Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

Понеділок

Фізика

Контрольна робота. Ядерна фізика

Пройти тест:

(хто ще не пройшов)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetaqepI8ukVe4upBtxdzRyfbeeRP3f8ETbx4hOwkzIMDDoPw/viewform?usp=sf_link

Підготовка  до  державної  кваліфікаційної  атестації  (консультації)

 

Призначення краєобметувальних та зшивно-обметувальних машин

Зрізи деталей одягу, які виготовляються з трикотажного полотна та деяких текстильних матеріалів, після зшивання швидко сиплються, що призводить до порушення швів. Для запобігання зрізів деталей одягу від осипання необхідно їх обметувати. Обметування зрізів виконують або одночасно зі зшиванням швів на зшивально-обметувальних машинах, або окремо.

Основні  механізми  машини  51 – А класу.

      Машина має механізм голки, механізм петельника, диференційований механізм переміщення тканини рейкового типу, механізм верхнього ножа, механізм лапки. Переміщувач тканини рейкового типу має дві рейки (передню - диференціальну і задню - основну), причому переміщення передньої рейки більше, ніж задньої, завдяки цьому усувається посадка і розтяг трикотажу в процесі його обметування. Механізм ножів працює за принципом ножиць. Машина має централізоване змащування механізмів, розміщених під платформою машини. В машині регулюються: натяг нитки, тиск притискної лапки на тканину і довжина стібка.

 

Швейна машина напівавтомат 220 класу

Напівавтомат призначений для виготовлення закріпок двонитковим човниковим стібком. Кількість обертів головного вала за хвилину 1200, довжина закріпки може бути від 3 до 16 мм, ширина – від 2 до 3 мм. Закріпка довжиною від 3 до 7 мм виготовляється за 21 прокол голки, довжиною від 7 до 16 мм за 42 проколи.

 

 

Машини  потайного  стібка

Потайний стібок застосовується у тих випадках, коли потрібно отримати строчку, яку не видно з лицьової сторони. Потайні стібки виконуються як з ланцюговим, так і з човниковим переплетенням ниток. Потайний ланцюговий однонитковий стібок легко розпускається, його зазвичай використовують при підшиванні виробів. При цьому самі стібки видно лише на вивороті виробу.

Потайні стібки можуть бути однолінійними, дволінійними, зиґзаґоподібними, обметувальними. Вони характеризуються тим, що при їхньому утворенні одна з двох тканин, що зшиваються, проколюється наскрізь, а друга – лише на деяку глибину.

 

Напівавтомат 27 кл.

Швейна машина-напівавтомат 27-го класу призначена для пришивання

плоских ґудзиків із двома й чотирма отворами без стійки двонитковим

човниковим стібком типу 304.

Ґудзики з чотирма отворами пришиваються за 21 прокол голкою, а ґудзики

з двома отворами – за 14 проколів голкою.

Швейна машина-напівавтомат 27 кл. складається з таких механізмів:

-         механізму зворотно-поступального руху голки;

-         механізму поперечного переміщення голки;

-         механізму човника;

-         механізму ниткопритягувача,

-         механізму переміщення ґудзика й матеріалу;

-         механізму автоматичного зупинника

Для  запобігання  попадання  ґудзика  в  око  використовується  захисний  екран.

 

 

Напівавтомат 727 кл.

Напівавтомат 727 кл. призначений для пришивання плоских ґудзиків з двома і чотирма отворами щільно до тканини на сорочках, костюмах, спецодязі, плащах та інших виробах двохнитковим човниковим стібком.

 

Напівавтомат 95 кл.

