Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

 1-Б 18.05 Українська  мова (письмо)

Тема. Диференціація слів-назв предметів, ознак, дій. Слова близькі за значенням.

Запиши буквосполучення.

Во, го,ня.гу, рю, джо, дзи, дзе, ци, н’є,в’є,чн,кл

 Спиши слова і постав до них питання.

Ворона,  співають ,зебра, коники, пахуче, сильний, мило, Ірина, купила, Дніпро, цікава,сміливий,іде, їжак, фабрика, читає.

Зразок. Ворона (хто?) , співають (що роблять?), пахуче (яке?),

Робота над збагаченням словникового запасу.

У нашому мовлення є слова, близькі за значенням, але вимовляються по різному.

Прочитай текст.

        Дідусь Миколки  Іван часто розповідає своєму внукові про те, як воював. Хлопчик знає, що дідусь був сміливий, хоробрий, безстрашний. Командири називали його відважним. Миколка любить слухати  розповіді дідуся Івана.

Яким був дідусь Миколки? (сміливий, хоробрим, безстрашним)

Як називали дідуся командири? (хоробрим)

Слова «сміливий », «хоробрий» ,«безстрашний», «відважний» близькі за значенням , але пишуться і вимовляються по різному.

 До слова дорога доберемо слова близькі за значенням.

Дорога – (шосе, стежка, шлях)Що означає слово «дорога» - смуга землі для їзди чи ходьби. А слово «шосе»- дорога для транспорту, покрита асфальтом, щебенем, бетоном). «Стежка» - вузька доріжка у лісі,у лузі. «Шлях» - грунтова дорога. Склади  і запиши речення зі словом «дорога» .

До поданих слів добери близькі за значенням.

Тихий, гарячий, відпочинок, говорити.

1-Б 18.05 ЯДС

Тема. Літо, літечко прийшло.

 Вправа «Погода»

—    Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?Тепло чи холодно надворі?

—    Який стан неба?Яка температура повітря? Чи були сьогодні протягом дня опади?

Кольори літа… Я гарно зараз у лісі, у лузі. Нестримно ваблять до себе поле, річка, садок і ліс. Яке розмаїття кольорів і форм  і звуків пропонує літня пора.

Прочитай казку  у підручнику на сторінці 92.

Якими рисами характеру автор наділив братів - кольорів?

Як вони допомогли один одному?

Чи доводилося вам спостерігати за кольорами літньої пори?

Розгляньте малюнок у підручнику на сторінці 93. Розкажи, що діти роблять неправильно.

Запам’ятай правила поведінки на  природі влітку.

 Не грайся з вогнем!

Не розпалюй вогнище біля поля! У спекотну погоду у лісі розпалювати вогнище ЗАБОРОНЕНО!

 Проулянки у лісі , біля водойм тільки з батьками. Не ламай рослини, не руйнуй мурашники. 

 Поспостерігай за природою.Порівняйте травневу природу з ранньою весною які ви  зміни побачили

1-Б 18.05 (математика)

Тема. Міркуй, розв’язуй і зростай.

  Назви числа першого десятка, третього,п’ятого десятка,дев’ятого десятка.

Прочитайте і спишіть  усі числа, в яких число нуль  одиниць.

12 32 40 35 20 64 30 48 70 95 50  63 70 85 80  29 100 10

Поміркуй як отримати число 100 1з числа 99? (Додати одиницю)

Гра «Ланцюжок»- обчисли і запиши.

35-5                           57+2                  55-20

+40                           -6                     +3

+8                              +20                       - 8

 Розв’яжи задачу.

Наталя знайшла 14 грибочків, а Таня-4 грибочки. Скільки грибочків знайшла Таня?

Порівняй і запиши.

35     67                   40    85                 69    99                     78      87

Накресли  відрізок довжиною АО довжиною 6 см, а ВЕ на 3 см коротший.

1-Б 18.05 Українська мова (читання)

Тема. Вправи для розвитку  виразного читання.

               Читання складів і слів.

Ча         чо       чу       чи        чі       че

Джа      джо    джу     джи    джі    дже

Джміль        джерело          бджола

Джем           джерельце       бджілка

Прочитай текст.

                                              Джерело в лісі

        Літо. Спека.  А в лісі дзюрчить джерело.  Вода у джерелі чиста і прохолодна. До джерела прилетіли бджілка і джміль. Напилися свіжої водиці і присіли на листочку відпочити. Аж тут до джерельця кабан прибіг. Почав ратичками стукати, хвостиком вертіти, рильцем рити. Закаламутив джерельце. Розсердилися на нього бджілка і джміль. Подзижчали, задзвеніли над ним і вжалили бешкетника. Захрюкав, запищав кабанчик і втік у ліс. А джерельце знов очистилося і заспівало свою дзвінку пісеньку.

 Де відбувалися події описані в тексті?

 Хто скаламутив воду у джерельці?

Як покарали кабанчика?

 Прочитай виразно вірш.

 

  Джерельце

У ночі над степом

прошуміла злива.

Гомінке джерельце

в балці  замутила.

Ми взяли лопату,

шлях йому звільнили

ще й малу вербичку

поруч посадили.

Виростай, вербичко,

буйною, рясною.

Задзвени джерельце,

бистрою рікою.