Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 13.04

Читання

Тема. Чи варто ризикувати?За Оксаною Радушинською  «День народження» ( с.119-120)

  1. Прочитати виразно оповідання за Оксаною Радушинською  «День народження» ( с.119-120).

  2.  Переказати оповідання ( с.120).

 

Українська мова

  1. Пригадати, що таке «пряме значення» слова і «переносне» значення слова (усно).

  • Золотий годинник-золоті руки.

  • Холодна зима-холодне серце.

 

  1. Пригадати: (усно).

  • Що таке текст?

  • З яких частин складається текст?

  • Що таке абзац?

  • Що таке зачин?

  • Що таке основна частина?

  • Що таке кінцівка?

  1. Прочитати правило на с. 126.

  2. Виконати вправу 4 (с. 126).

  • Склади і запиши два речення про синичку.

  1. Вправа 5 (с.126)

  • Випиши народні прикмети.

Математика

Тема. Знайомимось із арифметичною дією ділення (с.108).

 

  1. Пригадати, що таке множення.

  2. Замінити дію додавання дією множення.

5+5+5+5=5*4=

3+3+3+3+3+3+=

11+11+11+11=

15+15+15+15=

3.Розглянути задачу (усно).

Було 12 груш. Їх роздали 4 дітям порівну. Скільки груш одержала кожна дитина?

 

  • Скільки було груш?

12

  • Скільки було дітей?

4

  • Що зробили з грушами?

Роздали дітям.

  • По скільки груш роздали дітям?

Не знаємо.

  • Так. Ми не знаємо. Але нам потрібно дізнатися.

  • Що ж ми будемо робити?

  • Ми знаємо, що груші роздавали порівну кожній дитині. Отже, давайте і ми «роздамо» груші кожній дитині.оздаємо по 1 груші)

12-4 =8  (бо кожній дитині по одній груші, а дітей 4)

               

                                                                                   

  • Ще залишилися груші? 

Так.

  • Скільки?

8

  • Давайте ще роздамо по одній груші.

8-4=4

                                      

  • Ще залишися груші?

Так.

  • Скільки?

4

  • Давайте ще роздамо.

4-4=0

 

  • Ще залишилися груші?

Ні, бо ми вже всі роздали.

  • Якою дією ми «роздавали» груші?

Відніманням. 12-4-4-4=0

  • Скільки разів роздавали (віднімали) ?

3

  • То скільки груш одержала кожна дитина?

3

  • Яке число в нас завжди повторюється?

4

  • Діти, віднімання однакових чисел, у результаті якого отримуємо нуль, можна замінити іншою дією – діленням.

  • Скільки було груш?

12

  • Скільком дітям роздали?

4

  • Скільки разів ми віднімали число 4 , щоб одержати 0? (12-4-4-4=0

  • 3.

  • Отже, 12-4-4-4 ми можемо записати  12:4=3

  • Арифметичну дію ділення позначають знаком « : ».

Записи  на ділення читають так: «Дванадцять поділити на чотири дорівнює три».

 

4.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E

5амінити дію віднімання дією ділення за зразком (№3 с.108).

16-8-8=16:8=2

 

24-6-6-6-6

36-12-12-12

  1.  

  2. Замінити ділення відніманням і знайти значення виразів № 4 с.108.

30:6= 5               , бо 30-6-6-6-6-6=0 (число 6 повторюється 5 разів)

21:7

45:9

32:8

2Б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Світ тварин.

https://www.youtube.com/watch?v=WKqDwyCOy18

https://www.youtube.com/watch?v=oDDkLGcje00

https://naurok.com.ua/test/tvarini-domashni-ulyublenci-4891.html

 (Ознайомитись з відео, виконати тест )