Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

  2- Г клас  

 

21.05                     Я досліджую світ

Тема.  Безпечна поведінка  вдома .

 Завдання:      

- працювати із календарем - визначати яка тепер пора року, який  місяць, обводити фломастером число, читати разом із дорослим який сьогодні день тижня ;

- навчатися  правилам поведінки вдома презентацію «Безпечна поведінка в побутових умовах»: https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY

- пограти  разом із дорослим гру «Можна. Неможна»  використовуючи сигнальні  картки зеленого кольору – «Так» і червоного кольору- «Ні».

        Формування  навиків  читання  та письма

Тема. Читання  складів, коротких слів  із буквою «з».

Словник: ЗЕБРА, ЗИМА, ЗУБИ, КОЗА

Завдання:  

 - вимовляти  звук [ З]

- прослухати презентацію із звуком [З]: https://www.youtube.com/watch?v=hlkJmeoUh_I

- читати склади ЗА  ЗО  ЗУ  ЗИ  ЗЕ  ЗІ   

- читати слова :    ЗИМА, ЗУБ,  КОЗА

- написати  букву  з  по шаблону:  з   зі .     

        Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема: Повторення  просторових  понять : правий- лівий.

 Словник: ПРАВА, ЛІВА

Завдання: 

- повторити  просторові поняття : правий , лівий

- із допомогою дорослого визначати праву та ліву  сторони;

- пограти гру «Права рука, права нога.  Ліва  рука, ліва нога»

- потанцювати  веселу руханку разом  із дорослим  закріплюючи поняття «права», «ліва»:

https://www.youtube.com/watch?v=k959FpplzlM

               Альтернативна  комунікація

 Тема . Повторення  матеріалу  по темі «Пори року».

Завдання:

-пригадати  назви пір року та їх ознаки  переглянувши   презентацію   «Пори року»:

 https://www.youtube.com/watch?v=R-SNu__l5h4 

  • визначати,  яка тепер пора  року вказуючи  на малюнок  та називаючи її;

  • промовляти  назви  всіх пір  року , полічити скільки їх є , зупинивши презентацію;

  • вказувати на пору року   за  запитанням дорослого: Яку  пору  року  ти любиш?