Напівавтомат 95 кл. Подольського механічного заводу призначений для пришивання плоских ґудзиків з двома або чотирма отворами однонитковим ланцюговим стібком

 

         Засоби малої механізації

Проста направляюча лінійка 

Лінійка-рубильник

Пристрій для обкантовування зрізів деталей смужкою тканини, тасьмою строчкою

Лапка—запошивач 

Шарнірна лапка-рубильник 

Лапка з пружинним бортиком

Шарнірна лапка з бортиком

Лапка для утворення зборок на нижній деталі 

Лапка для настрочування пройми 

Лапка для вшивання рукава запошивним швом 

Лапка для настрочування тасьми 

Лапка з рухомою направляючою лінійкою 

Лапка для настрочування «блискавки» 

Лапка для застрочування 

Лапка-обкантовувачдля обкантовування краю деталі смужкою тканини

Лапка для утворення зборок на одному шарі тканини 

Пристосування для настрочування обшивки по низу рукава накладним швом

Пристосування для з'єднання деталей виробу запошивним швом 

Пристосування для з'єднання подвійної кокетки зі спинкою або передом чоловічої сорочки  

Пристосування для виготовлення петельок внутрішніх кишень та вішалок

Пристосування для пришивання тасьми «блискавка» з одночасним підгинанням двох зрізів 

Пристосування для виправлення комірів чоловічих сорочок 

                                                 

ВТО  швейних  виробів

         У швейному виробництві застосовують три види ВТО: прасування, пресування й відпарювання. Прасуванням називається ВТО, при якій робоча частина праски послідовно переміщується по зволоженому напівфабрикату з певним тиском.

Для  виконання  ВТО  необхідно  таке  обладнання  і  пристосування:  праска,  пульверизатор,  пропрасовувач,  прасувальний  стіл.

Хімія 13 клас 25.05

Підсумковий урок «Хімія навколо нас»

Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YVTVfma9-3w.

 

13 клас  Історія України

Тема. Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

І. Опрацювати  уривки.

1. «У нас справді виникла катастрофічна ситуація — приблизно 1 млн українців виїжджає щороку. Ми вважаємо, що ця ситуація, на жаль, найближчим часом збережеться», — повідомив міністр закордонних справ України П. Клімкін в ефірі ток-шоу «Свобода слова», 04. 09. 2018 р.

2. ...Пам’ятаю мітинг 26 лютого 2014 року (у Сімферополі), ми туди прийшли разом з нашими однодумцями, щоб підтримати мітинг кримських татар, там були кримськотатарські прапори й українські. На цей же захід прийшли проросійські сили, які організували свій стихійний мітинг, на протилежному боці з російськими прапорами. Я знав, що цю акцію анонсували кримські татари, про акцію проросійських активістів не чув, тому мені було дивно їх там бачити. Я підійшов до проросійських активістів і запитав, чого вони хочуть, вони відповіли — хочемо референдуму. Я бачив серед них декількох знайоми, радикально налаштованих. Згодом почалися сутички, були поранені. ...Уже ввечері я почув з медіа, що декілька людей загинуло.

На той момент ми не розуміли, що почалася окупація, бо вона офіційно почалася 20 лютого, а ми вперше зрозуміли це 27 лютого, коли зайшли російські військові» (Ісмаїл Ісмаїловспівкоординатор руху «Євромайдан Крим», з книги «Люди “сірої зони”. Свідки російської анексії Криму 2014 року».

3.  У НАТО розцінюють відкриття Керченського мосту як чергове порушення суверенітету та територіальної цілісності України. У заяві заступника спікера Північноатлантичного альянсу П. Казале 16 травня 2018 р. наголошується, що Росія «продовжує демонструвати явну зневагу до міжнародного права». «НАТО засуджує будівництво Росією й часткове відкриття Керченського мосту. Крим є частиною України, і цей міст є ще одним порушенням суверенітету та територіальної цілісності України.

ІІ. Домашнє завдання

1. Доберіть та запишіть із інтерне джерел, ЗМІ власні приклади загроз внутрішньому та зовнішньому суверенітету України.

 

13– А, українська мова                                          Дата 25.05. 2020

Тема.УРЗМ Конспект публічного виступу

 

Основний зміст уроку

Публічний виступ як важливий засіб комунікації. Комунікативні вимоги до мовної поведінки під час публічного виступу

Усне спілкування поділяється на публічне та приватне.

Особливим видом усного спілкування є публічний виступ. Ораторські виступи відіграють важливу роль у житті кожної людини. Живе слово, особистий приклад активно впливають на слухачів. Справжній промовець – яскрава особистість, неповторна індивідуальність. Проте ця індивідуальність не властива людині від народження; вона виробляється протягом життя в результаті роботи над собою, зокрема над своєю мовою. Підготовка ритора до публічної промови

Існує 4 основні способи підготовки публічної промови.

