понеділок 13.04
Читання
Тема. Чи варто ризикувати?За Оксаною Радушинською «День народження» ( с.119-120)
-
Прочитати виразно оповідання за Оксаною Радушинською «День народження» ( с.119-120).
-
Переказати оповідання ( с.120).
Українська мова
-
Пригадати, що таке «пряме значення» слова і «переносне» значення слова (усно).
-
Золотий годинник-золоті руки.
-
Холодна зима-холодне серце.
-
Пригадати: (усно).
-
Що таке текст?
-
З яких частин складається текст?
-
Що таке абзац?
-
Що таке зачин?
-
Що таке основна частина?
-
Що таке кінцівка?
-
Прочитати правило на с. 126.
-
Виконати вправу 4 (с. 126).
-
Склади і запиши два речення про синичку.
-
Вправа 5 (с.126)
-
Випиши народні прикмети.
Математика
Тема. Знайомимось із арифметичною дією ділення (с.108).
-
Пригадати, що таке множення.
-
Замінити дію додавання дією множення.
5+5+5+5=5*4=
3+3+3+3+3+3+=
11+11+11+11=
15+15+15+15=
3.Розглянути задачу (усно).
Було 12 груш. Їх роздали 4 дітям порівну. Скільки груш одержала кожна дитина?
-
Скільки було груш?
12
-
Скільки було дітей?
4
-
Що зробили з грушами?
Роздали дітям.
-
По скільки груш роздали дітям?
Не знаємо.
-
Так. Ми не знаємо. Але нам потрібно дізнатися.
-
Що ж ми будемо робити?
-
Ми знаємо, що груші роздавали порівну кожній дитині. Отже, давайте і ми «роздамо» груші кожній дитині.(Роздаємо по 1 груші)
12-4 =8 (бо кожній дитині по одній груші, а дітей 4)
-
Ще залишилися груші?
Так.
-
Скільки?
8
-
Давайте ще роздамо по одній груші.
8-4=4
-
Ще залишися груші?
Так.
-
Скільки?
4
-
Давайте ще роздамо.
4-4=0
-
Ще залишилися груші?
Ні, бо ми вже всі роздали.
-
Якою дією ми «роздавали» груші?
Відніманням. 12-4-4-4=0
-
Скільки разів роздавали (віднімали) ?
3
-
То скільки груш одержала кожна дитина?
3
-
Яке число в нас завжди повторюється?
4
-
Діти, віднімання однакових чисел, у результаті якого отримуємо нуль, можна замінити іншою дією – діленням.
-
Скільки було груш?
12
-
Скільком дітям роздали?
4
-
Скільки разів ми віднімали число 4 , щоб одержати 0? (12-4-4-4=0
-
3.
-
Отже, 12-4-4-4 ми можемо записати 12:4=3
-
Арифметичну дію ділення позначають знаком « : ».
Записи на ділення читають так: «Дванадцять поділити на чотири дорівнює три».
4.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
5.Замінити дію віднімання дією ділення за зразком (№3 с.108).
16-8-8=16:8=2
24-6-6-6-6
36-12-12-12
-
-
Замінити ділення відніманням і знайти значення виразів № 4 с.108.
30:6= 5 , бо 30-6-6-6-6-6=0 (число 6 повторюється 5 разів)
21:7
45:9
32:8
2Б АНГЛІЙСЬКА МОВА
Тема: Світ тварин.
https://www.youtube.com/watch?v=WKqDwyCOy18
https://www.youtube.com/watch?v=oDDkLGcje00
https://naurok.com.ua/test/tvarini-domashni-ulyublenci-4891.html
(Ознайомитись з відео, виконати тест )