Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

1 – В

18.05.20

 

Я досліджую світ

Тема: Людина частина природи і суспільства. Власне імя та прізвище.

Людина – частина живої природи. Вона не зможе існувати без природи, яка дає їй повітря, їжу, воду, світло, тепло. Людина – розумна істота. Вона вміє розмовляти, мислити, працювати. Людина розуміє, що добре, а що погано, де добро, а де зло, має певні обов’язки. Людина може мріяти і творити. Лише в оточені інших людей – у суспільстві – дитина може стати справжньою людиною. У родині, дитячому садку, школі дитину виховують і навчають. Людина частина суспільства. Людина може бути подібна до своїх рідних. У кожної людини є свої звички, улюблені заняття. Кожна людина є неповторною, такої іншої немає в цілому світі.

Завдання:

1. До якої природи належить людина?

2. Хто тебе навчив розмовляти, малювати, читати,одягатися?

3. Чим ти любиш займатися у вільний час?

   Кожній людині при народженні дається імя та прізвище. Імя це важлива і дорогоцінна власність кожної людини. Імена і прізвища зявились дуже давно, тоді коли люди навчилися розмовляти. Імя людини може розповісти про її характер.

4. Назви своє імя і прізвище.

5. Назви імена однокласників та друзів.

 

Математика

Тема: Число і цифра 7. Склад числа 7.

Математичний диктант:

1, 3, 5, 6, 0, 2, 4.

Сьогодні ми продовжимо вивчати цифру 7, яка позначає число 7.

Сім яскравих, кожен знає,

Кольорів веселка має.

Є сім нот відомо всім.

Днів у тижні також сім.

Завдання:

1. Скільки кольорів у веселки?

2. Скільки днів у тижні?

3. Назви дні тижня.

4. Робота з лічильним матеріалом. Скласти таблицю числа 7.

                           6           5            3

 

           7

                    1           2            4

5. Скласти вираз на додавання за текстом віршика.

У Діанки ( Сашка, Кості, Янека ) у руці

Три новенькі олівці

А у другій ще чотири

Скільки разом полічили?  ( 3 + 4 = 7 )

6. А з яких ще двох чисел можна скласти число 7 ?

7. Написати цифру 7 за зразком

 

Інтегрований курс «Навчання грамоти»

Тема: Закріплення написання вивчених літер.

Повторення вивченого матеріалу.

  В українській мові звуки поділяються на дві групи            ( голосні, приголосні ). Голосні звуки вимовляються без перешкод, а при вимові приголосних звуків є перешкоди: зуби, губи, язик.

 Голосні звуки позначаються буквами: А, О, У, И, І, Е.

 Пригадайте які букви, що позначають приголосні звуки ми вивчили ( В, Б, П, М, Н, Г, Х, З, С, Д, Т, К, Г ) 

Завдання:

1. Назви голосні букви.

2. Що є перешкодою при вимові приголосних звуків.

3. Написання диктанту:

В, о, З, н, М, т, Г, а, І, и, Х

4. Читання складів:

ЗА, НО, КА, ОХО, ЗО, ВІЗ, ГАЗ.