Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 16.03

Літературне читання 16.03.20

Тема. Урок позакласного читання. Літературні казки зарубіжних письменників.

Завдання 1. Вибрати за власним бажанням літературну казку зарубіжного письменника.

                       Записати у зошит назву та автора казки.

Завдання 2. Прочитати вголос (5 разів).

Завдання 3. Словникова робота. Невідомі, незрозумілі слова записати у зошит, а їх значення  розпитати у батьків.

Завдання 4. Скласти запитання до змісту казки (записати у зошит).

Завдання 5. Скласти характеристику головного героя казки (записати у зошит).

 

Математика 16.03.20,4б

Тема. Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення.Розв’язування рівнянь та нерівностей.

Задача 850

1 авт.  - 54 л бензину  бензин був

2 авт. – 36л бензину    у 5 каністрах

Ск. каністр бензину було заправленов 1авт., і 2 авт. -?

Розвязання:

Скільки бензину у 5 каністрах?

1)    54+36=90 (л) - бензину у 5 каністрах;

Скільки бензину в 1каністрі?

2)    90:5=18 (л) - бензину в 1каністрі;

Чи можемо дати відповідь на запитання:  «Ск. каністр бензину було заправлено в 1авт., і 2 авт. -?» , так….то які дії потрібно виконати…

3)…

4)…

Відповідь: (запишіть повну відповідь).

Задача 851, с. 137

Склади і розв’яжи задачу за коротким записом, якщо маси ящиків одинакові.

Магазин

Кількість ящ.

Загальна маса

Перший

8

48 кг

Другий

?

36 кг

*поміняйте «загальну масу»

*таблиця – це короткий запис

Розвязати рівняння №852, с.138

Знайди а, щоб нерівності була істинними №853, с.138

5*а    20                      ……             ……..                        ………

5*2    20

5*3   20

Обчислити. Порівняй значення кожної пари виразів. № 854, с.138

54: (2*9)=3   …..                    ………               ……                ……

54:2:9=3

3=3

Обчисли ручним способом № 855, с. 138

Домашнє завдання №856, 857, с. 138

 

Я у світі 16.03.20, 4б

Тема. Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.

Життя змусило людей встановити безліч різних правил, які керують стосунками між людьми. Ми зустрічаємося з ними на кожному кроці.

Ти заходиш до школи – і перед тобою на стіні правила  поведінки учнів.

Сідаєш у трамвай чи тролейбус – перед тобою правила користування міським транспортом, тобто правила для пасажирів.

Заходиш в кінотеатр – і тут свої правила, яких повинні дотримуватися глядачі.

Дуже суворі правила дорожнього руху.

Але є такі правила, що обов’язкові для всіх громадян країни, хто б вони не були — дорослі чи діти, робітники чи селяни, вчителі чи учні, пішоходи чи пасажири. Це такі правила, що встановлюють порядок у державі, правила, за якими живедержава, обовязки кожного громадянина та його права. Ці правила затверджує найвища влада у країні, а в нашій країніВерховна Рада України. Називаютьтакі правила державним законами. Закон захищає й оберігає перш за все вас, вашу сім’ю, ваше щастя,майбутнє ваших дітей. Порушувати закон — це все одно, що рубати гілку, на якій ти сидиш.

Закон — обов’язкове  для всіх правило. Він ухвалюється і захищається державою.

Головний  закон держави — Конституція.

Правопорушення  — це вчинок, який завдає шкоди суспільству та іншим  людям.

— Які правопорушення найпоширеніші серед дітей? (Крадіжки, хуліганство, порушення правил дорожнього руху, бродяжництво, жебракування тощо.)

Робота з підручником с. 108

Читання вірша «Як чемним бути?»,с. 108

*Опрацюй запитання із підручника с. 109

 Читання оповідання «Хлопці розважаються»,с  109-10.

*Дай відповіді на запитання (підручник с. 110)

Читання змісту оповідання «Соромно», с. 111. *Опрацюй запитання із підручника с. 111

Від пустощів до злочину— один крок! Жарти, пустощі, необдумані  вчинки можуть  призвести до правопорушення.

 

 Тема На вокзалі

Warm-up

1. Game"Silent dictation"

Hold up a picture of a transport (or a real photo).

Pupils write down the word or the word with a preposition in their copybooks.

Ask two or three pupils to write the words on the board to check up the spelling.

Presentation

Ask pupils to read the new words and sentences with these words.

Say the new words. Drill each new word two or three times. Ask pupils to write these words down into their vocabularies.

Do choral and individual repetition.

Monitor the activity and help where necessary. Use board sketches, miming and gestures to make sure the pupils understand the meaning of the new words.

Help with pronunciation. If you like, make sentences with these words.

Ask pupils to look at the pictures.

Ask if pupils have ever been at the railway station? Do they go alone or with adults/friends? What do they usually do there?

Read the dialogues while pupils listen and read silently.

Explain any words that pupils ask for.

Monitor the activity and help where necessary.

Revise the pronouns in the Section ‘Remember’.

Pupils read the pairs of pronouns. Do choral and individual repetition.

Practice

Hold up flashcards in turn and say the names of pupils. Children do a mime in response e.g. they can pretend to eat a particular food (if you are using food flashcards), imitate a particular animal (animal flashcards) or put on clothes (clothes flashcards). Then do mimes of different flashcards yourself or invite individuals or pairs of children to take turns to do this. Children watch and call out the names or make sentences using Present Continuous.

https://www.youtube.com/watch?v=eINQdeux2yg