Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

2 - А, УЖМ                                         Дата 21.05. 2020

Тема. Інсценізація казки  «Лисиця та Журавель»

Основний зміст уроку

Повтерення слів

Лисиця https://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

Журавельhttps://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

Гістьhttps://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

Кашаhttps://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

Тарілкаhttps://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

Глечикhttps://www.spreadthesign.com/uk.ua/search/?cls=1

 

Сьогодні ми з вами читатимемо казку «Лисиця та журавель»

Перегляд відеоролика

https://www.youtube.com/watch?v=f21gi0cXoKU

Текст казки

https://kazky.org.ua/zbirky/franko-zviri/lysyczka-i-zhuravelj

 

Сьогодні ми з вами мали стати маленькими акторами і зіграти свої ролі у казці «Лисиця та Журавель», але такої змоги у нас немає.

Отож, перегляньте відео інсценізації казки.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tp1_icDypjs

 

Дата_________       Прізвище_________________

Діагностична робота

з теми «Природа навесні»

Я досліджую світ 

  1. Пора року між зимою і літом. 

А) весна;

Б) осінь.

  1. Знайди весняний місяць за його описом:

Оголена від снігу темна земля готується до цвітіння. Сонце вже високо піднімається над горизонтом. Температура повітря перевищує 0◦

А) березень;

Б) квітень;

В) травень.

  1. Які весняні явища природи

А) снігопад, заморозки, лід, віхола, ожеледиця;

Б) блискавка, проталини, льодохід, відлига, повінь.

4. Продовж    речення

Ранньоквітучі  рослини потрібно      …….

  А) зривати;

  Б) оберігати;

5. Комахи – це тварини, у яких

  А) 4 ніжки;

  Б) 6 ніжок;

  В) 8 ніжок.

6. Рослини потрібні людям. Встанови відповідність.

Олія                                     пшениця

Хліб                                     фрукти

Повидло                             соняшник

7. Тіло птахів вкрите:

А)  шерстю;

Б)  лускою;

В)  пір'ям.

 

 

8. Запиши назву цих тварин

  А)   дикі гуси, шпак, грак,   жайворонок це …….

    Б)   корова, коза, кінь, свиня – це ……

    В)   шука, окунь, сом, карась –це ……

    Г)   вовк, лисиця, ведміль, слон –це ……

 

9. Де живе ця тварина?

 

А) море та океан;

Б) річка та озеро.

     10. Познач  квадратики,  в ких позначені події в житті птахів.

  • Будівництво гнізд;

  • Відкладання яєць;

  • Вигодовування пташенят;

  • Підготовка до перельотів;

  • Перельоти.

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

ППН с.106

З допомогою загадки дізнаєшся що будеш сьогодні робити.

Заадки:

Нам потрібні голки для шиття,

а кому потрібні голки для життя?

(Їжачкові)

Не кравець, а все життя з голками ходить.

******

Хоч не шию я ніколи,

Та голок в мене доволі.

 (Їжак)

Розглянь зразок на с.106

З чим будеш працювати?

  1. Підбери матеріали і інструменти для роботи:

Клей, кольоровий папір, ножиці, олівець, прищіпки.

  1. Виріж тулуб їжака.

  2. Виріж та приклей :око, рот і ніс їжака.

  3. Розташуй на тулубі на однаковій відстані одна від одної прищіпки-голки їжака

  4. Виріж із кольорового паперу та приклей на прищіпки-голки яблуко або грушу.

  5. Підпиши свою роботу. Вишли фото.

  6. Прочитай цікаву інформацію про їжака на с.105

  7. . Дізнайся: чим харчується їжак?

 

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

Розвиток зв'язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер?

Переглянути презентацію. Виконати завдання з слайдів.

https://vsimpptx.com/urokpoch2kl/ng-vasulenko/write/u109

 

Мета: навчати учнів складати запрошення й привітання котрі можна надіслати через мережу Інтернет, збагачувати знання про комп’ютер, розвивати вміння будувати розповідь на задану тему, пізнавальний інтерес, допитливість, зв’язне мовлення, увагу; збагачувати словниковий запас; виховувати навички спілкування через мережу Інтернет;

Обладнання:  мультимедійний комплект

Створення позитивного психологічного клімату класу.

МНД (мотивація навчальної діяльності)

АОЗ (актуалізація опорних знань)

ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд7. Перестав рядки так, щоб прочитати загадку. Постав у клітинках цифри – номери рядків. Відгадай її.

Слайд8. Комп’ютер – прилад, який допомагає людям дізнатися про щось нове, спілкуватися.

Слайд9. Прочитай вірш і дізнайся про можливості комп’ютера. Розкажи, які дії ти можеш виконувати на комп’ютері.

Слайд10. Прочитай і відгадай загадку. Запиши слово-відгадку.

Слайд11. Мережа Інтернет – засіб зв’язку, що дає змогу спілкуватися на відстані, обмінюватися інформацією.

Слайд12. Уяви, що тобі потрібно через мережу Інтернет надіслати своїм однокласника повідомлення про розклад уроків на понеділок. Склади і запиши таке повідомлення.

Слайд13. Фізкультхвилинка.

Слайд14. Уяви, що в тебе незабаром день народження і тобі необхідно запросити друзів у гості. Напиши запрошення, яке можна надіслати друзям через мережу Інтернет.

Слайд15. Уяви, що ти хочеш привітати свого друга (подругу) із завершенням навчального року. Напиши привітання, яке можна надіслати через мережу Інтернет. Обов'язкового надішли це привітання.