Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 28.05

1 – В

28.05.20

Інтегрований курс  « Навчання грамоти» ( 2 уроки )

Робота з сюжетними малюнками. Тема « Сімя». Написання букви В, в, Б, б. Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки ( хто?, що?, що робить?)  Написання букви П, п,

М, м.

1..Давайте для початку пригадаємо вивчені букви. Дитина пише букви,а батьки слідкують  чи правильно записані

А а,  В в, Д д, З з, И и, І і, Е е, , , М м, Н н, О о, П п, С с, Т т, У у.

2.Погляньте , чи всі букви записані правильно?

3. Діти, скажіть, скільки в нашій мові є букв, які позначають голосні звуки? Назвіть їх.

4.Назвіть слова в яких є буква В,Б)

Баба, колобок, зайчик, вовк, лисиця.

Гімнастика для очей ( вправа маятник)

5.Діти,  сьогодні ми пригадаємо написання вивчених букв Бб,Вв

6.Давайте пригадаємо, як її правильно писати.( написання букв Вв,Бб за зразком)

7.  Скласти склади із буквою «ве» ,»бе»

Во, ли, сі, но, ра, но,   Бо,би,бі,бе,би,ба.

8. Робота з сюжетними малюнками. Тема « Сімя». Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки ( хто?, що?, що робить ?), ( Ілюстративний матеріал надішлю на Вайбер)

Дай короткі відповіді на запитання.

Що зображено на малюнку?

Що робить мама?

Що робить тато?

Що робить бабуся?

Що робить дідусь?

28.05.20

Соціально – побутове орієнтування

Тема: Правила поведінки за столом. Користування столовими приборами.

Сьогодні ви дізнаєтесь багато нового, але спочатку я хочу у вас запитати:

  • Як часто ви вживаєте їжу?

  • А навіщо людині потрібна їжа?

  • А чи може вона без неї обійтися? Чому?

  • Які ваші та вашої родини улюблені страви?

  • Хто їх готує?

  • Чи ви приймаєте участь у приготуванні страв!?

  • А чи знаєте ви як потрібно поводитись за столом ?

Правила поведінки дітей за столом

- Постава пряма, лікті на стіл не ставимо, але кисті рук обов'язково повинні бути на столі, а не під ним.

- Не можна кричати,  співати за столом, багато розмовляти (а тим більше з набитим ротом).

- Не можна лізти руками в тарілку і гратися з їжею. Хліб брати тільки руками.

- Не можна плямкати і голосно сьорбати, потрібно набирати в ложку трохи їжі, щоб можна було прожувати її із закритим ротом.

- Їсти потрібно, не поспішаючи, ретельно пережовуючи їжу. Випльовувати, а тим більше плюватися їжею суворо забороняється, і такі моменти повинні присікатися відразу.

- Потрібно з'їдати всю їжу, яка лежить у тарілці. Це правило дитина може виконати лише в тому випадку, якщо мама поклала йому правильну порцію, тобто стільки, скільки може з'їсти малюк. Краще покласти менше і потім дати дитині добавку, ніж привчати до переїдання.

- Забруднені ротик і ручки потрібно витирати серветкою після кожного прийому їжі.

- Після кожної трапези обов'язково потрібно сказати «Дякую» тому, хто цю їжу купив і приготував.

- Залишатися за столом потрібно до тих пір, поки всі не закінчать трапезу і не встануть з-за столу. Якщо дитині нудно слухати дорослі розмови, вона може піти, лише попередньо запитавши у батьків дозволу.

Творче завдання

Намалюйте виделку та ложку за власним дизайном.

28.05.20

Я досліджую світ

Тема: Повторення вивченого матеріалу

Сьогодні ми повторимо матеріал,який вивчали протягом року.

-Яка зараз пора року?

 -Місяць, день тижня?

-Яка погода на дворі?

- Назви власне імя та прізвище.

- Назви будову тіла.

- Які ти знаєш домашні приміщення?

- Домашні меблі:

- Шкільні меблі:

- В якій країні ти проживаєш?

- В якому  (селі) ти проживаєш?

- Назви імена своїх товаришів, вчителів, вихователів, батьків.

- Які ти знаєш професії?

- Назви пори року?

- Назви погодні явища?

- Назви тварин?

- Назви квітів?

- Назви літнього одягу?