Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 28.05

  2- Г клас  

 

28.05                     Я досліджую світ

Тема. Закріплення  правил  охорони і  збереження  природи.

 Завдання:      

- працювати з календарем - визначати яка тепер пора року, який  місяць, число, день тижня ;

- навчатися  правилам поведінки у природі переглядаючи презентацію «Буду  я  природі другом»:  https://www.youtube.com/watch?v=NJs4SKuu1TM

- промовляти разом  із дорослим  назви  об’єктів природи:  ТРАВА,  КВІТИ. 

 

            Формування  навиків  читання  та письма

Тема.  Складання  коротких  слів  із  розрізної  азбуки із  вивченими буквами.

Словник:  мама, баба , вода , молоко.

Завдання:   - вимовляти голосні  звуки: а, о, у, е, и, і  та  по можливості  промовляти вивчені  приголосні  звуки  абетки та  вказувати на них; 

- викладати короткі  слова:  мама, баба , вода , молоко  із розрізної  азбуки , орієнтуючись на  усне  мовлення дорослого та  читати  складені слова ;

- викладати з розрізної  азбуки або написати власне ім'я.

 

               Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема: Закріплення  часових понять та  навиків  лічби та додавання чисел. 

Словник: доба, ранок, день, вечір, ніч, назви чисел. 

Завдання: 

- повторити частини доби , визначати частини доби разом  із  дорослим;

- складати числа  по порядку;

- пригадати із допомогою відео приклади на  додавання  :  https://www.youtube.com/watch?v=ZenVpFWYy9A

- називати цифри  по порядку або вказувати на задане дорослим  число;

- підбирати кількість предметів до цифр  1, 2, 3

- складати разом  із  дорослим приклади на додавання  використовуючи лічильний  матеріал.

             

               Альтернативна  комунікація

 Тема . Закріплення знань по темі «Природні  явища».

Словник: сонце, місяць, зорі, хмари, гроза, град, веселка.

Завдання: переглянути  презентацію про  « Природні явища»: https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

  • вказувати на явища природи зупиняючи відео за  запитаннями дорослого : «де сонце?», «де місяць?», «де хмари?» «де веселка?»