Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 28.05

Трудове навчання

Тема. Презентація проекту «Види макіяжу»

Доброго дня діти, сьогодні в нас останній урок в цьому навчальному році.

Так як ми все ще на карантині то презентувати ваші проекти будемо онлайн.

Домашнє завдання

  1. Вислати мені на електронну адресу оформлені проекти.

  2. Зробити фотографії, вибраного згідно проекту виду макіяжу, і вислати мені на електронну адресу steculan@gmail.com

 

Доброго всім здоров’я!

 

 

Українська мова, 28.05.20р.

Тема. РЗМ. Дискусія на тему «Мовна мода – це добре чи погано?».

Теоретичний матеріал до уроку:

· Що таке дискусія? (Дискусія — це публічна суперечка, метою якої є зіставлення та з’ясування різних поглядів на одну проблему, пошук такого загального уявлення про предмет обговорення, яке визнавалося б усіма дискутантами.)

· Що повинен робити кожен дискутант, маючи тему дискусії? (Стверджує або спростовує тезу, аргументуючи її.)

· Про що повинні пам’ятати дискутанти? (Висловлюватись потрібно почергово, бути толерантними та коректними, підготовленими щодо обговорюваних питань.)

· Чим розпочинається дискусія? (Вступним словом керівника, в якому він обґрунтовує вибір теми дискусії, визначає мету і завдання учасників.)

Ознайомлення з пам'яткою «Правила дискусії»

1. Відверто висловлювати думки.

2. Поважати точки зору всіх членів дискусії.

3. Бути тактовним. Слухати інших, не перебиваючи.

4. Не говорити занадто довго та занадто часто.

5. Водночас має говорити лише одна особа.

6. Дотримуватися позитивних ідей та стосунків.

7. Не критикувати себе та інших.

 

Правила побудови виступу

Теза — докази — аргументи — висновок.

Основні принципи організації диспуту

1. Клас поділено на групи (пропонент (стверджувальна), опонент (заперечувальна) сторони. Може бути й нейтральна сторона, але обов’язково слід обґрунтувати таку позицію).

2. Команди-опоненти проводять між собою дискусію.

3. Після кожного уроку-диспуту команди змінюють свого лідера (капітана), щоб кожний учасник набув досвіду лідерства.

4. Кожен учасник команди обов’язково бере участь в уроці-диспуті, відстоюючи позицію своєї команди, для решти учнів, що не потрапили до жодної з команд, учитель ставить завдання, яке вони розв’язують протягом уроку.

«Мовна мода — це добре чи погано?»

та озвучує тезу: «Найповніше мовна мода виявляється в послуговуванні тією мовою, яка виявляється престижнішою».

Обговорення дискусійних питань

· Чи погоджуєтесь ви із висловом: «Захищаючи рідне слово, ти захищаєш свою націю, її гідність, право на майбутнє»? Підтвердьте свою думку прикладами із життя.

· Чи потребує реанімації сьогодні українська мова? Чому?

· Хто повинен бути народними цілителями та які засоби лікування можна запропонувати, щоб зберегти українську мову для наступних поколінь?

· У якому стані перебуває система українського книгодрукування та розповсюдження книг?

· Чи вважаєте ви правильним той факт, що з парламентської трибуни від народного обранця можна почути такі репліки: «Я знаю державну мову, але принципово не користуюся нею, бо маю свої несхибні переконання».

Запитання для дискусії

· Що ви думаєте з цього приводу?

· З якою точкою зору ви не можете погодитися?

· Який можна зробити висновок, ураховуючи різні думки?

· Під час виступів спирайтеся на життєвий досвід героїв поеми

Заключне слово вчителя

21 лютого 2007 р. Всеукраїнське товариство «Просвіта» ім. Т. Шевченка спільно з Головним управлінням з питань внутрішньої політики Київради та Національною парламентською бібліотекою України провели «круглий» стіл на тему «Громадянське суспільство і державна мова: стан, проблеми, перспективи», на якому прийняли рішення: в Україні може бути одна державна мова — українська.

Хочеться сподіватися, що ці рекомендації остудять гарячі голови поборників розбрату в Україні.

Як квітка, як феномен національної сутності, українська мова дивом проростає крізь залізобетонну плиту байдужості, роблячи в ній тріщини, торуючи шлях до денного світла. Мова — запорука існування народу. Захищаючи рідне слово, ти захищаєш свою націю, її гідність, право на майбутнє. Зроби все, щоб засяяла українська мова, «як та зоря ясна».

Домашнє завдання:

Випишіть із газет цитати щодо сучасного і майбутнього рідної мови та народу.

Українська література, 28.05.20р.

Тема. Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація вивченого.

Матеріал до сумкового уроку:

Розминка „Хто це?”

Ваше завдання упізнати за описом письменника та назвати його. Кожна правильна відповідь зараховується в 1 бал.

Питання:

1. Він був сином коваля і став володарем у царстві духа. (Іван Франко)

2. Герої його твору сперечались за грушу. (Іван Нечуй-Левицький)

3. Першим в історії української літератури написав соціально-психологічний роман. (Панас Мирний)

4. Для неї стали життєвим девізом слова „без надії сподіваюсь”. (Леся Українка)

5. Першим в історії української літератури написав імпресіоністичну новелу. (Михайло Коцюбинський)

6. Його справжнє ім'я Іван Тобілевич. (Іван Карпенко-Карий)

7. Його справжнє ім'я Олександр Кандиба. (Олександр Олесь)

8. У його творі порушується проблема еміграції, лунає ідея нерозривної єдності головного героя з рідною землею. (Василь Стефаник)

9. Її суспільна діяльність тісно пов'язана з „Товариством руських жінок на Буковині”. (Ольга Кобилянська)

10. Уже першими своїми творами підніс українську літературу до рівня західноєвропейської, утвердив неореалізм. (Володимир Винниченко)

11. Поет, який у вірші „Блакитна панна” показав поєднання краси мистецтва та природи. (Микола Вороний)

 

„Словник”

Учні дають відповідь:

□ Соціально-побутова повість — це...

□ Реалізм — це...

„Театр корифеїв” — це...

□ Соціально-психологічний роман — це...

□ Сонет — це...

□ Філософська поезія — це...

□ Психологічна новела — це...

„Поезія в прозі” — це...

□ Модернізм — це...

□ Імпресіонізм — це...

□ Експресіонізм — це...

□ Неоромантизм — це...

□ Драма-феєрія — це...

Безперечно, всі вивчені вами твори у свій час були знаковими і відіграли певну роль в історії становлення і розвитку української літератури. А чи актуальні вони нині? Чи, можливо, не всі? Що думаєте ви з цього приводу?

І все ж кожен вивчений період особливий по-своєму. Охарактеризуйте, будь ласка, українську літературу ХІХ століття за допомогою трьох слів. Поясніть ваш вибір.

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Прочитати за літо твори, які вивчатимуть в 12 класі.

 

 

Фізика

Підсумковий  урок

Опрацювати презентацію:

https://drive.google.com/file/d/1eFQv_HOS_0sKaITHpd_RQ_bVwqAdP5xM/view?usp=sharing

 

(виконані письмові роботи за минулі уроки можете скидати на Viber 380979140680)