четвер 23.04
23.04.2020
Літературне читання
Тема. Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів.
Артикуляція звуків [дз], [дз’] (їх треба вимовляти злито);
[дз] – приголосний твердий звук;
[дз’]—приголосний м’який звук.
Звук [дз]-складний, він злитий із двох звуків [д] і [з].
І тому на письмі позначається не однією, а двома буквами- «де» і «зе».
Завдання
1.Читати слова із звуками [дз], [дз’] з букваря (ст.64).
2. Прочитати речення: Дзвоник кличе нас до школи, а дзвіночки кличуть в поле.
3. Відгадай загадку
Можу довго на доріжці
На одній крутитись ніжці,
А спинюся хоч на мить -
Враз лягаю відпочить.
4. Вивчити скоромовку напам’ять
Дзвоник дзвонить, дзеленчить,
А струмок дзвенить, дзюрчить.
5. Гра «Упізнай птаха за дзьобом».
Українська мова
Тема. Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.
Завдання
1. Написати буквосполучення дз, Дз.
2. Написати слова: дзвін, дзвоник, дзюркіт, Дзінь, Дзень.
3. Скласти і написати речення: галявині жили На лісовій дзвіночки брати Дзінь та Дзень.
Мистецтво
Тема. Виконання пісні М. Катричко, В. Кленця « Наша Україна».
Казка в театрі. Малювання персонажів казки «Дюймовочка» кольоровими олівцями.
Наша Україна
Україна рідна для нас країна.
Підростає в тебе надійна зміна.
Будемо про тебе ми добре дбати,
Будемо тебе ми оберігати.
Стелиться барвінок в чистім полі,
Назбирали квіток уже доволі.
Сплетемо великий, рясний віночок,
Підемо разом у дзвінкий таночок.
Завдання: Вчити слова пісні.
Намалювати Дюймовочку.