Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

Математика 25. 05.20

Тема. Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі числення. Порівняння чисел.

Мета:  дати учням поняття про натуральний ряд чисел та будову натурального числа в десятковій системі числення; вчити учнів порівнювати числа; розвивати навики та уміння  складати і розв’язувати задачі, логічне мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову учнів; виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Доброго дня усім та хорошого настрою.

3.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося із натуральним рядом чисел та будову натурального числа в десятковій системі числення та вчитимемося порівнювати числа.

4.Вивчення нового матеріалу

(пояснення програмового матеріалу здійснюю через вязок у вайбер-групі)

Пригадайте! Перший клас – це клас одиниць, другий клас – клас тисяч. Третій клас називають класом мільйонів, а четвертий клас- класом мільярдів. Мільярд – це тисяча мільйонів.

 

Завдання: розкладіть дані числа на розрядні доданки:

345 678; 45803; 7453; 45679; 40567; 59087.

Порівняйте числа

34567 і 4678       46794 і 45

4560 і 234          5678 і9087

Задача 1102,с. 170(скласти скорочений запис, записати  пояснення до дій та  повну відповідь)

Знайдіть значення виразів

(34567+1234)- 345*45=

40648:8+2345*34=

5.Закріплення вивченого матеріалу

Порівняйте

93:3 і 645+12         745+34 і 6636:6

678*38 1 255:5       678-345 і  23* 567

Задача 1104, 170 (скласти скорочений запис, записати  пояснення до дій та  повну відповідь)

6.Підсумок уроку

- Чого нового дізналися на сьогоднішньому уроці? - Що було незрозуміло?

- Які завдання були цікавими, а які викликали труднощі?

6.Домашнє завдання. Задача 1105, с. 170; розкласти числа на розрядні доданки: 56789; 45065; 32508.

 

Літературне читання 25.05.20, 4-б

Тема. Все починається з малого. М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»

Мета: ознайомити  учнів із змістом вірша; вчити інтонаційно читати; розвивати навики зв’язного висловлювання, мислення, пам'ять, увагу; коригувати вимову учнів; виховувати інтерес до читання.

Хід уроку

1.Організація учнів до уроку

Доброго дня! Як у вас справи? Усім гарного настрою.

2.Оголошення теми та мети уроку

 На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо читати та аналізувати зміст вірша М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»

3.Вивчення нового матеріалу

 *Прочитайте вголос  вірш  М. Сингаївський «Дощ із краплі починається».

(учні читають за логічно завершиними частинами).

Словникова робота. Відшукайте  і назвіть незрозумілі для вас слова.

Прочитайте ще 1 раз вірш  М. Сингаївський «Дощ із краплі починається».

Дайте відповіді на запитання

Що починається із малого? Скажи словами вірша.

У яких рядках висловлено головну думку вірша? Поміркуй, як можна втілити пораду поета у своєму щоденному житті.

Знайдіть у вірші рими.

4.Закріплення  вивченого матеріалу

Прочитайте вірш  М. Сингаївський «Дощ із краплі починається» мовчки.

5. Підсумок уроку

Як називається вірш, який ви читали?  Хто автор вірша? Що було незрозуміло  на уроці? - Які завдання були цікавими?

6. Домашнє завдання.

Навчитися виразно читати вірш  М. Сингаївський «Дощ із краплі починається» мовчки.