четвер 28.05
Тема: Перевір свої досягнення.
Повторення вивчених пісень.
Демонстрація латвійської народної пісні «Півник»
https://www.youtube.com/watch?v=RE5b9W7DXC8
ВІТЕРЕЦЬ Вірші і музика І. Танчака
https://www.youtube.com/watch?v=loRGX8rteVM прослухайте пісню .
https://www.youtube.com/watch?v=22n2WzKwSTI Спробуйте заспівати.
Прослухайте Дитячу пісеньку – «Ой, на горі жито»
https://www.youtube.com/watch?v=yLMJtLXuBwM
Спробуйте заспівати під (мінус)
https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Веснянка«Вийди, вийди, Іванку». https://www.youtube.com/watch?v=BsBqv6SKjHM
Слухання вивчених творів.
1.К. М’ясков, «Литовський танець
https://www.youtube.com/watch?v=PjqxGeXbhqs
2.Естонський народний танець тульяк. https://www.youtube.com/watch?v=SKnFw0uIg5Q
3.Каннель — https://www.youtube.com/watch?v=nf0SShmohDA
4.Слухання КамільСен-Санс, «Карнавал тварин»(«Лебідь»). https://www.youtube.com/watch?v=5wH1kjzMT2Q
Слухання пісні С. Климовського «Їхав козак за Дунай» у виконанні хорової капели та оркестру народних інструментів https://www.youtube.com/watch?v=QCHn0xuCK7s
Слухання «Гопака» із балету А. Хачатуряна «Гаяне» https://www.youtube.com/watch?v=2gqwKViQIsM
Слухаємо музику Веснянка «Вийди, вийди, Іванку». https://www.youtube.com/watch?v=qgqwi7zaOZo
Слухання. Петро Чайковський, Перший концерт для фортепіано з оркестром (фінал). https://www.youtube.com/watch?v=-ni9CvUqFBI
Людвигван Бетховен, Варіації на українські теми. https://www.youtube.com/watch?v=8vjlXOteWcY
Тема: Перевір свої досягнення.
Повторення вивчених пісень.
Демонстрація латвійської народної пісні «Півник»
https://www.youtube.com/watch?v=RE5b9W7DXC8
ВІТЕРЕЦЬ Вірші і музика І. Танчака
https://www.youtube.com/watch?v=loRGX8rteVM прослухайте пісню .
https://www.youtube.com/watch?v=22n2WzKwSTI Спробуйте заспівати.
Прослухайте Дитячу пісеньку – «Ой, на горі жито»
https://www.youtube.com/watch?v=yLMJtLXuBwM
Спробуйте заспівати під (мінус)
https://www.youtube.com/watch?v=XD8im4kICtI
Веснянка«Вийди, вийди, Іванку». https://www.youtube.com/watch?v=BsBqv6SKjHM
Слухання вивчених творів.
1.К. М’ясков, «Литовський танець
https://www.youtube.com/watch?v=PjqxGeXbhqs
2.Естонський народний танець тульяк. https://www.youtube.com/watch?v=SKnFw0uIg5Q
3.Каннель — https://www.youtube.com/watch?v=nf0SShmohDA
4.Слухання КамільСен-Санс, «Карнавал тварин»(«Лебідь»). https://www.youtube.com/watch?v=5wH1kjzMT2Q
Слухання пісні С. Климовського «Їхав козак за Дунай» у виконанні хорової капели та оркестру народних інструментів https://www.youtube.com/watch?v=QCHn0xuCK7s
Слухання «Гопака» із балету А. Хачатуряна «Гаяне» https://www.youtube.com/watch?v=2gqwKViQIsM
Слухаємо музику Веснянка «Вийди, вийди, Іванку». https://www.youtube.com/watch?v=qgqwi7zaOZo
Слухання. Петро Чайковський, Перший концерт для фортепіано з оркестром (фінал). https://www.youtube.com/watch?v=-ni9CvUqFBI
Людвигван Бетховен, Варіації на українські теми. https://www.youtube.com/watch?v=8vjlXOteWcY
Математика 29.05.20.4-б
Тема. Множення і ділення. Закони множення і властивості частки. Складання і розв’язування задач. Обчислення виразів.
Мета: повторити вивчене про закони множення і властивості частки; вчити учнів складати і розв’язувати задачі та вирази; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову учнів; виховувати інтерес до вивчення математики.
Хід уроку
1.Організація учнів до уроку
Доброго дня! Хорошого настрою.
2.Перевірка домашнього завдання.
Що було вам на домашнє завдання? Які виникали труднощі під час виконання домашнього завдання. (перевірку домашнього завдання здійснюю формі спілкування через вайбер-групі).
3.Оголошення теми та мети уроку
На сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо закони множення та властвості частки, вчитимемося складати і розв’язувати задачі та вирази.
4.Вивчення нового матеріалу
(пояснення програмового матеріалу здійснюю через в’язок у вайбер-групі).
Попрацюємо із підручником на с. 87. Пригадайте закони множення. (Переставний, сполучний, розподільний).
Пригадайте властивості частки.
Завдання. Обчислити вирази. Знайди добуток зручним способом.
8*2*50= 4*6*25= 4*(5+8)=
2*4*5*15= 50*3*10= (18+54):6=
Завдання. Обчислити вирази.
1*0+4*1= 300:100= 54*0*460: 10=
8:1+6:6= 450:10= 34:34+567=
Задача.
Руховий об’єкт |
Швидкість |
Час |
Відстань |
Мотоцикліст |
15км/год |
одинаковий |
30 км |
Велосипедист |
12 км/год |
одинаковий |
?км |
5. Закріплення вивченого матеріалу
Задача.
Відстань між двома містами 72 км. Третину цієї відстані поїзд пройшов за 12 хв. З якою швидкістю йшов поїзд? (Розв’яжіть задачу сладанням виразу)
6. Підсумок кроку.
Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? Яке завдання викликало у вас труднощі? Що вам вдавалося легко?