Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

четвер 30.04

 

7 – Б клас, інформатика                          30.04

Тема. Навчальний проект з математики «Цікава таблиця множення».

Працюємо з комп’ютером. Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. 

Створити навчальний проект з математики «Цікава таблиця множення»,

використовуючи по даній темі §5.2 (с. 213-217).

Посилання на підручник:

https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/1894-informatika-7-klas-rivkind-2015-ukr.

Українська мова, 30.04.20р.

Тема. Тренувальні вправи на закріплення вивченого матеріалу з теми.

Виконання тренувальної вправи.

  1. Завдання: утворити за поданим зразком власне кількісні, збірні, дробові, порядкові числівники.

Зразок: 2 – два – двоє – одна друга – другий.

4, 6, 8, 9, 11, 14, 30.

  1. Завдання: записати числівники у дві колонки: в першу – кількісні, у другу – порядкові.

Двадцять пять, пять восьмих, сімнадцятий, шестеро, четвертого, сто, три девтих, одинадцятеро, девятий, вісімдесят, семисотий, чотириста, тринадцятий.

  1. Завдання: відновити фразеологізми, вставляючи замість крапок числівники, визначити розряди за значеннями. Розтлумачити відновлені звороти.

  2. …. смертям не бувати.

  3. … вода на киселі.

  4. … мішків гречаної вовни.

  5. …  вал.

  6. … півні.

  7. … пятниць на тиждень.

Довідка: дев’ятий, треті, двом, десята, сім, сім.

Домашнє завдання:

  1. Завдання: виписати зі словосполучень числівники, розподіливши у три стовпчики: 1) простий числівник; 2) складний; 3) складений.

Шість собак, дванадцять підприємств, двадцять три кожухи, п’ятдесят вісім бригад,  шістдесят стільців, п’ятдесят два хутори, одна гребля, сімнадцять білок, сімдесят один гриб, двадцять граків, дві казки.

  1. Розгадай ребус.

Пі 2 л; мі 100; смор 1 на; під 3 мати; 100 янка; г 1 а; ві 3 на; ак 3 са.

 

7 – Б клас        Всесвітня історія

Тема. Династія Мін

І. Вивчення нового матеріалу 

Після завоювання Китаю перед монголами постала проблема: як управляти цією територією. Не маючи можливості запропонувати що-небудь своє, монголи були змушені прийняти китайську систему — від імператора до найменшого чиновника. Найвищі посади в державі також посіли монголи. Таке становище призвело до того, що монголи перейняли не тільки систему управління, а й мову, писемність, культуру та ін. Незважаючи на таке окитаєння монголів, останні вважали себе вищими за китайців і поводилися як загарбники, посилюючи податковий гніт. Така нерозсудливість мала згубні наслідки для влади монголів.

Їхня політика викликала загальне обурення. Від середини XIV ст. в Китаї спалахували народні повстання («червоних пов’язок»), виникали неодноразові спроби палацових переворотів. Зрештою у 1368 р. одного з керівників селянського повстання ченця Чжу Юаньчжана проголосили імператором. Він започаткував нову династію Мін, яка правила Китаєм до 1644 р. Столицею нової династії спершу було місто Нанкін, а згодом її перенесли до міста Даду, яке дістало нову офіційну назву Пекін.

Доступившись до влади, нова династія відновила традиційну китайську систему управління. Було встановлено нормальні ставки податків. Держава перебрала на себе роботи з відновлення системи іригації. Значна увага приділялася розвитку ремесел, особливо виробництву порцеляни, шовку, паперу, скла, тобто тим виробам, що експортувалися. Почалися відбудова і перебудова китайських міст.

Щоб засвідчити свою велич, імператори династії Мін проводили активну зовнішню політику. Вони розширили кордони держави до Тибету та Індокитаю. Організовувалися воєнні експедиції в Океанію. Найбільше експедицій (сім) до Індії, Індонезії, Індокитаю, Малайзії і навіть до берегів Африки очолював адмірал Чжен Хе в 1403—1433 рр.

За часів династії Мін китайці активно переселялися до Індокитаю та Індонезії, де створили цілі китайські поселення.

 

ІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати 292 параграф

Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/774-vsesvtnya-storya-pometun-malyenko-7-klas.html