовжіть  речення.

Тварини відносять до  живої  природи , тому  що ..., …, …, …, … .

2.Вибери найточніше твердження про необхідні  умови  життя  тварин.

О вода, світло, тепло;

О світло, тепло, вода, повітря, їжа;

О світло, повітря, їжа.

3. Яка група тварин вигодовує своїх малят своїм молоком?

               О  птахи;      

               О  звірі;    

               О плазуни.

4. У яких тварин тіло вкрите лускою.

               О птахи;

               О риби;

               О звірі.

5.Розподіли слова в три стовпчики.

Карась, муха, щука, ластівка, горобець, оса, страус, акула, сонечко. 

     Птахи                                   Комахи                             Риби

_______________              _______________              _____________

_______________              _______________               ______________

_______________             _______________                ______________

6. Для кожної групи тварин обери істотні ознаки. З’єднай стрілочками.

Звірі         О                        О  Тіло укрите лускою і шаром слизу.

Птахи      О                        О Тіло вкрите сухими лусками, а в деяких

                                                 ще й  панциром. Вони повзають.

Плазуни  О                        О Вигодовують малят своїм молоком.

                                              Тіло в більшості цих тварин укрите шерстю.

Риби        О                         О Мають три пари кінцівок.

Комахи    О                        О Тіло вкрите пір’ям.

7. Розприділіть  запропоновані  тварини  у  відповідні  групи:

Лисиця,  землерийка, воші, окунь, змія, кріт,  блохи, орел, рак, медуза, мураха, глисти.

Водне середовище  існування     - … .

Наземно-повітряне середовище  існування  - … .

Ґрунтове середовище  існування  - … .

Організм як  середовище  існування - … .