четвер 28.05
Фізика
Екскурсія
Фізика – основа сучасної техніки, енергетики, транспорту та інших галузей господарської діяльності.
Переглянути відеоролик «Производство BMW 3-Series 2019 (G20) На Заводе БМВ в Мюнхене»:
https://www.youtube.com/watch?v=xFiOeiY95uE
Трудове навчання
Тема. Підсумковий урок.
Доброго дня, діти!
Сьогодні в нас останній урок з трудового навчання. Ми два з половино місяці працювали дистанційно. Звичайно, це було не легко. Та ми завершуємо навчальний рік. Для того, щоб отримати хороші оцінки за семестр і за рік, вам необхідно здати всі роботи, вироби, які ми виготовляти протягом періоду перебування на карантині.
Я прошу вас завершити недороблені вироби і хто чого ще не здав, доздати.
Домашнє завдання
-
Завершити всі недороблені вироби.
2. Зробити фото і вислати мені на електронну адресу steculan@gmail.com
або на viber
Здоров'я вам, гарно відпочити на канікулах, до зустрічі 1 вересня!
Трудове навчання
Тема. Підсумковий урок.
Доброго дня, діти!
Сьогодні в нас останній урок з трудового навчання. Ми два з половино місяці працювали дистанційно. Звичайно, це було не легко. Та ми завершуємо навчальний рік. Для того, щоб отримати хороші оцінки за семестр і за рік, вам необхідно виконати всі завдання, які ми виконували протягом періоду перебування на карантині.
Ви - випускники, тому ми вже не побачимося в стінах школи.
Я бажаю вам міцного здоров’я, щасливої долі, Божої опіки, підтримки рідних!
Домашнє завдання
-
Завершити всі недороблені роботи.
2. Зробити фото і вислати мені на електронну адресу steculan@gmail.com
або на viber
Художня культура
Тема: Узагальнення.
Повторіть вивчене за навчальний рік.
9 – А, укр.л-ра Дата 28.05.2020
Тема. Підсумкова контрольна робота
Основний зміст уроку
1. Якої пори відбуваються події у творі «Місяць на небі, зіроньки сяють»?
А Нічної і місячної.
Б Зимової і зоряної.
В Осінньої і ранньої.
Г Сонячної і спекотної.
2. Чого зазнала героїня твору «Цвіте терен, цвіте терен»?
А Радості і щастя.
Б Горя і зради.
В Голоду і страждання.
Г Гноблення і приниження.
3. Біблія – це?
________________________________________________________________
4. Які біблійні легенди, ви знаєте?
___________________________________________________________________
5.Що таке літопис - ?Хто такий літописець?
________________________________________________________________
6.. Визначте пісні, які належать до родинно-побутових:
а) «Летять галочки у три рядочки»;
б) «Ой матінко, та й не гай мене»;
в) «За городом качки пливуть»;
г) «В кінці греблі шумлять верби»;
д) «Сонце низенько, вечір близенько»;
е) «Цвіте терен, цвіте терен».
7. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою.
1) Ой очі, очі, очі дівочі, / Темні, як нічка, ясні, як день. / Ви ж мені, очі, вік вкоротили, / Де ж ви навчились зводить людей?
2) Ой не хоче твоя мати / Мене, бідну, знати, / Хоче собі багатую / Невістку шукати
3) Їхать лісом, та все коренистим, / Їхать шляхом, та все кам’янистим, / Щоб з доріжки не зблудитися / Дівчиноньки не згубитися.
4) Тільки жаль мені русої коси / Та дівочої краси. / Дівки гуляють, кісками мають, / А мене не приймають
а) «Розвий, сосно, сімсот квіток»
б) «За городом качки пливуть»
в) «Летять галочки у три рядочки»
г) «Місяць на небі, зіроньки сяють»
д) «Ой матінко, та не гай мене»
8. У літературі Григорія Сковороду прийнятоназивати:
А) українським Сократом
Б) українським Прометеєм
В) українським Платоном
Г) українським Арістотелем
9. Яка ідея байки « Бджола та Шершень» ?
А) байдужість
Б) колективна праця
В) «Сродна праця»
Г) ледарство
10. Який твір Сковороди було названо «широкою картиною світу і його мерзот, зібрано в один фокус»?
А) «Ой ти,пташко жовтобока…»
Б) «Всякому місту – звичай і права»
В) «De libertate»
Г) « Гей поля, поля зелені»
11. Яка назва збірки байок Григорія Сковороди?
А) « Байки полтавські»
Б) «Байки харківські »
В) «Байки християнські»
Г) «Байки діда Грицька»
12. "Енеїда" І. Котляревського - це перелицьований твір
А) Цицерона
Б) Вергілія
В) Овідія
Г) Геродота
9 - А, зар.л-ра Дата 28.05.2020
Тема. Підсумкова контрольна робота
Основний зміст уроку
-
Як у Мольєра виник задум написати комедію "Міщанин-шляхтич"?
-
драматург мав знайомого пана Журдена
-
драматург почув від батька схожу історію
-
йому зробив замовлення король Людовік XIV
-
запозичив сюжет одного відомого твору
-
Основний конфлікт у комедіі "Міщанин-шляхтич" Мольєра:
-
між державою і суспільством;
-
між пристрастю і розумом;
-
між паном Журденом і графом Дорантом.
-
Всі події в комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєра відбуваються в будинку пана Журдена:
-
протягом одного дня;
-
протягом двох днів;
-
протягом трьох днів.
-
Комедія – балет – це..?
___________________________________________________________________________________
-
Притча – це?
____________________________________________________________________
6. Просвітництво - це напрям у мистецтві:
А. 17ст.
Б. 18ст.
В. 19ст.
7. Добу просвітництва називають:
А. Добою почуттів
Б. Добою релігії
В. Добою розуму
8. Дж.Свіфт народився в:
А. Англії
Б. Шотландії
В. Ірландії
9. Найчастіше Дж.Свіфт використовував у своєму творі “Мандри Гуллівера” такий вид смішного:
А. Гумор
Б. Іронія
В. Сатира
10. Ода Ф.Шиллера “До радості” – це гімн:
А. Дружбі
Б. Любові
В. Молодості
11. “Вільшаний король” Гете – це:
А. Поема
Б. Баллада
В. Сонет
12. Установіть відповідність між автором та його твором:
1. Свіфт А. “Прометей”
2. Й.Гете Б. “Робінзон Крузо”
3. Ф.Шиллер В. “Мандри Гуллівера”
4. Д.Дефо Г. “До радості”
(Завдання надсилати на ел.пошту galjysik@nbox.ru чи у Viber – групу класу, чи у messenger)