понеділок 25.05
1 – В
25.05.20
Я досліджую світ
Тема: Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.
Повторення вивченого матеріалу
1.Повторити назви частин тіла(голова,шия,руки,ноги,тулуб)
2.Повторити назви органів чуття(закріплення вивченого на минулому уроці)
— Чи задумувалися ви про те, як людина пізнає світ?
— Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.
• Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
• Круглі озерця ніколи не замерзають. (Очі)
• У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)
• Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)
• Посягнеш — досягнеш, оглянешся — не побачиш. (Вуха)
— Як. ви здогадалися?
Через органи чуття ми ми пізнаємо світ..
3.Щоб бути здоровими,ми повинні дбати про свої органи тіла,дотримуватись гігієни тіла.
Особиста гігієна – це догляд за тілом і порожниною рота, фізична культура, дотримання режиму дня, правильне харчування. Кожна людина щоб бути здоровою, має знати і виконувати правила особистої гігієни.
Предмети особистої гігієни:
Мило, шампунь, зубна паста, зубна щітка, мочалка, гребінець, рушник.
Чужими предметами особистої гігієни користуватися неможна.
Щоб бути здоровим і охайним, потрібно щодня виконувати правила особистої гігієни.
Запамятай:
-
вранці: вимий руки, обличчя, шию, вуха, витри чистим сухим рушником, почисть зуби, зачесись.
-
упродовж дня: мий руки після кожного забруднення, занять спортом, фізичних вправ, прогулянки, відвідування вбиральні, поїздки в транспорті, спілкування з тваринами, перед їдою.
-
у вечері перед сном: умийся, почисть зуби, вимий ноги з милом, або помийся під душем.
Бережи своє здоровя.
Математика
Тема:Повторення. Точка, пряма, крива. Додавання в межах 8.
Закріплення вивченого матеріалу.
1 Лічба предметів.
Пропонуємо дитині викласти 8 кружечків(цукерок) Після цього дитина вголос перелічують усі кружечки.
2.Математичний диктант
2, 5,3,1,4,8,6
3.Написання за зразком цифр
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
4.Додаємо за допомогою предметів(За можливістю дітей записуємо в зошитах)
1+2= 5+1=
6+1= 4+1=
5. Ознайомлення з назвами ліній.(Матеріал надішлю на Вайбер)
6. Креслимо на аркуші паперу точку, пряму, криві і даємо назву кожній фігурі. Наголошуємо , що пряма не має ні початку, ні кінця, ні товщини. Діти розглядають малюнки і показують точки, прямі, криві.
Інтегрований курс «Навчання грамоти»
Тема: Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами
Починаємо працювати
- Яку букву ви вивчили на попередніх уроках? Покажіть, де буква знаходиться у вашій кімнаті?
- Які звуки позначає ця буква?
- Які слова з вивченими буквами ви запам’ятали?
Повторення вивчених букв
Подивіться, яке веселе сонечко завітало до нас. На своїх промінчиках воно принесло вам літери. Спробуємо прочитати їх.
- Назвіть букви, що позначають голосні (приголосні) звуки.
- Назвіть слова з вивченими звуками.( самостійно пригадуємо слова)
Ми з вами вже вивчили певну кількість звуків і букв і тепер будемо кожного уроку повторювати вивчені букви і все більш дізнаватись про них .
1. Прослуховування фрагмента аудіозапису «Всесвіт» по темі «Сонце» ( читання фрагменту дорослими)
Ми знов, юні друзі, вітаємо Вас,
Послухать цікаві історії час.
Це просто чудово, ми раді безмірно!
Сьогодні історія в нас неймовірна!
А тема розмови і «тепла» й нова:
Про зірку яскраву, що всіх зігріва.
Без неї життя не було б на Землі...
Ну що, здогадались, як звати її?... (Сонечко.)
2. Отже, ми з вами продовжуємо вивчати звуки [с], [с'] і букву, що їх позначає «С» і «с» (ес). А Сонечко буде спостерігати .
3. Виділення звуків [с], [с’]
Спить старий сердитий сом.
Сниться йому сьомий сон,
Сонце пестить поплавок,
Сом сопе на весь ставок.
О. Кононенко
( Дітям потрібно назвати звуки [с]. [с’] у словах вірша)
4. Артикуляція звуків [с], [с']
Чистомовка
Са-са-са — укусила ніс оса.
Су-су-су — заплету тобі косу.
Си-си-си — води мені принеси.
Сі-сі-сі — вся травичка у росі.
Зарахування їх до групи приголосних, позначення фішками | — |, | = |.
5. Заучування скоромовки напам'ять
Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок — сорок морок.
6. Ознайомлення з буквою «С».
Розгляд та аналіз форми букви.
Місце в касі
На хвості сорока звістку принесла:
«Невідома буква у Буквар прийшла!»
Засміялось сонце з висоти небес:
«Дивна незнайомка — це є буква "С"».
І. Макота
Показуємо картки з великою і малою буквами «С». Діти порівнюють їх за розмірами, формою.
Що вам нагадує буква «ес»?
7.Утворення та читання складів
Гра «Чарівна квітка»
За макетом квітки соняшника утворюють і читають прямі й обернені склади.
8.Написання букви С за зразком.
9.Запамятати слава:Сова,сом,сосна,син,оса,ліс.
10.Читання речень.
Там сосна. Тут оса. У мами син.
