Четвер
Літературне читання
Мета. Мета: вдосконалювати навички свідомого читання та відповідати на запитання; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; проводити корекцію над вимовою, збагачувати словниковий запас; виховувати любов та повагу до старших та немічних людей.
Матеріал: підручник «Літературне читання»
Словник: розхлюпує – проливає, невістка – жінка сина, за безцінь – дуже мало грошей
Сьогодні ми продовжуємо читати казку «Дід та онук» на сторінці193
Давайте разом пригадаємо який був дідусь:
-
Дідусь був старенький;
-
Він погано чув і бачив;
-
В нього тремтіли руки
-
Дід проживав з соном , невісткою( жінка сина) та онуком
Ще один разуважно прочитайте казку.
Я напишу вам запитання, а ви уважно в тексті віднайдете відповідь на запитання:
-
Чому не подобалося синові і невістці їсти за одним столом з дідусем?
-
Де садили його їсти?
-
Що купив син з невісткою на ярмарку дідові?
-
Що майстрував маленький онучок?
-
Для кого він зробив коритце?
-
Чому розплакався син і невістка?
-Діти, чого нас навчає казка?
- Так, вона нас навчає бути милосердними, добрими, турбуватися про стареньких людей, допомагати їм. Ніколи не забувайте цієї науки, цієї казки, яка вчить нас бути добрими, лагідними, увуажнимита терпиливими.
Завдання: уважно прочитати казку
Математика
Тема. Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань і умінь .
Мета. Закріпити та узагальнити математичні знання і уміння: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; проводити корекцію над вимовою назв чисел; виховувати акуратність при оформленні робіт
Матеріал: підручник, інтернет-ресурс «месенджер»
Хід уроку
1 Записати назви чисел:250, 174, 34 600, 700 200
2 Розв’язати рівняння 275- х = 97
Х : 7 = 84
3. Обчислити: 9946 – ( 824 – 417)
Пригадуємо порядок дій:
Виконуємо дію в дужках;
4. Задача 936 ст. 209 ( підручник)
Пляснення:
-
Відстань між автомобілем і велосипедистом – 144 км.
-
Велосипедист долає відстань за 8 год
-
Автомобіль ? у 4 рази швидше ніж велосипедист.
-
Яка швидкість велосипедиста?
-
Яка швидкість автомобіля?
Розв’язання
1 Знайдемо за скільки годин проїде автомобіль
Велосипедист 8 год, а автомобіль у 4 рази швидше,
отже,…….
2. Відстань між автомобілем і велосипедистом 144 км
Велосипедист подолав за 8 год. Яка швидкість?
3 В першій дії ви взнали за скільки год подолав автомобіль 144 км. Знайдіть його швидкість.
Відповідь.
-
Накреслити квадрат зі стороною 6 см. Обчислити перимет і площу квадрата
Принадуємо: S ( площа) = а х b
P ( периметр) = (a + b) х2
Увага! Завтра , буде контрольна, ці завдання аналогічні, як будуть на контрольні роботі. Будьте уважні!!!
Українська мова
Тема. Що ми знаємо про іменник і прикметник.
Мета. Узагальнити знання знання учнів про іменник і прикметник; розвивати пам’ять, мислення, увагу; проводити корекцію над вимовою та та помилками при написанні; виховувати акуратність при оформленні робіт
Матеріал: підручник , інтернет-мережа « месендрер»
Хід уроку
Пригадаємо, на які питання відповідає іменник( хто?, що? )
На які питання відповідає прикметник (ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?)
-
Спекла мама на Великдень біленькі паски.
Завдання – підкресліть іменники і прикметники.
( пригадуємо : іменник – одна лінія, прикметник – хвиляста лінія)
-
Пригадуємо.: іменники відповідають на питання хто? – істоти
Що? – не істоти
Завдання записати іменники в дві колонки хто? Що?
Літо, комар, дівчинка, поле, трава, корова, жаба, ложка, масло, кавун, вчитель, шоколад.
Хто? Що?
Пригадати правила , що таке прикметник і іменник.
Самостійно записати 5 – іменників і 5 – прикметників.
Природознавство
Тема. Рослинний і тваринний світ .Кримські гори.
Мета Ознайомити учнів з характерними особливостями Кримських гір: географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом. Розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, мислення. Виховувати любов до Батьківщини, бережливе ставлення до природи. — Приблизно 200 млн. років тому на місці Кримських гір був океан. Про це свідчить те, що частина гір складається з вапняку. Кримські гори відносяться до молодих гір. Їх утворення продовжується. Про це нагадують землетруси, які часто бувають там. Найбільший землетрус був у 1927 р., силою 8 балів.
- Рослини утворюють нижній ярус? (Навесні цвітуть підсніжники, крокуси, гіацинти. Влітку - кропива глуха, борщівник пухнастий, жовтець роздільний, аденофора кримська)
-рослини ростуть вище в горах? (Дуб скельний, сосна кримська, граб. З кущів - жасмин, терен колючий)
- Гірські луки в Кримських горах? (Яйла)
- Чому на яйлах переважають посухостійкі рослини? (На яйлах мало вологи. Частина дощової і талої води збігає по схилах, а частина - випаровується. Тому там рстуть рослини, що пристосувались до посушливих умов. Це - ковила, типчак, шавлія, костриця, стоколос, осока, чебрець, еспарц
В Кримських горах водиться багато різних звірів, бо є необхідні умови для їхнього життя. Це -- заєць-русак, лисиця кримська гірська, куниця кримська, благородний олень, борсук, дика свиня, білка. Такі звірі зустрічаються і в Карпатах. Але є й такі, що водяться лише в Кримських горах. Це — гірський баран — муфлон.
Завдання. Вивчити 5 рослин які ростуть в Кримських горах і 5 тварин які там проживають