Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 2 27.04

Тема: ЖАНРИ СИМФОНІЧНОЇ МУЗИКИ

Історія створення концерту.

Це було у XIX столітті: французький композитор Сен-Санс 1867 року познайомився з російським композитором і піаністом Антоном Рубінштейном. Саме для виступів друга в Парижі Сен-Санс написав свій знаменитий фортепіанний концерт №2 усього за 17 днів!

3 роками він став одним з найвідоміших творів композитора і залишається таким і донині. П. Чайковський так відгукувався про цей концерт: «Твір надзвичайно красивий, свіжий, витончений і багатий чарівними деталями; вельми самобутня творча індивідуальність.

У ньому проявилися риси його національності: щирість, захоплення, тепла сердечність, розум».

3. Музичне сприймання. К. Сен-Санс. Концерт №2 для фортепіано з оркестром соль-мінор (частина 3).

https://www.youtube.com/watch?v=nRbFLiVqTew 

Аналіз музичного твору.

1. Яке враження справила на вас музика концерту?

2. Хто виконував твір? Скільки образів виникло у вашій уяві?

3. У якій формі написано третю частину концерту? Охарактеризуйте темп, ритм та динаміку твору.

Музичний словничок

Концерт (від лат. concerto — змагаюсь) — 1) прилюдне виконання музичних творів; 2) жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи двох-трьох) з оркестром у формі тричастинного сонатного циклу; 3) твір, в основі якого лежить принцип протиставлення звучання окремих груп виконавців або виконавського колективу і соліста.

6. Робота зі схемою.

Існують два види концерту.

ВИДИ КОНЦЕРТІВ

Хоровий

Інструментальний

В інструментальному концерті сольним інструментом може бути фортепіано, духовий інструмент, струнний інструмент, орган та інші.

А. Вівальді започаткував у музиці три частинну структуру концертів (швидко — повільно — швидко). Й. С. Бах та Г. Ф. Гендель визначили розвиток фортепіанного концерту, а Гендель створив також органний концерт. Класична структура концерту остаточно затвердилася у творчості композиторів віденської класичної школи (И. Гайдна, В. А. Моцарта, Л. Ван Бетховена). На межі ХVIII-ХІХ ст. концерт мав три частини (без менуету або скерцо).

У XIX столітті з'явилися одночастинні (Ф. Ліст) та чотиричастинні (Й. Брамс) концерти. У XX столітті до жанру концертів зверталися найвідоміші композитори — М. Равель, Б. Барток, І. Ф. Стравинський, С. Прокоф'єв, Д. Шостакович, А. Шенберґ, А. Берг, А. Веберн, В. Лютославський; з українських композиторів — Б. Лятошинський, Л. Ревуцький, І. Карабиць, М. Скорик.

7. Відомості про композитора — автора концерту.

Шарль Камінь СЕН-САНС (1835-1921)

Французький композитор, органіст і піаніст, музичний критик та суспільний діяч, почесний доктор Кембриджського університету та член Петербурзького відділення Російського музичного товариства (1909). Багато гастролював як піаніст і диригент, виконуючи переважно власні твори. Автор творів різних музичних жанрів, зокрема 13 опер, З симфоній, ораторій, численних камерних ансамблів.

8. Виконання творчого завдання.

Візьміть фарби та пензлик. Послухайте музику композитора ще раз та створіть візуальний образ або картину природи, які ви уявляєте під музику Сен-Санса.

Надворі справжня весна. Незабаром усі сади вберуться в розкішний цвіт. Ліричний твір про красу весняної природи дарує для тебе і твоїх друзів український композитор Олександр Злотник, котрий багато пісень написав для дітей. Ці пісні швидко поширюються всією Україною та стають справжніми хітами. Ось одна із них — пісня «Цвіт землі».

12. Розучування пісні. «Цвіт землі» (слова М. Сингаївського, музика О. Злотника).

Знайомство з піснею проспівайте під фонограму.

https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o 

13. Виконання творчого завдання до виконання пісні.

Розгляньте ілюстрації. Які з них найповніше розкривають зміст пісні? (Споглядання ілюстрацій, на яких зображено цвітіння природи навесні).

За допомогою поданих слів висловіть власне ставлення до квітучої землі: співаю, пролітають, квіточки, сяють, птахи, пісні, збираю, наче зорі та ін.

14. Узагальнення вивченого матеріалу.

·       Розкажіть про жанр концерту. Твори яких композиторів належать до цього жанру?

·       У чому особливість жанру концерту?

·       Що ви знаєте про концерт К. Сен-Санса? Які засоби його виразності пам'ятаєте?

15. Домашнє завдання.

Послухайте музику, яка звучить у вас вдома. Чиє серед прослуханих творів концерти?

Заспівайте вивчену пісню та виконайте до неї малюнок.

 

               6-Бклас                                    Математика

Тема. Аналіз контрольної роботи

1. Виконай множення:      

54 • (-4) = - 216;

-6,7 • (-3,2) = 21,44;

-6,04 • 5,4 = - 32,616.

2. Спрости вираз:  7,6 • х • (-4) • у = - 30,4ху.

3.Обчисли, використовуючи розподільну властивість множення:

15 • 18 – 8 • 15 = 15(18 – 8) = 15 10 = 150;

1,96 • 54 – 2,96 • 54 = 54( 1,96 – 2,96 ) = 54 ( -1 ) = - 54.

 4.Зведи подібні доданки:

3у – у = 2у;

4х – х +6х = 9х;

-5х + 3у +7х – 9у = 2х – 6у.

5.Виконай ділення:   

-24 : 6 = - 4;

27 : (-0,3) = - 90;

-8,95 : 2,5 = - 3,58.

6.Знайди значення виразу -14 : х – 3,2, якщо х = 0,2; -7.

Якщо х = 0,2, то – 14 : 0,2 – 3,2 = - 70 – 3,2 = - 73,2.

Якщо х = - 7, то – 14 : ( - 7 ) – 3,2 = 2 – 3,2 = - 1,2.

 

  

б                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Мої шкільні речі.

1) Поставити слова в правильному порядку.

  1. At, read, we, Ukrainian, usually, lesson.

  2. Like, the break, to play, we, during.

  3. Many, are, our, in, there, desk, classroom,

  4. Bag, I, different, have, my, paints, in.

  5. English, from, translate, into, usually, we, Ukrainian

 

2) Дайте відповідь на питання

  1. What do you like best to do at the English lesson?

  2. What don’t you like  to do at the English lesson?

  3. What does your friend like to do at the English lesson?

  4. What doesn’t your friend like to do at the English lesson?

3)Записати незнайомі слова з відео.

https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses

https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo

 

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

 

   

Українська мова, 27.04.20р.

Тема. Тренувальні вправи для написання букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-.

Тренувальні вправи на закріплення вивченого матеріалу:

Повторити матеріал із таблиці на ст..173 підручника (6_um_e_ua_2014.pdf).

  1. Позначити у словах суфікси.

  2. Придумати із кожним із них речення.

  3. Утворити від слова-іменника прикметник і навпаки від слова-прикметника іменник.

Миттєво, спонтанність, столичний, мамин, Корольов, Соловйов, рисова, життєвість, ліричний.

  1. Вправа 415 (слова, що у дужках виписати, позначити суфікси, дописати до них слова-синоніми)

Синоніми – це слова близькі за значенням.

 

Домашнє завдання:

Придумати по 4 слова із вивченими суфіксами (–ев-(-єв-), -ов-(-йов-,

-ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-).