Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 25.05

1 – В

25.05.20

Я досліджую світ

Тема: Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

Повторення вивченого матеріалу

1.Повторити назви частин тіла(голова,шия,руки,ноги,тулуб)

2.Повторити назви органів чуття(закріплення вивченого на минулому уроці)
 —    Чи задумувалися ви про те, як людина пізнає світ?
 —    Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.
 •    Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
 •    Круглі озерця ніколи не замерзають. (Очі)
 •    У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)
 •    Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
 на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)
 •    Посягнеш — досягнеш, оглянешся — не побачиш. (Вуха)
 —    Як
. ви здогадалися?
 
Через органи чуття ми ми пізнаємо світ..

3.Щоб бути здоровими,ми повинні дбати про свої органи тіла,дотримуватись гігієни тіла.

Особиста гігієна – це догляд за тілом і порожниною рота, фізична культура, дотримання режиму дня, правильне харчування. Кожна людина щоб бути здоровою, має знати і виконувати правила особистої гігієни.

Предмети особистої гігієни:

Мило, шампунь, зубна паста, зубна щітка, мочалка, гребінець, рушник.

 Чужими предметами особистої гігієни користуватися неможна.

Щоб бути здоровим і охайним, потрібно щодня виконувати правила особистої гігієни.

Запамятай:

  1. вранці: вимий руки, обличчя, шию, вуха, витри чистим сухим рушником, почисть зуби, зачесись.

  2. упродовж дня: мий руки після кожного забруднення, занять спортом, фізичних вправ, прогулянки, відвідування вбиральні, поїздки в транспорті, спілкування з тваринами, перед їдою.

  3. у вечері перед сном: умийся, почисть зуби, вимий ноги з милом, або помийся під душем.

Бережи своє здоровя. 

 

Математика

Тема:Повторення. Точка, пряма, крива. Додавання в межах 8.

Закріплення вивченого матеріалу.

1 Лічба предметів.

Пропонуємо дитині викласти 8 кружечків(цукерок) Після цього дитина вголос перелічують усі кружечки.

2.Математичний диктант

2, 5,3,1,4,8,6

3.Написання за зразком цифр

1 1 1 1 1 1  1 1 1 1 1 1 1 1 1

   2 2 2 2 2 2 2 2  2 2 2 2 2 2

4.Додаємо за допомогою предметів(За можливістю дітей записуємо в зошитах)

1+2=                5+1=

6+1=                4+1=

5. Ознайомлення з назвами ліній.(Матеріал надішлю на Вайбер)

6. Креслимо на аркуші паперу точку, пряму, криві і даємо назву кожній фігурі. Наголошуємо , що пряма не має ні початку, ні кінця, ні товщини. Діти розглядають малюнки і показують точки, прямі, криві.

Інтегрований курс «Навчання грамоти»

Тема: Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами

Починаємо працювати

- Яку букву ви вивчили на попередніх уроках? Покажіть, де буква знаходиться у вашій кімнаті?

        - Які звуки позначає ця буква?

- Які слова з вивченими буквами ви запам’ятали?

Повторення вивчених букв

 Подивіться, яке веселе сонечко завітало до нас. На своїх промінчиках воно принесло вам літери. Спробуємо прочитати їх.

 

- Назвіть букви, що позначають голосні (приголосні) звуки.

- Назвіть слова з вивченими звуками.( самостійно пригадуємо слова)

 Ми з вами вже вивчили певну кількість звуків і букв і тепер будемо кожного уроку повторювати вивчені букви і все більш дізнаватись про них . 

1. Прослуховування фрагмента аудіозапису «Всесвіт» по темі «Сонце»     ( читання фрагменту дорослими)

Ми знов, юні друзі, вітаємо Вас,

Послухать цікаві історії час.

Це просто чудово, ми раді безмірно!

Сьогодні історія в нас неймовірна!

А тема розмови і «тепла» й нова:

Про зірку яскраву, що всіх зігріва.

Без неї життя не було б на Землі...

Ну що, здогадались, як звати її?... (Сонечко.)

 2.  Отже, ми з вами продовжуємо вивчати звуки [с], [с'] і букву, що їх позначає «С» і «с» (ес). А Сонечко буде спостерігати .

3. Виділення звуків [с], [с’]

Спить старий сердитий сом.

Сниться йому сьомий сон,

Сонце пестить поплавок,

Сом сопе на весь ставок.

                                       О. Кононенко

( Дітям потрібно  назвати звуки [с]. [с’] у словах вірша)

4. Артикуляція звуків [с], [с']

Чистомовка

Са-са-са — укусила ніс оса.

Су-су-су — заплету тобі косу.

Си-си-си — води мені принеси.

Сі-сі-сі — вся травичка у росі.

Зарахування їх до групи приголосних, позначення фішками | — |, | = |.

 5. Заучування скоромовки напам'ять

Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок — сорок морок.

 6. Ознайомлення з буквою «С».

Розгляд та аналіз форми букви.

Місце в касі

На хвості сорока звістку принесла:

«Невідома буква у Буквар прийшла!»

Засміялось сонце з висоти небес:

«Дивна незнайомка — це є буква "С"».

                                                       І. Макота

 Показуємо картки з великою і малою буквами «С». Діти порівнюють їх за розмірами, формою.

Що вам нагадує буква «ес»?

 7.Утворення та читання складів

Гра «Чарівна квітка»

За макетом квітки соняшника утворюють і читають прямі й обернені склади.

 

8.Написання букви С за зразком.

9.Запамятати слава:Сова,сом,сосна,син,оса,ліс.

10.Читання речень.

Там сосна. Тут оса. У мами син. 

