Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 28.05

Фізика

Екскурсія

Фізика – основа сучасної техніки, енергетики, транспорту та інших галузей господарської діяльності.

 

Переглянути відеоролик «Производство BMW 3-Series 2019 (G20) На Заводе БМВ в Мюнхене»:

https://www.youtube.com/watch?v=xFiOeiY95uE

 

Трудове навчання

Тема. Підсумковий урок.

Доброго дня, діти!

Сьогодні в нас останній урок з трудового навчання. Ми два з половино місяці працювали дистанційно. Звичайно, це було не легко. Та ми завершуємо навчальний рік. Для того, щоб отримати хороші оцінки за семестр і за рік, вам необхідно здати всі роботи, вироби, які ми виготовляти протягом періоду перебування на карантині.

Я прошу вас завершити недороблені вироби і хто чого ще не здав, доздати.

Домашнє завдання

  1. Завершити всі недороблені вироби.

     2. Зробити фото і вислати мені на електронну адресу steculan@gmail.com
         або на viber 

Здоров'я вам, гарно відпочити на канікулах, до зустрічі 1 вересня!

 

Трудове навчання

Тема. Підсумковий урок.

Доброго дня, діти!

Сьогодні в нас останній урок з трудового навчання. Ми два з половино місяці працювали дистанційно. Звичайно, це було не легко. Та ми завершуємо навчальний рік. Для того, щоб отримати хороші оцінки за семестр і за рік, вам необхідно виконати всі завдання, які ми виконували протягом періоду перебування на карантині.

Ви - випускники, тому ми вже не побачимося в стінах школи.

Я  бажаю вам міцного здоров’я, щасливої долі, Божої опіки, підтримки рідних!

Домашнє завдання

  1. Завершити всі недороблені роботи.

     2. Зробити фото і вислати мені на електронну адресу steculan@gmail.com
         або на viber 

 

 

Художня культура

Тема: Узагальнення.

Повторіть вивчене за навчальний рік.

9 – А, укр.л-ра                                                   Дата 28.05.2020

Тема. Підсумкова контрольна робота

 

Основний зміст уроку

1. Якої пори відбуваються події у творі «Місяць на небі, зіроньки сяють»?

А Нічної і місячної.

Б Зимової і зоряної.

В Осінньої і ранньої.

Г Сонячної і спекотної.

2. Чого зазнала героїня твору «Цвіте терен, цвіте терен»?

А Радості і щастя.

Б Горя і зради.

В Голоду і страждання.

Г Гноблення і приниження.

3. Біблія – це?

________________________________________________________________

4. Які біблійні легенди,  ви знаєте?

___________________________________________________________________

5.Що таке літопис - ?Хто такий літописець?

________________________________________________________________

6.. Визначте пісні, які належать до родинно-побутових:

а) «Летять галочки у три рядочки»;

б) «Ой матінко, та й не гай мене»;

в) «За городом качки пливуть»;

г) «В кінці греблі шумлять верби»;

д) «Сонце низенько, вечір близенько»;

е) «Цвіте терен, цвіте терен».

7. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою.

1) Ой очі, очі, очі дівочі, / Темні, як нічка, ясні, як день. / Ви ж мені, очі, вік вкоротили, / Де ж ви навчились зводить людей?

2) Ой не хоче твоя мати / Мене, бідну, знати, / Хоче собі багатую / Невістку шукати

3) Їхать лісом, та все коренистим, / Їхать шляхом, та все кам’янистим, / Щоб з доріжки не зблудитися / Дівчиноньки не згубитися.

4) Тільки жаль мені русої коси / Та дівочої краси. / Дівки гуляють, кісками мають, / А мене не приймають

а) «Розвий, сосно, сімсот квіток»

б) «За городом качки пливуть»

в) «Летять галочки у три рядочки»

г) «Місяць на небі, зіроньки сяють»

д) «Ой матінко, та не гай мене»

 

8. У літературі Григорія Сковороду прийнятоназивати:

А) українським Сократом

Б) українським Прометеєм

В) українським Платоном

Г) українським Арістотелем

9. Яка ідея байки « Бджола та Шершень» ?

А) байдужість

Б) колективна праця

В) «Сродна праця»

Г) ледарство

10. Який твір Сковороди було названо «широкою картиною світу і його мерзот, зібрано в один фокус»?

А) «Ой ти,пташко жовтобока…»

Б) «Всякому місту – звичай і права»

В) «De libertate»

Г) « Гей поля, поля зелені»

11. Яка назва збірки байок Григорія Сковороди?

А) « Байки полтавські»

Б) «Байки харківські »

В) «Байки християнські»

Г) «Байки діда Грицька»

12. "Енеїда" І. Котляревського - це перелицьований твір

А) Цицерона

Б) Вергілія

В) Овідія

Г)  Геродота

 

9 - А, зар.л-ра                                                   Дата 28.05.2020

Тема. Підсумкова контрольна робота

 

Основний зміст уроку

  1. Як у Мольєра виник задум написати комедію "Міщанин-шляхтич"?

  2. драматург мав знайомого пана Журдена

  3. драматург почув від батька схожу історію

  4. йому зробив замовлення король Людовік XIV

  5. запозичив сюжет одного відомого твору

  6. Основний конфлікт у комедіі "Міщанин-шляхтич" Мольєра:

  7. між державою і суспільством;

  8. між пристрастю і розумом;

  9. між паном Журденом і графом Дорантом.

  10. Всі події в комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєра відбуваються в будинку пана Журдена:

  11. протягом одного дня;

  12. протягом двох днів;

  13. протягом трьох днів.

  14. Комедія – балет  – це..?

___________________________________________________________________________________

  1. Притча – це?

____________________________________________________________________

6. Просвітництво  - це напрям у мистецтві:

А. 17ст.

Б. 18ст.

В. 19ст.

7. Добу просвітництва називають:

А. Добою почуттів

Б. Добою релігії

В. Добою розуму

8. Дж.Свіфт народився в:

А. Англії

Б. Шотландії

В. Ірландії

9. Найчастіше Дж.Свіфт використовував у своєму творі “Мандри Гуллівера” такий вид смішного:

А. Гумор

Б. Іронія

В. Сатира

10. Ода Ф.Шиллера “До радості” – це гімн:

А. Дружбі

Б. Любові

В. Молодості

11. “Вільшаний король” Гете – це:

А. Поема

Б. Баллада

В. Сонет

12. Установіть відповідність між автором та його твором:

1. Свіфт                                                  А. “Прометей”

2. Й.Гете                                                Б. “Робінзон Крузо”

3. Ф.Шиллер                                         В. “Мандри Гуллівера

4. Д.Дефо                                               Г. “До радості

 

 

 

 (Завдання  надсилати на ел.пошту galjysik@nbox.ru чи  у Viber – групу класу, чи у messenger)