Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер 2

6– А, укр.мова                                           Дата 21.05. 2020

Тема. Підсумкова контрольна робота

 

Основний зміст уроку

  1. Іменника відповідають на питання

А) хто ? що?

Б) який? яка? яке?які?

В) що робить

2. У якому рядку – всі слова іменники:

А) дорога, щастя , щасливий ;

Б) півень, Наталя, дерево;

В) працювати, світлий, учень.

3. У котрому рядку є іменники, назви істот?

А) індик, айстра , сіль;

Б) собака, кінь, Петро;

В) Терпіння, людина , природа.

4. Запишіть іменники у формі кличного відмінка:

Чумак - …

Друг - ….

Павло - ..

МаріяСтепанівна - ….

Криниця - …

5. Установіть відповідність :

1) усі іменники – власні назви;          а) дорога, степ, ніч;

2. усі іменники – загальні назви ;        б) кіт, дуб, шлях;

3. усі іменники – істоти;                      в) Україна  Буг, Одеса;

4. усі іменники - чоловічого роду;          г) комар, бджола, ліс ;

 

6. Позначте правильне твердження :

А) прикметник змінюється за родами, числами, відмінками;

Б) прикметник має рід, число, відмінок;

В) прикметник має рід , змінюється за числами, відмінками.

 

7. Запишіть складні прикметники разом, окремо і через дефіс:

Блідо …рожевий, воле..любний, ясно…блакитний, високо…якісний, жовто..гарячий.

 

8. Утворіть відносні прикметники за допомогоою суфіксів  - ськ - .  – цьк - ,  - зьк-

Чернігів - …

Острог  - ….

Кодак - ….

Рига - …..

Гаага - …

Кременчук –

 

9. Провідміняйте за відмінками:

Зелений луг, дорога людина.

10. Укажіть рядок, у якому  в усіх  прикметниках необхідно поставити апостроф:

А) Григор..єв, Прокоф..єв, В..юнов;

Б) Вороб..йов, Пугач..ов, Менделе..єв;

В) Мурав..йов, Лук..янов, М…леницький 

 

11.Укажіть рядок ,  у якому присудком є  прикметник у реченні:

А) Стоїть гора високая.

Б) Після вранішньої зливи  земля прозора і чиста

В) Ржали коні козацькії і шаблі дзвеніли.

12. Напишіть твір – опис «Весна прийшла»

 

(Виконане завдання надсилати на  ел. пошту   Ivannashengera@gmail.com  )

6– А, зарубіжна л-ра                                           Дата 21.05.2020

Тема. Підсумкова контрольна робота  

 

 

Основний зміст уроку

  1. Генрі Лонгфелло – видатний поет:

А) англійський ;

Б) шотландський;

В) американський ;

2. Автором вірша «Моє  серце в верховині » є:

А) Мацуо Басьо;

Б) Роберт Бернс

В) Г. Лонгелло.

3. «Пісню про гайявату» написав:

А) Г. Лонгелло;

Б) Роберт Бернс;

В) Дж. Родарі;

4. Владика життя зібрав племена індіаців, щоб:

А) покласти край ворожнечі;

Б) закликати до завоювань;

В) пригостити смачною їжею.

5. Вірші Мацуо Басьо за формою:

А) рубаї;

Б) хайку;

В) сонети.

6. Установіть відповідність між творами та його автором:

1. «Листівка з видами міст»             а) Лонгфелло;

2. «Пісня про Гайявату »                  б) Мацуо Басьо;

3. «Моє серце в верховині»              в) Дж. Родарі;

4. «На всохлу гілку»                          г) Р. Бернс;

                                                            Д) Алкман.

7. Установіть відповідність між письменником  та рядками із його творів:

1. Мацуо Басьо                    а) «Ось, Рим, Колізей, Капітолій..»

2. Р. Бернс                            б) «На всохлу гілку сів ночувати крук»

3. Дж. Родарі                        в) «Моя душа в верховині соколом буя»

4. Г. Лонгфелло                    г) «Із червоного каміння всі зробили люльки

                                                               згоди »

8. Яка головна думка розділу «Люлька згоди» («Пісня про Гайявату»)

 

9. Автором картини, яка була виставлена на площі міста (оповідання Р. Бредбері «Усмішка» був…)

 

10. Том, герой оповідання «Усмішка» не міг  плюнути  на картину , тому що…?

 

11. Звірі на планеті з – м 22 (оповідання Р. Шеклі «Запах думки») розуміли один одного завдяки…

 

12. Висловте власну думку щодо майбутнього людства . Яким би ви хотіли його бачити?

 

 

(Запитання, які виникли надсилати на  ел.пошту  Ivannashengera@gmail.com  )