Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

«Особливості навчання дітей з вадами слуху, порушеннями мовлення в закладах дошкільної/загальної середньої освіти»

26 квітня 2018 року у Теребовлянському навчально - реабілітаційному центрі було  організовано і проведено обласний  семінар-практикум для вчителів, асистентів вчителів, вчителів-дефектологів, логопедів, практичних психологів, вихователів інклюзивних класів (груп) закладів дошкільної/загальної середньої освіти області на тему: «Особливості навчання дітей з вадами слуху, порушеннями мовлення в закладах дошкільної/загальної середньої освіти».

Відкриваючи засідання  семінару  директор центру Кацан Марія Богданівна  розповіла  гостям семінару про структуру Центру, специфіку  навчально-корекційної роботи у Теребовлянському навчально-реабілітаційному центрі. Далі з вітальним словом та словами подяки  за надану можливість в рамках даного семінару отримати учасникам семінару   практичний досвід навчання дітей з вадами слуху, тяжкими порушеннями мовлення виступила Гоцко Г.І.  - методист відділу дошкільної, початкової спеціальної та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО.  Галина Іванівна  поділилась з присутніми учасниками семінару думками про особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі. Всіх учасників семінару своїм  музичним вітанням привітали учні нашого Центру, за що отримали теплі і щирі оплески учасників семінару.

 З роллю фізичних вправ у роботі з дітьми із вадами слуху та мовлення учасників семінару ознайомила методист відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО  Олексишин А.Б..

В другій, практичній частині семінару, своїм досвідом роботи навчання  дітей з вадами слуху та тяжкими вадами мови поділились вчителі корекційної роботи з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання усного мовлення та формування вимови Федорчук І.Т., Ломакіна О.М., Демчук Л.Й., Катіна Ж.Б..

Наступним етапом семінару  було відвідування майстер-класів у вигляді відкритих уроків у підготовчому та першому-Б класах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (вчителі Крушельницька Л.М., Слотюк Л.П.), підгрупових та індивідуальних занять у дошкільному відділенні (педагоги: Кріль О.І., Свинарчук С.А., Студент О.П., Вітвіцька Г.Р.). Досвідом роботи з демонстрацією відеофрагментів уроків поділилися вчителі – предметники Яценко Н. П., Войтович Т.О.,  вчителі початкових класів: Дудар Н.В., Жук З.І., Кравчишин О.Д..

« повернутися до списку новин