Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

Читання

Тема. Робота з дитячою книгою. « Сміх несе здоров`я в дім»

-Сьогодні на уроці ми будемо читачами, слухачами, виконавцями.  Наше життя – наче пазли, які ми складаємо один до одного, утворюючи  завершену картину. Що допомагає і дітям, і дорослим  бути завжди в гарному настрої?

 

  • Тема нашого уроку: «Сміх несе здоров’я в дім»  . 

  • Зробіть передбачення щодо змісту тих творів, які ми маємо з вами розглянути на цьому уроці.                                                                                                                                                       

 

1. Робота над творами

Микола Герасименко «Хоробрий Степанко»

- Роздивіться, будь ласка, картинку. Хто зображений на ній? (картинка додається на вайбер)

- Чому кішка боїться мишку?

 

- Словникова робота. 

Карикатура – це викривлене зображення людини, зроблене для сміху.

 

Прочитайте дружню карикатуру твору «Хоробрий Степанко» 

 

Хоробрий Степанко

   Степанко та Ганнуся, ховаючись від дощу, забігли в сарай. В ньому темно, лячно. Тому сидять мовчки.

  Раптом Степанко почав:

  − М’яу-у! М’яу-у!

  − Що з тобою? – здивовано глянула на нього Ганнуся.

  − Я ля-ля-каю, − тремтячим голосом відповідає Степанко.

      − Кого?

      − Ми-ми-шей.

 

- Так кого нагадує вам цей кіт?

- Чи справді Степанко був хоробрим?

- Яку назву ви дали б цьому твору?

 

 

Сергій Воскрекасенко «Розумна дитина»

- Наступний вірш має назву «Розумна дитина».

- Подумайте, чи підходить ця назва твору до цього вірша?

Читання вірша.

            РОЗУМНА ДИТИНА
 — Чого  ти  плачеш,  любий  синку?
 — Забив  об  лавку  вчора  спинку…
 — Чому ж  не виплакався  вчора?

Синок,  насупивши  чоло,
 Говорить   матері:
 — Бо   вчора
 Нікого  вдома  не  було…

 

- Яку назву вірша ви би дали?

- Яка картинка більше підходить до вірша?

 

 

Грицько Бойко «Булка з маслом»

-Чи куштували ви, колись цю смачну річ? А наш наступний герой не тільки її скуштував.

Читання.

 

                Булка з маслом

 

Стоїть і гірко плаче Надя:

— Віддайте булку з маслом, дядю!

— Та я ж не брав, дівчатко миле...

— А ви на неї, дядю, сіли!

 

-Чому цей вірш викликав у вас посмішку?

- Як би ви вчинили на місці цього чоловіка?

 

Грицько Бойко «Муха куряву зняла»

-Ще одну героїню вірша ви дізнаєтесь за такими рядками:

По полю пішла – гроші знайшла,

пішла на базар – купила самовар…

-Правильно ми будемо читати про муху.

 

Словникова робота.

Куряву - Дрібні тверді частинки, що нависають у повітрі або осідають на поверхні чого-небудь.

 

       Муха куряву зняла

 Сіла муха на машину

Відпочити на хвилину.

Повезла машина муху,

По дорозі мчить щодуху.

 Муха крильцями тріпоче,

Муха весело дзумкоче.

Запишалася мала:

– От я куряву зняла!

 

-Чи справді муха може куряву зняти?

- З якими творами познайомилися?

- Який запам’ятався і сподобався найбільше?

Українська мова

Тема. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.

  • Пригадайте,що таке текст?

Текст – це зв’язані за змістом речення. У тексті речення розміщені в певній послідовності.

  • З яких частин складається текст?

  • (зачин, основна частина, кінцівка).

 

 

Завдання 1.

  • Прочитайте.

 

   Вона стала схожа на золотий букет. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Настала весна.

 

-Як ви гадаєте, це буде текстом?

- Чому?

— Знайдіть перше речення.

  Настала весна.

  • Це початок тексту.

 

— Відшукайте ті речення, в яких розкривається зміст того, про що розповідається.

 

— Визначте, яке речення буде останнім — воно буде кінцівкою.

 

— Який заголовок можна дібрати?

 

  • Запишіть заголовок.

  • Запишіть утворений текст.

 

    Вправа 25 (с. 140). 

  • Прочитайте текст.

  • Яке слово повторюється в реченнях?

  • Якими словами ми можемо замінити слово «білка»?

Вона, тваринка, білочка, звірятко, мала пустунка.

  • Замініть повторюваний іменник цими словами.

  • Запишіть вдосконалений текст.

  • На вашу думку, який це текст – розповідь чи опис? Чому?

 

 

 

 

Математика

Тема. Таблиці множення і ділення числа 6.

  1. Розглянути, як утворилася таблиця множення і ділення числа 6.

  2. Запам`ятати (виділене)

6+6=12 число 6 повторюється два рази, отже 6*2=12

6+6=12                                                6*2=12                                             

6+6+6=18                                            6*3=18                                                            

6+6+6+6=24                                        6*4=24                                                        

6+6+6+6+6=30                                    6*5=30                                                    

6+6+6+6+6+6=36                                6*6=36                                                

6+6+6+6+6+6+6=42                            6*7=42                                            

6+6+6+6+6+6+6+6=48                        6*8=48                                       

6+6+6+6+6+6+6+6+6=56                    6*9=54                                   

 

Якщо 6*2=12, тоді 12:6=2         

6*2=12                                                     12:6=2

6*3=18                                                     18:6=3                                

6*4=24                                                     24:6=4

6*5=30                                                     30:6=5

6*6=36                                                     36:6=6 

6*7=42                                                     42:6=7

6*8=48                                                     48:6=8   

6*9=54                                                     54:6=9

 

  1. Розглянути таблиці множення і ділення числа 6 на с. 132.

  2. Обчисли.

6*5-20

6*8-28

6*7-12

36:6+34

48:6+42

61-6:6

82-3*4

80+6*0

6*8+6*7

  • Яку закономірність ви помітили при розв’язуванні цих виразів?

  1. Розв`язати задачу №4.2 на с. 131.

 

 

Логоритміка

  1. Повторити різновиди ходьби (на носочках, на п`ятках, на зовнішній стороні ступні, на внутрішній стороні ступні) ( під музику).

 

  1. Виконати «Розминку»

https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok

 

  1. Артикуляційна  гімнастика:  https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y.

 

  1. Виконати дихальні вправи .

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

 

  1. Прослухайте  поспівку  «Вийди, вийди, сонечко», придумайте  рухи  до  неї  і  весело  затанцюйте. https://www.youtube.com/watch?v=iOaizv5LPhg

2б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Давайте пограємось.

https://www.youtube.com/watch?v=mgSm4EoUYTQ

https://www.youtube.com/watch?v=9u-RirUw5sc

https://www.youtube.com/watch?v=ywGqdI37ipI

https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/divchatko-sobaka

Завдання: ознайомитись з словами в відео, розмальовка онлайн(4 посилання), повторити кольори, вивчити слова фізкультхвилинки “Little bunny” При виникненні труднощів звертайтесь за номером 0971864759 (Whatsapp, viber, telegram)