1 – В
25.05.20
Я досліджую світ
Тема: Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.
Повторення вивченого матеріалу
1.Повторити назви частин тіла(голова,шия,руки,ноги,тулуб)
2.Повторити назви органів чуття(закріплення вивченого на минулому уроці)
— Чи задумувалися ви про те, як людина пізнає світ?
— Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.
• Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
• Круглі озерця ніколи не замерзають. (Очі)
• У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)
• Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)
• Посягнеш — досягнеш, оглянешся — не побачиш. (Вуха)
— Як. ви здогадалися?
Через органи чуття ми ми пізнаємо світ..
3.Щоб бути здоровими,ми повинні дбати про свої органи тіла,дотримуватись гігієни тіла.
Особиста гігієна – це догляд за тілом і порожниною рота, фізична культура, дотримання режиму дня, правильне харчування. Кожна людина щоб бути здоровою, має знати і виконувати правила особистої гігієни.
Предмети особистої гігієни:
Мило, шампунь, зубна паста, зубна щітка, мочалка, гребінець, рушник.
Чужими предметами особистої гігієни користуватися неможна.
Щоб бути здоровим і охайним, потрібно щодня виконувати правила особистої гігієни.
Запамятай:
-
вранці: вимий руки, обличчя, шию, вуха, витри чистим сухим рушником, почисть зуби, зачесись.
-
упродовж дня: мий руки після кожного забруднення, занять спортом, фізичних вправ, прогулянки, відвідування вбиральні, поїздки в транспорті, спілкування з тваринами, перед їдою.
-
у вечері перед сном: умийся, почисть зуби, вимий ноги з милом, або помийся під душем.
Бережи своє здоровя.
Математика
Тема:Повторення. Точка, пряма, крива. Додавання в межах 8.
Закріплення вивченого матеріалу.
1 Лічба предметів.
Пропонуємо дитині викласти 8 кружечків(цукерок) Після цього дитина вголос перелічують усі кружечки.
2.Математичний диктант
2, 5,3,1,4,8,6
3.Написання за зразком цифр
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
4.Додаємо за допомогою предметів(За можливістю дітей записуємо в зошитах)
1+2= 5+1=
6+1= 4+1=
5. Ознайомлення з назвами ліній.(Матеріал надішлю на Вайбер)
6. Креслимо на аркуші паперу точку, пряму, криві і даємо назву кожній фігурі. Наголошуємо , що пряма не має ні початку, ні кінця, ні товщини. Діти розглядають малюнки і показують точки, прямі, криві.
Інтегрований курс «Навчання грамоти»
Тема: Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами
Починаємо працювати
- Яку букву ви вивчили на попередніх уроках? Покажіть, де буква знаходиться у вашій кімнаті?
- Які звуки позначає ця буква?
- Які слова з вивченими буквами ви запам’ятали?
Повторення вивчених букв
Подивіться, яке веселе сонечко завітало до нас. На своїх промінчиках воно принесло вам літери. Спробуємо прочитати їх.
- Назвіть букви, що позначають голосні (приголосні) звуки.
- Назвіть слова з вивченими звуками.( самостійно пригадуємо слова)
Ми з вами вже вивчили певну кількість звуків і букв і тепер будемо кожного уроку повторювати вивчені букви і все більш дізнаватись про них .
1. Прослуховування фрагмента аудіозапису «Всесвіт» по темі «Сонце» ( читання фрагменту дорослими)
Ми знов, юні друзі, вітаємо Вас,
Послухать цікаві історії час.
Це просто чудово, ми раді безмірно!
Сьогодні історія в нас неймовірна!
А тема розмови і «тепла» й нова:
Про зірку яскраву, що всіх зігріва.
Без неї життя не було б на Землі...
Ну що, здогадались, як звати її?... (Сонечко.)
2. Отже, ми з вами продовжуємо вивчати звуки [с], [с'] і букву, що їх позначає «С» і «с» (ес). А Сонечко буде спостерігати .
3. Виділення звуків [с], [с’]
Спить старий сердитий сом.
Сниться йому сьомий сон,
Сонце пестить поплавок,
Сом сопе на весь ставок.
О. Кононенко
( Дітям потрібно назвати звуки [с]. [с’] у словах вірша)
4. Артикуляція звуків [с], [с']
Чистомовка
Са-са-са — укусила ніс оса.
Су-су-су — заплету тобі косу.
Си-си-си — води мені принеси.
Сі-сі-сі — вся травичка у росі.
Зарахування їх до групи приголосних, позначення фішками | — |, | = |.
5. Заучування скоромовки напам'ять
Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок — сорок морок.
6. Ознайомлення з буквою «С».
Розгляд та аналіз форми букви.
Місце в касі
На хвості сорока звістку принесла:
«Невідома буква у Буквар прийшла!»
Засміялось сонце з висоти небес:
«Дивна незнайомка — це є буква "С"».
І. Макота
Показуємо картки з великою і малою буквами «С». Діти порівнюють їх за розмірами, формою.
Що вам нагадує буква «ес»?
7.Утворення та читання складів
Гра «Чарівна квітка»
За макетом квітки соняшника утворюють і читають прямі й обернені склади.(надішлю на Вайбер)
8.Написання букви С за зразком.
9.Запамятати слава:Сова,сом,сосна,син,оса,ліс.
10.Читання речень.
Там сосна. Тут оса. У мами син.