Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

Літературне читання

Мета. Мета: вдосконалювати навички свідомого читання та відповідати на запитання; розвивати увагу, логічне мислення, память; проводити корекцію над вимовою, збагачувати словниковий запас; виховувати любов та повагу до старших та немічних людей.

Матеріал: підручник «Літературне читання»

Словник: розхлюпує – проливає, невістка – жінка сина, за безцінь – дуже мало грошей

Сьогодні ми продовжуємо читати казку «Дід та онук» на сторінці193

Давайте разом пригадаємо який був дідусь:

  • Дідусь був старенький;

  • Він погано чув і бачив;

  • В нього тремтіли руки

  • Дід проживав з соном , невісткою( жінка сина) та онуком

Ще  один разуважно прочитайте казку.

Я напишу вам запитання, а ви уважно в тексті віднайдете відповідь на запитання:

  1. Чому не подобалося синові і невістці їсти за одним столом з дідусем?

  2. Де садили його їсти?

  3. Що купив син з невісткою на ярмарку дідові?

  4. Що майстрував маленький онучок?

  5. Для кого він зробив коритце?

  6. Чому розплакався син і невістка?

-Діти, чого нас навчає казка?

- Так, вона нас навчає бути милосердними, добрими, турбуватися про стареньких людей, допомагати їм. Ніколи не забувайте цієї науки, цієї казки, яка вчить нас бути добрими, лагідними, увуажнимита терпиливими.

Завдання: уважно прочитати казку

 

Математика

Тема. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань і умінь .

Мета. Закріпити та узагальнити математичні знання і уміння: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; проводити корекцію над вимовою назв чисел; виховувати акуратність при оформленні робіт

Матеріал: підручник, інтернет-ресурс «месенджер»

Хід уроку

1 Записати назви чисел:250, 174, 34 600, 700 200

2 Розвязати рівняння 275- х = 97

                                          Х : 7 = 84

3. Обчислити: 9946 – ( 824 – 417)

Пригадуємо порядок дій:

                 Виконуємо дію в дужках;

                4. Задача 936 ст. 209 ( підручник)

                 Пляснення:

  1. Відстань між автомобілем і велосипедистом – 144 км.

  2. Велосипедист долає відстань за 8 год

  3. Автомобіль ? у 4 рази швидше ніж велосипедист.

  4. Яка швидкість велосипедиста?

  5. Яка швидкість автомобіля?

Розвязання

1 Знайдемо  за скільки годин проїде автомобіль

Велосипедист 8 год, а автомобіль у 4 рази швидше,

отже,…….

2. Відстань між автомобілем і велосипедистом 144 км

Велосипедист подолав за 8 год. Яка швидкість?

3 В першій дії ви взнали за скільки год подолав автомобіль 144 км. Знайдіть його швидкість.

Відповідь.

  1. Накреслити квадрат зі стороною 6 см. Обчислити перимет і площу квадрата

Принадуємо: S ( площа) = а х b

P ( периметр) = (a + b) х2

Увага! Завтра , буде контрольна, ці завдання аналогічні, як будуть на контрольні роботі. Будьте уважні!!!

 

Українська мова

Тема. Що ми знаємо про іменник і прикметник.

Мета. Узагальнити знання знання учнів про іменник і прикметник; розвивати память, мислення, увагу; проводити корекцію над вимовою та та помилками при написанні; виховувати акуратність при оформленні робіт

Матеріал: підручник , інтернет-мережа « месендрер»

Хід уроку

Пригадаємо, на які питання відповідає іменник( хто?, що? )

На які питання відповідає прикметник (ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?)

  1. Спекла мама на Великдень біленькі паски.

Завдання – підкресліть іменники і прикметники.

( пригадуємо : іменник – одна лінія, прикметник – хвиляста лінія)

  1. Пригадуємо.: іменники відповідають на питання хто? – істоти

Що? – не істоти

Завдання записати іменники в дві колонки хто? Що?

Літо, комар, дівчинка, поле, трава, корова, жаба, ложка, масло, кавун, вчитель, шоколад.

Хто?                                         Що?

Пригадати правила , що таке прикметник і іменник.

Самостійно  записати 5 – іменників і 5 – прикметників.

 

Природознавство

Тема. Рослинний і тваринний світ .Кримські гори.

Мета Ознайомити  учнів  з  характерними  особливостями  Кримських  гір:  географічним  положенням,  кліматом,  рослинним  і  тваринним  світом. Розвивати  спостережливість,  уяву,  пам'ять,  мислення.  Виховувати  любов  до  Батьківщини,  бережливе  ставлення  до  природи.  Приблизно 200 млн. років тому на місці Кримських гір був океан. Про це свідчить те, що частина гір складається з вапняку. Кримські гори відносяться до молодих гір. Їх утворення продовжується. Про це нагадують землетруси, які часто бувають там. Найбільший землетрус був у 1927 р., силою 8 балів.

 

-  Рослини утворюють нижній ярус? (Навесні цвітуть підсніжники, крокуси, гіацинти. Влітку - кропива глуха, борщівник пухнастий, жовтець роздільний, аденофора кримська)

-рослини ростуть вище в горах? (Дуб скельний, сосна кримська, граб. З кущів - жасмин, терен колючий)

-  Гірські луки в Кримських горах? (Яйла)

- Чому на яйлах переважають посухостійкі рослини? (На яйлах мало вологи. Частина дощової і талої води збігає по схилах, а частина - випаровується. Тому там рстуть рослини, що пристосувались до посушливих умов. Це - ковила, типчак, шавлія, костриця, стоколос, осока, чебрець, еспарц

В Кримських горах водиться багато різних звірів, бо є необхідні умови  для їхнього життя. Це -- заєць-русак, лисиця кримська гірська, куниця кримська, благородний   олень,   борсук,   дика   свиня,   білка.   Такі   звірі   зустрічаються   і   в Карпатах. Але є й такі, що водяться лише в Кримських горах. Це —   гірський баран — муфлон.

Завдання. Вивчити 5 рослин які ростуть в Кримських горах і 5 тварин які там проживають