Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

Підсумкова контрольна робота

 

1. Які з чисел 0, 1 є коренем квадратного тричлена х2 + 8х – 9.

2. Розв’яжіть рівняння х2 + 5х +6.

3. Знайти площу ромба з діагоналями 2 дм та 5 дм.

4. Знайти  , якщо

 

Фізика

Екскурсія

Фізика – основа сучасної техніки, енергетики, транспорту та інших галузей господарської діяльності.

 

Переглянути відеоролик «Производство BMW 3-Series 2019 (G20) На Заводе БМВ в Мюнхене»:

https://www.youtube.com/watch?v=xFiOeiY95uE

 

9 – А, укр.л-ра                                                   Дата 21.05.2020

Тема. Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні творуІнші персонажі повісті: розважливість, батьківське піклування (Наум Дрот), вірність у коханні (Василь).

 

Основний зміст уроку

Аудіокнига  - Григорій Квітка-Основ’яненко Повість «Маруся»

 https://www.youtube.com/watch?v=haYIE5JP_2A

 

Текст твору - Григорій Квітка-Основ’яненко Повість «Маруся»

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3316

 

Наум Дрот – головний герой твору, батько Марусі.

Риси характеру: добрий хазяїн, гарний чоловік, турботливий батько, вольовий, непохитний, уміє брати відповідальність на себе, має авторитет у сім’ї, співчутливий до бідних, вірить у Бога.

Маруся – головна героїня однойменної повісті Г.Квітки-Основ’яненка. 

Маруся – дівчина-селянка, в образі якої втілено найкращі риси українки. Уже при першому знайомстві зрозуміло, що вона зовсім не схожа на моїх сучасниць. Спокійний добрий погляд свідчить про її вихованість, доброзичливість, щиру душу. Та не тільки погляд, а й брови, як шнурочки, личко червоне та ледь помітна посмішка привертають до себе увагу. Не можна заперечити, що перед нами дуже красива дівчина. Погляньте також на її охайний, зі смаком підібраний костюм, ретельно заплетені коси… Так, перед нами дівчина з гарним естетичним смаком. Те, як вона стоїть, іде, говорить, - усе свідчить про поетичність та ліризм її душі. А це ознака того, що ця дівчина здатна на велике почуття. І зовсім не віриться, що її портрет віддає трагізмом. Отже, вкотре, вдивляючись у портрет Марусі, я розумію, що мене вражає не тільки її неймовірна казкова зовнішність, але й внутрішня врода, змальована й ідеалізована автором.

Наум Дрот – вольовий, непохитний у своїх намірах чоловік, який дотримувався патріархального образу життя. Усі складні питання він вирішував на свій погляд. Щасливе й заможне життя було в нього з дружиною Настею. Сильно любив дочку. А дочка й дружина   безперечно слухали його. Наум також цінував Василя, але марусю не віддавав за нього, бо той мав іти в рекрути.

Асоціативний рядок:

Кохання прекрасне почуття почуття прив’язаності   велика відповідальність симпатія до людини іншої статі втрата відчуття часу    земля пливе під ногами.

Синоніми: кохання, любов.

Любов – 1) почуття глибокої прихильності до особи іншої статі; 2) почуття глибокої сердечної прив’язаності до кого-небудь.

Мовний матеріал. В українській мові в дорадянські часи семантично розрізняли кохання як пристрасну емоцію та любов як слово більш загального значення: кохання має тілесний та пристрасний контекст, любов може і не мати контексту пристрасті. Термін любов, зокрема, досить часто використовувався у контекстах «любов до Бога», «Божа любов» тощо Кохання і любов визначали або як стан особистості (закоханість), або як інтенціональну спрямованість на об'єкт любові: є суб'єкт і його почуття до іншого, при цьому виключався контекст «між», допускалася наявність одностороннього почуття кохання.

 

 

Домашнє завдання:                      

  1. Читати й аналізувати повість «Маруся» Григорія Квітки-Основ’яненко 

  2. Анкета головного героя

Василь

  1. Ім’я: _______________________________

  2. Місце проживання: ___________________

  3. Батьки: _____________________________

  4. Національність: ______________________

  5. Сімейний стан: _______________________

  6. Риси характеру: _________________________________________________________

_________________________________________________________

  1. Стосунки з батьками: ____________________________________________________

  2. Ставлення до Марусі: _________________

  3. Довгоочікуване бажання: _________________________________________________

  4. Мрія: що завадило її здійсненню: _______________________________________

(Завдання  надсилати на ел.пошту galjysik@nbox.ru чи  у Viber – групу класу, чи у messenger)

 

9 - А, зар.л-ра                                                   Дата 21.05.2020

Тема.  Контрольна робота. Тестові завдання з тем «Література ХХ–ХХI ст. У пошуках себе і високого польоту», «Просвітництво»

 

Основний зміст уроку

 

1. Просвітництво  - це напрям у мистецтві:

А. 17ст.

Б. 18ст.

В. 19ст.

2. Добу просвітництва називають:

А. Добою почуттів

Б. Добою релігії

В. Добою розуму

3. ТеоріюОсвіченої монархії висунув:

А. Вольтер

Б. Джон Локк

В. Жан-Жак Руссо

4. Дж.Свіфт народився в:

А. Англії

Б. Шотландії

В. Ірландії

5. Найчастіше Дж.Свіфт використовував у своєму творі “Мандри Гуллівера” такий вид смішного:

А. Гумор

Б. Іронія

В. Сатира

6. Ода Ф.Шиллера “До радості” – це гімн:

А. Дружбі

Б. Любові

В. Молодості

7. “Вільшаний король” Гете – це:

А. Поема

Б. Баллада

В. Сонет

8. З ким у Веймарі поєднала доля Гете:

А. Свіфтом

Б. Шиллером

В. Руссо

9. ВіршТравнева пісня” Гете написана під впливом:

А. Творчості  поетів-просвітників

Б. Античної поезії

В. Усної народної творчості

Достатній рівень

10. Установіть відповідність між автором та його твором:

1. Свіфт                                                  А. “Прометей”

2. Й.Гете                                                Б. “Робінзон Крузо”

3. Ф.Шиллер                                         В. “Мандри Гуллівера

4. Д.Дефо                                               Г. “До радості

11. Установіть послідовність подій, які трапились з героєм роману Дж. Свіфта:

А. “Я відмовився бути знаряддям закріпачення вільного, безстрашного народу”

Б. “Точно перелічено все, знайдене на тілі чоловіка-гори” 

В. “Я лежав на спині, а мої руки та ноги були міцно привязані до чогось

Г. “Найбільше розважали мене канатні танцюристи

12. Установіть відповідність між твором та його жанром:

1. Вірш                                       А. “Мандри Гуллівера

2. Роман                                    Б. “До радості

3. Баллада                                 В. “Прометей”

4. Ода                                         Г. “Вільшаний король”

 

 

Домашнє завдання: підготуватися до підсумкової контрольної роботи.

 

 

(Завдання  надсилати на ел.пошту galjysik@nbox.ru чи  у Viber – групу класу, чи у messenger)