 

 

1 – В

25.05.20

Я досліджую світ

Тема: Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

Повторення вивченого матеріалу

1.Повторити назви частин тіла(голова,шия,руки,ноги,тулуб)

2.Повторити назви органів чуття(закріплення вивченого на минулому уроці)
 —    Чи задумувалися ви про те, як людина пізнає світ?
 —    Відгадайте загадки. Слова-відгадки підкажуть вам, за допомогою чого людина пізнає світ.
 •    Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
 •    Круглі озерця ніколи не замерзають. (Очі)
 •    У двох матерів по п’ять синів і всім одне ім’я. (Руки)
 •    Сопе, хропе, часом чхає, сюди-туди зазирає,
 на морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс)
 •    Посягнеш — досягнеш, оглянешся — не побачиш. (Вуха)
 —    Як
. ви здогадалися?
 
Через органи чуття ми ми пізнаємо світ..

3.Щоб бути здоровими,ми повинні дбати про свої органи тіла,дотримуватись гігієни тіла.

Особиста гігієна – це догляд за тілом і порожниною рота, фізична культура, дотримання режиму дня, правильне харчування. Кожна людина щоб бути здоровою, має знати і виконувати правила особистої гігієни.

Предмети особистої гігієни:

Мило, шампунь, зубна паста, зубна щітка, мочалка, гребінець, рушник.

 Чужими предметами особистої гігієни користуватися неможна.

Щоб бути здоровим і охайним, потрібно щодня виконувати правила особистої гігієни.

Запамятай:

  1. вранці: вимий руки, обличчя, шию, вуха, витри чистим сухим рушником, почисть зуби, зачесись.

  2. упродовж дня: мий руки після кожного забруднення, занять спортом, фізичних вправ, прогулянки, відвідування вбиральні, поїздки в транспорті, спілкування з тваринами, перед їдою.

  3. у вечері перед сном: умийся, почисть зуби, вимий ноги з милом, або помийся під душем.

Бережи своє здоровя. 

 

Математика

Тема:Повторення. Точка, пряма, крива. Додавання в межах 8.

Закріплення вивченого матеріалу.

1 Лічба предметів.

Пропонуємо дитині викласти 8 кружечків(цукерок) Після цього дитина вголос перелічують усі кружечки.

2.Математичний диктант

2, 5,3,1,4,8,6

3.Написання за зразком цифр

1 1 1 1 1 1  1 1 1 1 1 1 1 1 1

   2 2 2 2 2 2 2 2  2 2 2 2 2 2

4.Додаємо за допомогою предметів(За можливістю дітей записуємо в зошитах)

1+2=                5+1=

6+1=                4+1=

5. Ознайомлення з назвами ліній.(Матеріал надішлю на Вайбер)

6. Креслимо на аркуші паперу точку, пряму, криві і даємо  назву кожній фігурі. Наголошуємо , що пряма не має ні початку, ні кінця, ні товщини. Діти розглядають малюнки  і показують точки, прямі, криві.

Інтегрований курс «Навчання грамоти»

Тема: Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами

Починаємо працювати

- Яку букву ви вивчили на попередніх уроках? Покажіть, де буква знаходиться у вашій кімнаті?

        - Які звуки позначає ця буква?

- Які слова з вивченими буквами ви запам’ятали?

Повторення вивчених букв

 Подивіться, яке веселе сонечко завітало до нас. На своїх промінчиках воно принесло вам літери. Спробуємо прочитати їх.

- Назвіть букви, що позначають голосні (приголосні) звуки.

- Назвіть слова з вивченими звуками.( самостійно пригадуємо слова)

 Ми з вами вже вивчили певну кількість звуків і букв і тепер будемо кожного уроку повторювати вивчені букви і все більш дізнаватись про них . 

1. Прослуховування фрагмента аудіозапису «Всесвіт» по темі «Сонце»     ( читання фрагменту дорослими)

Ми знов, юні друзі, вітаємо Вас,

Послухать цікаві історії час.

Це просто чудово, ми раді безмірно!

Сьогодні історія в нас неймовірна!

А тема розмови і «тепла» й нова:

Про зірку яскраву, що всіх зігріва.

Без неї життя не було б на Землі...

Ну що, здогадались, як звати її?... (Сонечко.)

 2.  Отже, ми з вами продовжуємо вивчати звуки [с], [с'] і букву, що їх позначає «С» і «с» (ес). А Сонечко буде спостерігати .

3. Виділення звуків [с], [с’]

Спить старий сердитий сом.

Сниться йому сьомий сон,

Сонце пестить поплавок,

Сом сопе на весь ставок.

                                       О. Кононенко

( Дітям потрібно  назвати звуки [с]. [с’] у словах вірша)

4. Артикуляція звуків [с], [с']

Чистомовка

Са-са-са — укусила ніс оса.

Су-су-су — заплету тобі косу.

Си-си-си — води мені принеси.

Сі-сі-сі — вся травичка у росі.

Зарахування їх до групи приголосних, позначення фішками | — |, | = |.

 5. Заучування скоромовки напам'ять

Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок — сорок морок.

 6. Ознайомлення з буквою «С».

Розгляд та аналіз форми букви.

Місце в касі

На хвості сорока звістку принесла:

«Невідома буква у Буквар прийшла!»

Засміялось сонце з висоти небес:

«Дивна незнайомка — це є буква "С"».

                                                       І. Макота

 Показуємо картки з великою і малою буквами «С». Діти порівнюють їх за розмірами, формою.

Що вам нагадує буква «ес»?

 7.Утворення та читання складів

Гра «Чарівна квітка»

За макетом квітки соняшника утворюють і читають прямі й обернені склади.(надішлю на Вайбер)

8.Написання букви С за зразком.

9.Запамятати слава:Сова,сом,сосна,син,оса,ліс.

10.Читання речень.

Там сосна. Тут оса. У мами син.