Експромт –  виступ без підготовки.

План-конспект, коли готується детальний план, у якому кожний пункт супроводжується коротким викладом основних ідей виступу.

Написання тексту, коли готується текст виступу, який потім повністю зачитується. Заучування напам’ять – виступ заучується напам’ять і виголошується без опори на будь-які записи.

Досвідчені ритори користуються, звичайно, усіма цими способами, але ідеалом вважають виступ без записів.

Чому початківцеві слід мати під рукою повний текст промови? Тому, що виступаючи перед широким загалом, він повинен стежити за багатьма речами: станом свого одягу, виходом на трибуну, диханням і голосом, виразністю артикуляції, силою голосу, реакцією слухачів і т. ін.

Навряд чи зуміє молодий ритор думати ще й над змістом промови та формулюванням думок. Тільки ритор з великим досвідом, який не боїться публічно виступати, може наважитися виголосити промову перед великою кількістю слухачів без написаного тексту. Підготовка до виступу має такі стадії: 

обдумування теми;

опрацювання й писемне оформлення її (тобто складання конспекту, плану, написання тексту);

критичний розбір уже готового виступу, тимчасовий «відхід» від теми (треба, щоб вона уклалася в пам’яті, остаточно викристалізувалася, зазнала певних змін та ін.); виголошення.

Не можна розраховувати на успіх промови, якщо ритор не вміє логічно організувати матеріал, пов’язати основні ідеї свого виступу, наведені факти й цифри в єдине ціле, якщо він не вміє повно й глибоко висвітлити тему, і, нарешті, якщо він не вміє враховувати основні особливості своєї майбутньої аудиторії, щоб одразу вступити з нею в контакт.

Адже контакт забезпечується не в той момент, коли ритор з’явився перед слухачами й побачив їх, а тоді, коли він почав обдумувати свій виступ, уявляючи свою майбутню аудиторію, шукаючи засобів упливу на неї і визначаючи її можливу реакцію.

Розпочинати підготовку потрібно з конкретизації теми виступу, встановлення кола питань, що вона має охопити. Для початку виберіть один – два аспекти або питання. Дуже важливо, щоб Ви мали «резервні знання» (матеріалу у вас повинно бути на 1/3 більше то­го, що Ви плануєте виголосити).

Американський учений Дейл Карнегі, якому належить термін «резервні знання», писав, що вони надають особливої впевненості, виникає відчуття, яке важко описати, – Ви будете заряджені позитивно. Обдумуючи майбутній виступ, потрібно розбити його в думках на тематичні блоки (їх має бути 3 – 4): спочатку скажу про те, потім те, іще те, а на кінець розкажу про те... До виступу готуйтеся не за 1 день, розтягніть це на декілька днів, робіть перерви в підготовці, готуйте свій виступ блоками – так Ви краще його запам’ятаєте.

Після обдумування потрібно приступати до підготовки конспекту промови.

Конспект –  це короткий писаний виклад змісту чого-небудь: лекції, статті, монографії, розділу з підручника і т. п. Конспектувати слід не одразу (під час першого читання). Доцільніше спочатку одержати загальне уявлення про твір у цілому, а лише після цього, під час повторного його читання, почати кон­спектувати.

Отже, готуючись до виступу, по-перше, робіть короткі записи прочитаного, нагромаджуйте фактичний матеріал. По-друге, складіть перелік фактів, які Ви можете віднести до цієї теми виступу. По-третє, виберіть  найосновніше й напишіть перелік головних пунктів виступу. Залишіть між ними місце, щоб потім вписати другорядні питання. По-четверте, викресліть усе зайве, що нагромадилось із самого початку. По-п’яте, складіть план виступу: вступ, основна частина, висновки.

 

 

Домашнє завдання

Написати виступ "Вибір моєї майбутньої професії – вибір долі!"

 

 (Виконане завдання надсилати на  ел. пошту   Ivannashengera@gmail.com  )