понеділок 2 27.04
Тема: ЖАНРИ СИМФОНІЧНОЇ МУЗИКИ
Історія створення концерту.
Це було у XIX столітті: французький композитор Сен-Санс 1867 року познайомився з російським композитором і піаністом Антоном Рубінштейном. Саме для виступів друга в Парижі Сен-Санс написав свій знаменитий фортепіанний концерт №2 усього за 17 днів!
3 роками він став одним з найвідоміших творів композитора і залишається таким і донині. П. Чайковський так відгукувався про цей концерт: «Твір надзвичайно красивий, свіжий, витончений і багатий чарівними деталями; вельми самобутня творча індивідуальність.
У ньому проявилися риси його національності: щирість, захоплення, тепла сердечність, розум».
3. Музичне сприймання. К. Сен-Санс. Концерт №2 для фортепіано з оркестром соль-мінор (частина 3).
https://www.youtube.com/watch?v=nRbFLiVqTew
Аналіз музичного твору.
1. Яке враження справила на вас музика концерту?
2. Хто виконував твір? Скільки образів виникло у вашій уяві?
3. У якій формі написано третю частину концерту? Охарактеризуйте темп, ритм та динаміку твору.
Музичний словничок
Концерт (від лат. concerto — змагаюсь) — 1) прилюдне виконання музичних творів; 2) жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи двох-трьох) з оркестром у формі тричастинного сонатного циклу; 3) твір, в основі якого лежить принцип протиставлення звучання окремих груп виконавців або виконавського колективу і соліста.
6. Робота зі схемою.
Існують два види концерту.
ВИДИ КОНЦЕРТІВ |
|
Хоровий |
Інструментальний |
В інструментальному концерті сольним інструментом може бути фортепіано, духовий інструмент, струнний інструмент, орган та інші.
А. Вівальді започаткував у музиці три частинну структуру концертів (швидко — повільно — швидко). Й. С. Бах та Г. Ф. Гендель визначили розвиток фортепіанного концерту, а Гендель створив також органний концерт. Класична структура концерту остаточно затвердилася у творчості композиторів віденської класичної школи (И. Гайдна, В. А. Моцарта, Л. Ван Бетховена). На межі ХVIII-ХІХ ст. концерт мав три частини (без менуету або скерцо).
У XIX столітті з'явилися одночастинні (Ф. Ліст) та чотиричастинні (Й. Брамс) концерти. У XX столітті до жанру концертів зверталися найвідоміші композитори — М. Равель, Б. Барток, І. Ф. Стравинський, С. Прокоф'єв, Д. Шостакович, А. Шенберґ, А. Берг, А. Веберн, В. Лютославський; з українських композиторів — Б. Лятошинський, Л. Ревуцький, І. Карабиць, М. Скорик.
7. Відомості про композитора — автора концерту.
Шарль Камінь СЕН-САНС (1835-1921)
Французький композитор, органіст і піаніст, музичний критик та суспільний діяч, почесний доктор Кембриджського університету та член Петербурзького відділення Російського музичного товариства (1909). Багато гастролював як піаніст і диригент, виконуючи переважно власні твори. Автор творів різних музичних жанрів, зокрема 13 опер, З симфоній, ораторій, численних камерних ансамблів.
8. Виконання творчого завдання.
Візьміть фарби та пензлик. Послухайте музику композитора ще раз та створіть візуальний образ або картину природи, які ви уявляєте під музику Сен-Санса.
Надворі справжня весна. Незабаром усі сади вберуться в розкішний цвіт. Ліричний твір про красу весняної природи дарує для тебе і твоїх друзів український композитор Олександр Злотник, котрий багато пісень написав для дітей. Ці пісні швидко поширюються всією Україною та стають справжніми хітами. Ось одна із них — пісня «Цвіт землі».
12. Розучування пісні. «Цвіт землі» (слова М. Сингаївського, музика О. Злотника).
Знайомство з піснею проспівайте під фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o
13. Виконання творчого завдання до виконання пісні.
Розгляньте ілюстрації. Які з них найповніше розкривають зміст пісні? (Споглядання ілюстрацій, на яких зображено цвітіння природи навесні).
За допомогою поданих слів висловіть власне ставлення до квітучої землі: співаю, пролітають, квіточки, сяють, птахи, пісні, збираю, наче зорі та ін.
14. Узагальнення вивченого матеріалу.
· Розкажіть про жанр концерту. Твори яких композиторів належать до цього жанру?
· У чому особливість жанру концерту?
· Що ви знаєте про концерт К. Сен-Санса? Які засоби його виразності пам'ятаєте?
15. Домашнє завдання.
Послухайте музику, яка звучить у вас вдома. Чиє серед прослуханих творів концерти?
Заспівайте вивчену пісню та виконайте до неї малюнок.
6-Бклас Математика
Тема. Аналіз контрольної роботи
1. Виконай множення:
54 • (-4) = - 216;
-6,7 • (-3,2) = 21,44;
-6,04 • 5,4 = - 32,616.
2. Спрости вираз: 7,6 • х • (-4) • у = - 30,4ху.
3.Обчисли, використовуючи розподільну властивість множення:
15 • 18 – 8 • 15 = 15(18 – 8) = 15 • 10 = 150;
1,96 • 54 – 2,96 • 54 = 54( 1,96 – 2,96 ) = 54 • ( -1 ) = - 54.
4.Зведи подібні доданки:
3у – у = 2у;
4х – х +6х = 9х;
-5х + 3у +7х – 9у = 2х – 6у.
5.Виконай ділення:
-24 : 6 = - 4;
27 : (-0,3) = - 90;
-8,95 : 2,5 = - 3,58.
6.Знайди значення виразу -14 : х – 3,2, якщо х = 0,2; -7.
Якщо х = 0,2, то – 14 : 0,2 – 3,2 = - 70 – 3,2 = - 73,2.
Якщо х = - 7, то – 14 : ( - 7 ) – 3,2 = 2 – 3,2 = - 1,2.
б АНГЛІЙСЬКА МОВА
Тема: Мої шкільні речі.
1) Поставити слова в правильному порядку.
-
At, read, we, Ukrainian, usually, lesson.
-
Like, the break, to play, we, during.
-
Many, are, our, in, there, desk, classroom,
-
Bag, I, different, have, my, paints, in.
-
English, from, translate, into, usually, we, Ukrainian
2) Дайте відповідь на питання
-
What do you like best to do at the English lesson?
-
What don’t you like to do at the English lesson?
-
What does your friend like to do at the English lesson?
-
What doesn’t your friend like to do at the English lesson?
3)Записати незнайомі слова з відео.
https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses
https://www.youtube.com/watch?v=AS5nhKzaOqo
Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)
Українська мова, 27.04.20р.
Тема. Тренувальні вправи для написання букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-.
Тренувальні вправи на закріплення вивченого матеріалу:
Повторити матеріал із таблиці на ст..173 підручника (6_um_e_ua_2014.pdf).
-
Позначити у словах суфікси.
-
Придумати із кожним із них речення.
-
Утворити від слова-іменника прикметник і навпаки від слова-прикметника іменник.
Миттєво, спонтанність, столичний, мамин, Корольов, Соловйов, рисова, життєвість, ліричний.
-
Вправа 415 (слова, що у дужках виписати, позначити суфікси, дописати до них слова-синоніми)
Синоніми – це слова близькі за значенням.
Домашнє завдання:
Придумати по 4 слова із вивченими суфіксами (–ев-(-єв-), -ов-(-йов-,
-ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-).