Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

Математика

Тема . Натуральний ряд . Побудова натурального числа в десятковій системі числення. Порівняння чисел. Розвязування задач.

Мета: узагальнити знання учнів про будову натурального ряду чисел; удосконалювати вміння порівнювати числа й розв’язувати задачі.розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу.; проводити корекцію над правильністю записів назв чисел; виховувати акуратність, бажання вчитися.

Матеріал: підручник, робочий зошит, інтернет-мережа «вайбер»

Хід уроку

І Організаційна частина.

ІІ Основна частина

  1. Повторення вивченого

  • Записати назви чисел числами: сто, двадцять шість, триста два, шістсот сорок чотири.

  • Пояснення матеріалу.

  • Числа, які використовують під час лічби, називають натуральними.

  • Якщо натуральні числа розмістити так, щоб кожне наступне число було на 1 більше за попереднє, то дістанемо натуральний ряд чисел:

  • 1, 2, З,4, 5 ,6 ,7 ,8 , 9, 10,11,12, 13, 14, 15,…

  • Найменше натуральне число 1.

  • Найбільшого натурального числа не існує. Після будь-якого великого натурального числа можна записати число на 1 більше, і так продовжуватиметься нескінченно.

  • Натуральний ряд чисел нескінченний.

  • Число 0 не є натуральним числом.

  • У десятковій системі числення десять одиниць одного розряду складають одну одиницю наступного за ним розряду: десять одиниць – десяток, десять десятків – сотню, десять сотеньтисячу і т. д.

  • У десятковій системі числення одна й та сама цифра має різні значення залежно від того, на якому місці вона стоїть.

  • Наприклад:  за допомогою двох чий  1  і  5  можна записати двоцифрові числа : 15, 51, 11, 53

 

Зробити самостійно:  з допомогою цифр 2  і  9  записати двоцифрові числа.

Кожне натуральне число можна розкласти на суму розрядних доданків, або розрядних чисел:

34257 = 30000 + 4000 + 200 + 50 + 7.

Самостійно: розкласти число на розрядні доданки

5580 =

  • 10 – найменше двоцифрове число,  99 – найбільше двоцифрове число

  • 100 – найменше трицифрове число,  999 – найбільше трицифровн число

Самостійно:  порівняй числа  <   >  35  і   89,     106  і   367

 Розвязати задачу ( самостійно)

Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч одне одному одночасно виїхали два автобуси. Вони зустрілись через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса.

Розвязання

  1. Знаходимоскільки км проїхав перший автобус за три години.

  2. Вд загальної відстані 405 км віднімаємо відстань яку пройшов перший автобус . Взаємо скільки кілометрів проїхав другий автобус.

  3. Щоб знайти швидкість другого автобуса потрібно його відстань (км) з другої дії поділити на час який він їхав поділити на час ( 3 год) . Знйдемо швидкість другого автобуса.

Отже, задача має три дії

 

УХМ

Тема. Екскурсія до річки

Мета. Мета: ознайомити учнів із рослинним і тваринним світом водойм рідного краю;збагачувати словниковий запас : сприяти розвитку спостережливості, уяви; виховувати бережливе ставлення до водойм

Завдання: По можливості у своїй місцевості піти разом з дорослими до річки. Звернути увагу які дерева ростуть біля річки, хто живе у воді, кого ви зустріли на березі річки.

Записати в зошиті :

  1. Як називається ваша річка?

  2. Чи широка (вузька)ваша річка

  3. Які  риби живуть в річці?

  4. Які дерева ростуть біля річки

  5. Які знайомі рослини ростуть на березі?