Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 23.04

                                     АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Пошуки крашанок.

https://www.youtube.com/watch?v=dcIX7bUpfQY&t=76s

https://www.youtube.com/watch?v=7yx2xIpNiQ4

https://www.thecolor.com/Category/Coloring/Easter.aspx

Little Bunny

Little Bunny, turn around,

Little Bunny, touch the ground.

Little Bunny, wiggle your nose,

Little Bunny, touch your toes.

Little Bunny, rest your head,

Little Bunny, sit down.

Завдання: ознайомитись з словами в відео, розмальовка онлайн(3 посилання), повторити кольори, вивчити слова фізкультхвилинки Little bunnyПри виникненні труднощів звертайтесь за номером 0971864759 (Whatsapp, viber, telegram)

1-Б   23.04 ЯДС
Тема. Природнє й створене людиною довкілля
 Гра "Нежива чи жива природа”.
 Якщо об’єкт відноситься до неживої природи, ріні хлопають один раз, якщо до живої — два рази.
Небо, мураха. Місяць, вода, верба, зорі, гриб, повітря, бегемот, дуб, суниці, камінь. Сонце, слон, тополя, джміль.
 Ти вже знаєш, що нас оточує  ми називаємо довкіллям. Якщо дерево виростає без нашої допомоги, то  будинок сам не «росте» правда? Його будують люди  з природніх матеріалів. Ті предмети які виготовили люди називаються рукотворними. 
 З’ясуйте разом з батьками, з яких матеріалів виготовляють такі рукотворні об’єкти: сорочку, горщик, ключ, стіл, лінійку, стілець, ручку кулькову, гребінець.
Прочитайте з підручника ст.80-81.Дай відповіді на питання  до тексту.
 
Тема. Дії та їх компоненти. Довжина ламаної.
Заповни таблицю
Доданок
43
 55
67
80
Зменшуване
46
87
75
48
Доданок
7
5
10
20
Від’ємник
16
7
15
40
Сума
 
 
 
 
Різниця
 
 
 
 
Намалюй ламану. Виміряй її довжину.
Склади задачу. Розв’яжи її.
Було –16груш
З’їли – 4 груші
Залишилося --?
                          Розв’язування
 
Відповідь:
 Виконай завдання : зошит ст.38; підручник ст.113, завдання 1,2,4.Пригадай коли ми знаходимо довжину ламаної, то вимірюємо довжину кожної частини і  додаємов всі дані. Наприклад 2+3+4+1=10(см)
 
Мистецтво
Тема. Космічні пригоди. Фантазія та уява в творчості.
 Загадковий і таємничий космос завжди цікавив людей.
Переглянь відео на YouTube «Таємниці космосу», «Звуки космосу».
Намалюй космос. (Шаблони додаю у Viber)
Послідовність виконання:
Обери декілька цікавих об’єктів.
Розглянь уважно їх форму.
Промалюй обрані об’єкти спочатку простим олівцем, потім розмалюй фарбами або фломастерами.
 Виконай руханку ! (за вибором)  На каналі «З любов’ю до дітей».