Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Четвер

-Б 21.05 ЯДС

Тема. Здоровий спосіб життя.

 Вправа «Погода»

—    Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?Тепло чи холодно надворі?

—    Який стан неба?Яка температура повітря? Чи були сьогодні протягом дня опади?

              Кожна людина хоче бути здоровою, тому вона повинна берегти і зміцнювати здоров’я. Іграшку книжку, одяг можна купити за гроші ,а здоров’я – не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

Здоровий спосіб життя – це дотримання  режиму дня, правил гігієни, правильне харчування, заняття спортом, фізичною працею, загартовування, відмова від шкідливих звичок.

Вислови свою точку зору  на дві  різні ситуації.

  1. Оленка весела дівчинка. Багато бігає, грається з друзями завжди не встигає . Стає зранку мерщій на вулицю. Їсть коли заманеться , ні снідає вчасно, обід пропускає,  вечерю забуває. Втомлена лягає спати забуває про гігієнічні процедури зранку, ввечері. Одного разу Оленка прийшла до подружки на день народження і дуже зраділа, побачивши різні солодощі. Весь час дівчинка їла  смаколики, не могла зупинитися .

 Чи все дівчинка робила правильно?

 Розкажи  про свій режим дня?

 

  1. Сашко прийшовши зі школи, взяв тарілку з їжею, сів перед телевізором й уважно почав переглядати цікаву телепередачу. Після обіду хлопчик ліг на диван і почав дивитися фільм. Так за переглядом телевізора він щодня проводить близько 3-5 годин.

 Що потрібно змінити у режимі дня Сашка?

Закінчи речення.

Свої зуби я   ________  .

Свої руки я ________ .

Їсти я більш за все люблю __________.

 Кожного дня я виконую _________.

Що найдорожче  і найцінніше у  житті людини? (здоров’я)

Вести здоровий спосіб життя означає – постійно виконувати правила збереження й зміцнення здоров’я: дотримуватися чистоти, правильно харчуватися, поєднувати працю й відпочинок, багато рухатися.

    Склади свій режим дня і дотримуйся його. (відішли мені у повідомлення з допомогою мами)

1-Б 21.05 Математика

 Тема. Числа 1-20. Дії з числами. Задачі. Дії з  іменованими числами.

Усний рахунок.

Кожне з чисел збільш  на 5 30, 40, 50,60,70, 20,80, 90, 10.

Хвилинка каліграфії.

Запиши всі числа другого десятка.

10    .    .      .     .    .    .    .    .   .    .    20

Запиши вирази з результатом 20.

10+10     40-30    12+8        16+4     18+ 2      19+1   54+6    80-6

 Обчисли і порівняй вирази ˂  ,˃ , =.

13+2     14+1                    17+3      19+1               18-5     20-10

Обчисли значення виразів.

40к.+20к.+20к.

90к.-50к.-20к.

10см+10см

85см +25см

Розв’яжи задачі

 Пиріжок у буфеті школи коштує 12 грн, а сік – на 5 грн більше. Скільки коштує сік?

Міркуй так:

1 Складаю скорочений запис.

2 пояснюю розв’язання задачі.

Відомо, що пиріжок коштує  12гривень, а сік на 5 гривень більше. Щоб збільшити число на кілька одиниць, треба додати. До числа 12 додати 5 буде 17.

3 Записую розв’язання

4. Даю відповідь.