Понеділок
Читання
Тема. Робота з дитячою книгою. « Сміх несе здоров`я в дім»
-Сьогодні на уроці ми будемо читачами, слухачами, виконавцями. Наше життя – наче пазли, які ми складаємо один до одного, утворюючи завершену картину. Що допомагає і дітям, і дорослим бути завжди в гарному настрої?
-
Тема нашого уроку: «Сміх несе здоров’я в дім» .
-
Зробіть передбачення щодо змісту тих творів, які ми маємо з вами розглянути на цьому уроці.
1. Робота над творами
Микола Герасименко «Хоробрий Степанко»
- Роздивіться, будь ласка, картинку. Хто зображений на ній? (картинка додається на вайбер)
- Чому кішка боїться мишку?
- Словникова робота.
Карикатура – це викривлене зображення людини, зроблене для сміху.
Прочитайте дружню карикатуру твору «Хоробрий Степанко»
Хоробрий Степанко
Степанко та Ганнуся, ховаючись від дощу, забігли в сарай. В ньому темно, лячно. Тому сидять мовчки.
Раптом Степанко почав:
− М’яу-у! М’яу-у!
− Що з тобою? – здивовано глянула на нього Ганнуся.
− Я ля-ля-каю, − тремтячим голосом відповідає Степанко.
− Кого?
− Ми-ми-шей.
- Так кого нагадує вам цей кіт?
- Чи справді Степанко був хоробрим?
- Яку назву ви дали б цьому твору?
Сергій Воскрекасенко «Розумна дитина»
- Наступний вірш має назву «Розумна дитина».
- Подумайте, чи підходить ця назва твору до цього вірша?
Читання вірша.
РОЗУМНА ДИТИНА
— Чого ти плачеш, любий синку?
— Забив об лавку вчора спинку…
— Чому ж не виплакався вчора?
Синок, насупивши чоло,
Говорить матері:
— Бо вчора
Нікого вдома не було…
- Яку назву вірша ви би дали?
- Яка картинка більше підходить до вірша?
Грицько Бойко «Булка з маслом»
-Чи куштували ви, колись цю смачну річ? А наш наступний герой не тільки її скуштував.
Читання.
Булка з маслом
|
Стоїть і гірко плаче Надя: — Віддайте булку з маслом, дядю! — Та я ж не брав, дівчатко миле... — А ви на неї, дядю, сіли! |
-Чому цей вірш викликав у вас посмішку?
- Як би ви вчинили на місці цього чоловіка?
Грицько Бойко «Муха куряву зняла»
-Ще одну героїню вірша ви дізнаєтесь за такими рядками:
По полю пішла – гроші знайшла,
пішла на базар – купила самовар…
-Правильно ми будемо читати про муху.
Словникова робота.
Куряву - Дрібні тверді частинки, що нависають у повітрі або осідають на поверхні чого-небудь.
Муха куряву зняла
Сіла муха на машину
Відпочити на хвилину.
Повезла машина муху,
По дорозі мчить щодуху.
Муха крильцями тріпоче,
Муха весело дзумкоче.
Запишалася мала:
– От я куряву зняла!
-Чи справді муха може куряву зняти?
- З якими творами познайомилися?
- Який запам’ятався і сподобався найбільше?
Українська мова
Тема. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.
-
Пригадайте,що таке текст?
Текст – це зв’язані за змістом речення. У тексті речення розміщені в певній послідовності.
-
З яких частин складається текст?
-
(зачин, основна частина, кінцівка).
Завдання 1.
-
Прочитайте.
Вона стала схожа на золотий букет. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Настала весна.
-Як ви гадаєте, це буде текстом?
- Чому?
— Знайдіть перше речення.
Настала весна.
-
Це початок тексту.
— Відшукайте ті речення, в яких розкривається зміст того, про що розповідається.
— Визначте, яке речення буде останнім — воно буде кінцівкою.
— Який заголовок можна дібрати?
-
Запишіть заголовок.
-
Запишіть утворений текст.
Вправа 25 (с. 140).
-
Прочитайте текст.
-
Яке слово повторюється в реченнях?
-
Якими словами ми можемо замінити слово «білка»?
Вона, тваринка, білочка, звірятко, мала пустунка.
-
Замініть повторюваний іменник цими словами.
-
Запишіть вдосконалений текст.
-
На вашу думку, який це текст – розповідь чи опис? Чому?
Математика
Тема. Таблиці множення і ділення числа 6.
-
Розглянути, як утворилася таблиця множення і ділення числа 6.
-
Запам`ятати (виділене)
6+6=12 число 6 повторюється два рази, отже 6*2=12
6+6=12 6*2=12
6+6+6=18 6*3=18
6+6+6+6=24 6*4=24
6+6+6+6+6=30 6*5=30
6+6+6+6+6+6=36 6*6=36
6+6+6+6+6+6+6=42 6*7=42
6+6+6+6+6+6+6+6=48 6*8=48
6+6+6+6+6+6+6+6+6=56 6*9=54
Якщо 6*2=12, тоді 12:6=2
6*2=12 12:6=2
6*3=18 18:6=3
6*4=24 24:6=4
6*5=30 30:6=5
6*6=36 36:6=6
6*7=42 42:6=7
6*8=48 48:6=8
6*9=54 54:6=9
-
Розглянути таблиці множення і ділення числа 6 на с. 132.
-
Обчисли.
6*5-20
6*8-28
6*7-12
36:6+34
48:6+42
61-6:6
82-3*4
80+6*0
6*8+6*7
-
Яку закономірність ви помітили при розв’язуванні цих виразів?
-
Розв`язати задачу №4.2 на с. 131.
Логоритміка
-
Повторити різновиди ходьби (на носочках, на п`ятках, на зовнішній стороні ступні, на внутрішній стороні ступні) ( під музику).
-
Виконати «Розминку»
https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok
-
Артикуляційна гімнастика: https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y.
-
Виконати дихальні вправи .
https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
-
Прослухайте поспівку «Вийди, вийди, сонечко», придумайте рухи до неї і весело затанцюйте. https://www.youtube.com/watch?v=iOaizv5LPhg
2б АНГЛІЙСЬКА МОВА
Тема: Давайте пограємось.
https://www.youtube.com/watch?v=mgSm4EoUYTQ
https://www.youtube.com/watch?v=9u-RirUw5sc
https://www.youtube.com/watch?v=ywGqdI37ipI
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/divchatko-sobaka
Завдання: ознайомитись з словами в відео, розмальовка онлайн(4 посилання), повторити кольори, вивчити слова фізкультхвилинки “Little bunny” При виникненні труднощів звертайтесь за номером 0971864759 (Whatsapp, viber, telegram)