Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 04.05

Читання

Діагностична робота з читання № 8

з теми «Кожна пригода - до мудрості дорога».

Дата_____________

Прізвище та ім`я____________________________

 

1. Яку назву має розділ, який ми вивчали.

 

А) «Моя пригода»;

Б) «Кожна пригода - до мудрості дорога»;

В) «Наші пригоди».

2..Хто є автором казки «Заячий холодок»?

А) Оксана Павлова; 

Б) Василь Чухліб;

 В) Всеволод Нестайко.

3. Познач головних персонажів казки «Якби я мав такі кросівки»

           Ведмідь, зайчик, лисичка, вовчик, сова. 

4.Познач, що потрібно зробити, щоб досягти успіхів у житті

А) Мати гарні кросівки;     

Б) мати модну майку;            

В) мати гарного картуза;

Г) постійно тренуватися.

  5.Вибери серед даних зображень того, хто дорікнув звірятам

 

 

 

 

6. Допиши зачин казки

Колись, давно - давно, величезні ліси заячого холодку _______________________.

7. Допиши, хто провчив нахабу Зайця

- Облиш!- сказав йому заєць -   _____________.

8. Що завадило кревету Васі купити морську капусту?

А) реклама;

Б) шторм на морі.

9. До якого літературного жанру відносимо  прочитані твори?                                

А) колискові пісні;  

Б) казки;  

В) вірші.

10. Який твір вам найбільше сподобався? Хто його автор?

 

Самоаналіз.

«Як тобі було виконувати завдання?»

Вибери відповідь :

А) Мені було дуже легко.

Б) Мені була потрібна допомога батьків.

В) Мені було дуже важко.

 

Українська мова

Тема. Навчаюся складати текст за серією малюнків. (с. 133-134)

  1. Повторити(усно):

  • Що таке текст?

  • З яких частин складається текст?

  • Що таке абзац?

  • Що таке зачин?

  • Що таке основна частина?

  • Що таке кінцівка?

  • Що таке текст-розповідь?

  • Що таке текст-опис?

 

  1. Вправа 11 (с. 133 усно).

 

  1. Вправа 13.

Розглянь малюнки.

  • Які види спорту вибрали діти?

  • Прочитай апитання на сторінці 134 і дайте на них відповіді.

  • Запишіть відповіді на запитання.

Математика

  1. Знайди значення виразів №2 с.119.

  2. Розглянути задачу.

В Олі було 5 купюр по 2 гривні. Вона купила пакет кефіру за 6 гривень. Скільки грошей залишилося в дівчинки?

 

Було -       ? грн.  по 2 гривні 5 разів

Витратила  6 гривень

Залишилося - ?

 

  1. 28*5=10 (грн.)- було в Олі;

  2. 10-6=4 (грн.)

Відповідь: в дівчинки залишилося 4 гривні.

 

  1. Розв`язати задачу.

В Олі було 20 гривень. Вона купила 7 пиріжків по 2 гривні. Скільки грошей залишилося у дівчинки?

 

Було – 20 гривень

Витратила - ? гривень;  по 2 гривні 7 разів;

Залишилося - ? гривень.

 

  1. Розглянути задачу.

У Нелі 6 купюр по 2 гривні. В Антона- 9 купюр по 2 гривні. Скільки всього грошей у дітей?

 

Неля  - ? гривень; по 2 гривні  6 купюр (тобто разів);

Антон - ? гривень; по 2 гривні  9 купюр (тобто разів);

 

  1. 2*6=12 (грн.. ) – у Нелі;

  2. 2*9=18 ( грн.)- у Антона;

  3. 12+18=30 (грн..)

Відповідь: у дітей 30 гривень.

5. Розв`язати задачу.

У Петрика  5 купюр по 2 гривні. В Іринки- 8 купюр по 2 гривні. Скільки всього грошей у дітей?

 

  1.  

 

Логоритміка

 

1.Повторити різновиди ходьби (на носочках, на п`ятках, на зовнішній стороні ступні, на внутрішній стороні ступні) ( під музику).

  1. Повторити вправу «Собачка».

  2. Виконати «Розминку»

https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok

 

  1. Виконати дихальні вправи .

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

 

  1. Вивчити веснянку «Подоляночка».

https://www.youtube.com/watch?v=6DyLrarUytI