Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

ТИЖДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ     ТЕРЕБОВЛЯНСЬОГО НРЦ

ТИЖДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ     ТЕРЕБОВЛЯНСЬОГО НРЦ

ПОНЕДІЛОК 02.03.2020р.

1. « ЗУСТРІЧАЄМО ВЕСНУ».  Весна – світле та радісне  сімейне свято, яке також означає і довгоочікуваний перехід від зими до весни. Саме тому  з нагоди святкування приходу весни  в дошкільному  відділенні  Теребовлянського НРЦ організовано виставку робіт, виготовлених спільно з дітьми та батьками на весняну тематику. Батьки вихованців виявили незвичайну фантазію і вигадку, а так само показали свою майстерність і творчість.

2. Відбулася  виставка педагогічних ідей та технологій за темою «Використання інноваційних технологій під час освітнього  процесу.

Метою її проведення було сприяння розвитку творчості педагогів , пропаганда кращих здобутків, інноваційних пошуків, упровадження ефективного педагогічного досвіду, реалізація пріоритетних напрямів використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

 На допомогу молодим та малодосвідченим педагогам на виставці були представлені розробки занять з використанням інноваційних технологій та дидактичні матеріали для  занять.

ВІВТОРОК 03.03.2020р.

Вихователь Грицишин Т. І. провела відкрите заняття з образотворчої діяльності  «Аплікація  « Букет для мами». Метою заняття було розвиток у дітей художньо-творчих здібностей;  виховання терпіння і посидючості також закріплення вміння працювати з кольоровим папером і ножицями; розвиток дрібної моторики, розвиток творчого мислення. В кінці заняття  діти зробили  виставку робіт . Діти  показують найяскравіші квіти, найніжніші, саму акуратну роботу.

СЕРЕДА 04.03.2020р.

Вчитель – логопед Кріль О. І.  провела  відрите «Кореційно – розвивальне підгрупове  заняття з розвиту мовлення « Моя дружня родина». На занятті логопед працювала над правильною вимовою звука {т} в сладах, словах та реченнях.  Розпочалося заняття з ранкової зустрічі з «цеглинками лєго». Діти виконали парний танок « Весна прийшла». Під час заняття діти розширювали знання про сім’ю,  родинні стосунки, розвивали інтонаційну виразність мови,   ділили слова на склади , визначали перший та останній звук у слові, вступали у невимушену розмову на задану тему. Одним із перших завдань, було впізнати свою сімю на фото і коротко кожен розповідав про членів своєї родини.            У дидактичній грі « Розсели по будинках»,  діти  давали відповіді на запитання    « він, вона, вони». Із запропонованих малюнків до гри « Мамині турботи» діти вибирали один із запропонованих варіантів, що робить мама. На передодні жіночого свята діти у грі « Що подарувати мамі» вибирали подарунок. На завершення заняття діти із сердечок виготовили квітку своєї сімї.

Четвер 05.03.2020р.

Березень — перший місяць весни. Навесні народжується все прекрасне. З приходом весни оживають луки, ліси, поля, вся наша барвиста земля. У березні ми відзначаємо свято наших найдорожчих, найрідніших і наймиліших матусь і бабусь. Дзвінкі краплинки, перші квіти, зігріті першими сонячними променями – це весна. Разом із нею настає на нашій планеті Міжнародний жіночий день це свято найкрасивішої, найелегантнішої, найдобрішої, найніжнішої половини людства. Одним словом — свято жінок! Мама – перше слово, яке з радісною усмішкою вимовляє дитина. Матір у всі віки шанували, любили…Так 05 березня  2020 року у дошкільній групі Теребовлянського НРЦ пройшла святкова розвага « Прийшла весна». Дітки разом із педагогами  вітали своїх мам, бабусь зі святом весни . Свята проводились у музичному залі, який яскраво оформлений вітами. Вихованці  декламували вірші, весело співали пісень, артистично та майстерно танцювали, приємно вражаючи своїх батьків наявними талантами. Діти дарували  подарунки, зроблені власними руками, своїм мамам, бабусям. Не залишилися осторонь і дорослі. Тата і мами, бабусі й дідусі під час проведення ігор проявили високий артистизм, винахідливість та спритність.

ПЯТНИЦЯ 06.03.2020р.

Відбулося засідання методичного об'єднання вчителя – логопеда  та вихователів  на тему «Форми взаємодії в роботі з вихователями, вчителями, батьками. Проблеми співробітництва». Метою зустрічі було об'єднання зусиль педагогів та батьків в організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Захід розпочала вчитель – логопед Кріль О. І., яка розповіла про  функціонування групи  у даному закладі, а також привітала всіх присутніх та побажала плідної роботи. Розповіла про важливість використання традиційних та інноваційних форм взаємодії в роботі вчителя-логопеда  з педагогами та батьками, а також наголосили, що взаємодія всіх учасників є необхідною умовою повноцінного розвитку дитини з вадами мовлення. У процесі ознайомлення з теоретичним матеріалом педагоги  мали можливість  обговорити та запропонувати своє бачення вирішення даної проблеми. Так, кожен з присутніх мав змогу висловитися і поділитися своїм  досвідом роботи. В  цілому засідання було змістовним, оптимально поєднана теоретична і практична частини,  учасники отримали безліч цікавої інформації, фахові поради, активно працювали  та ділилися досвідом.

        

       

         

         

       ??????