Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

 

 

 

 

          Проблема методичного об’єднання

«Створення  умов  для  самореалізації  кожного  школяра  у всіх  видах  діяльності, які  сприяють  духовному  та  інтелектуальному  зросту  учнів»

Девіз методичного об’єднання вчителів початкових класів:

Зібратися   разом  –  це  початок.

Залишитися разом – це прогрес.

Працювати   разом   –   це  успіх.

Г.Форд

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОБЛЕМА РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:

     Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників в умовах реформування національної системи освіти на 2015-2020р.р.

 

ПРОБЛЕМА ЦЕНТРУ:

    Формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами на основі використання їх      компенсаторних можливостей через корекційну спрямованість навчально-виховного процесу.

 

 

 

Мета та завдання методичного об’єднання

Мета методичної роботи:

 

  • вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду вчителів області і України з питань покращення навчально-виховного процесу початкових  класів;
  • оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
  • створення умов для професійного зростання, самоосвіти й творчої діяльності вчителів;
  • виготовлення дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази класних кімнат;
  • з метою плпуляризації кращого досвіду проводити відкриті уроки;
  • пропагувати свій досвід на сторінках періодичних педагогічних видань;
  • розвиток співпраці з батьками з метою створення умов для забезпечення розвитку сім’ї та належного виконання нею виховної функції.

 

Враховуючи нові підходи до реалізації Проекту нового Державного стандарту початкової освіти МО вчителів ставить такі завдання:

  • опрацювання тексту Проекту нового Державного стандарту;

 

  • надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру
    стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів ївпровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

 

 

  • використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;

 

  • підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;

 

 

 

 

ПЕРШЕ  ЗАСІДАННЯ

 

ФОРМА РОБОТИ. Консультативний пункт.

Тема. Особливості організації навчально-виховного процесув початкових класах НРЦ у  2017/2018 н. р.

Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.  

Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання  за 2016/2017 навчальний рік та затвердити план роботи на  2017/2018 навчальний рік. 

Проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити, критерії оцінювання.

  1. Аналіз роботи за минулий навчальний рік.
  2. Опрацювання  тексту Проекту нового Державного стандарту освіти.
  3. Обговорення і затвердження плану роботи методичного

   об’єднання вчителів початкових класів на 2017 – 2018н.р.

   Члени методичного об’єднання

   4 .  Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів

    Міністерства освіти і науки України щодо організації

    навчально – виховного процесу, ведення класної документації,

    критерії оцінювання.

  1. Огляд підручників та навчально-методичної літератури.

    Члени методичного об’єднання

 

6. Обговорення санітарно-гігієнічних вимог до режиму в Центрі.

  7. Круглий стіл «Нова Українська школа-нові стандарти освіти».

 

 

  5.  Експрес огляд «Радимо прочитати».

 

 

Завдання членам м/о:

·       Опрацювати інструктивно – методичні листи,програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи

 

 

ДРУГЕ  ЗАСІДАННЯ

Тема. Нетрадиційнівиди роботи на уроках трудового навчання та предметно-практичного навчання.

Мета.Розширити знання педагогів з питань нетрадиційних видів і форм роботи на уроках трудового навчання та предметно-практичного навчання.

 

  1. Педагогічна майстерня. Сучасний урок трудового навчання в початковій школі.

Костів М.В.

  1. Аукціон педагогічних ідей. Форми організації роботи учнів на уроках трудового навчання.

 

  1. Методичні перегуки «Обговорення матеріалів періодичної преси»

 

 

 

ТРЕТЄ ЗАСІДАННЯ

 

ФОРМА РОБОТИ. За круглим столом.

ТЕМА. Корекційні   технології, методики  та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Адаптація першокласників до шкільного колективу.

МЕТА.    Формувати і розвивати пізнавальні інтереси у дітей з порушеннями  мовлення. Актуалізувати питання адаптації  першокласників до навчання в школі. 

Використання корекційних  технологій  на  уроках у початкових класах.   Удосконалення знань про використання  інтерактивних методів  роботи у структурі уроку. Розвивати комунікабельність.    Виховувати інтерес до самовдосконалення.

 

  1. Розвивати пізнавальні інтереси у дітей з порушеннями  мовлення

 

  1. Адаптації  першокласників до навчання в школі.

 

   3.Використання корекційних  технологій  на  уроках у початкових класах

 

 

 

 

 

 


 

ЧЕТВЕРТЕ  ЗАСІДАННЯ

 

Форма роботи: методичний марафон

 

Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2017 – 2018 навчальний рік та складання

 перспективного плану на наступний рік.

Мета.   Підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових  класів за 2017– 2018 навчальний рік, заслухати звіти вчителів що атестувалися та звіти  про підсумки роботи над проблемною темою,скласти перспективний план роботи м/о на наступний навчальний рік.

1.  Звіт про виконання плану роботи МО  Підведення підсумків

роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

за 2017 – 2018навчальний рік.

Голова м/о Луцків М.Т.

 2.  Звіти вчителів «Підсумки роботи над проблемною темою».

 

3.Звіти вчителів  ща атестуються

 

 4.  Панорама ідей: «Складання перспективного плану роботи

методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018 – 2019

 навчальний рік».

Члени методичного об’єднання

5.  Методична скарбничка.Огляд новинок педагогічної літератури.

 

 

 

Завдання членам м/о 

·       Поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом.

·       Працювати під лозунгом «Кабінет – творча  лабораторія вчителя».