Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

понеділок 30.03

Проект "Моя музична фонотека"

Мета: навчитися знаходити фонограми і зберігати їх у форматі mp 3.

Очікуваний результат: Створити папку  з улюбленими творами різних жанрів за певною тематикою

 

 

План створення:

1.Знайдіть музичні твори, збережіть їх у форматі mp 3

2.Знайдіть фонограми мінус до даних творів

3. Складіть список записаних фонограм

4. Оформте  у програмі Документ Microsoft Office Word обкладинку   диска з назвою.

5. Папки надіслати на електронну пошту  1qaz2wsx3edc4r@ukr.net 

 

30.03                                                         Математика

Тема. Розкриття дужок

  1. Щоб розкрити дужки, перед якими стоїть знак «+», треба не писати дужки і знак  «+» , що стоїть перед ними, та записати всі доданки зі своїми знаками.

Приклад. Розкрити дужки і знайти значення виразу:

 

5,2 + (-7,2 + 3) = 5,2 – 7,2 + 3 = 1.

 

  1. Щоб розкрити дужки, перед якими стоїть знак «-», треба не писати дужки і знак  «-» , що стоїть перед ними, та записати всі доданки з протилежними знаками.

Приклад. Розкрити дужки і знайти значення виразу:

 

-4,9 – (5,2 – 8,1) = -4,9 – 5,2 + 8,1 = -10,1 + 8,1 = -2.

Домашнє завдання.

  1. Сформулюй правило розкриття дужок, перед якими стоїть знак «+».

  2. Сформулюй правило розкриття дужок, перед якими стоїть знак «-».

  3. Розкрити дужки і знайти значення виразу:

  4. 7,3 + (3,5 – 6,3);

  5. 3,1 – (5,6 – 6,9);

  6. 1,2 – (-1,3 + 1,5);

  7. -0,5 + (-4,2 + 3,9).

 

Основи здоров’я  6 клас  30.03.

Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях

 

  • «Що таке конфлікт»

У перекладі з латини «конфлікт» (conflictus) означає «зіткнення».

Конфлікти виникають тоді, коли в суперечність вступають інтереси і бажання однієї людини (наприклад, якщо вона одночасно хоче подивитися цікавий фільм і підготуватися до контрольної) або інтереси і бажання двох чи більше осіб чи соціальних груп.

  • Причини виникнення конфліктів

  • Конфлікти між людьми виникають з різних причин, які ви також можете назвати:

  1. Невміння спілкуватися , низький рівень культури.

  2. Невідповідність бажань і можливостей людини.

  3. Прагнення до лідерства, влади.

  4. Побоювання, що постраждають власні інтереси.

  5. Протилежність цілей і способів їх досягнення.

Перегляньте  відео  https://www.youtube.com/watch?v=ty9CtMb__cY

  • Робота з підручником про «Стадії розвитку конфлікту»

  • Знайдіть в підручнику матеріал про стадії розвитку конфлікту (стр. 143 (Бех І.Д.) та стр. 81 (Бойченко Т.Є.)

  • Перегляд уривку із мультфільму «Повернення блудного папуги» — «Сварка» (http://autta.org.ua/ua/materials/material/Povernennya-bludnogo-papugi/)

  • Запитання для обговорення:

  1. Коли виникла 1 стадія конфлікту? (Коли хлопчик сів учити уроки, а папуга увімкнув телевізор.)

  2. Коли виникла 2 стадія конфлікту? (Коли звук телевізора почав заважати хлопчику.)

  3. Коли виникла 3 стадія конфлікту? (Коли хлопчик попросив папугу зробити тихіше.)

  4. Коли виникла 4 стадія конфлікту? (Коли папуга почав кричати: «А мені не чути!», а хлопчик вимкнув телевізор.)

  5. Коли виникла 5 стадія конфлікту? Коли папуга розсердився і полетів геть.)

  •  «Які бувають конфліктогени?»

  • Конфліктогенице слова або дії, що розпалюють конфлікт. (стр. 143 Бех І.Д.)

 «Деякі слова та дії провокують ескалацію конфлікту, заважають його конструктивному розв’язанню».

  • Робота з підручником

  • Знайдіть способи розв’язання конфліктів (стр. 83-84 Бойченко Т.Є. та стр.144 Бех І.Д.)

  • Поради психолога «Шість кроків до вирішення конфліктної ситуації»

Крок 1. Опануй себе.

Глибоко вдихни. Полічи до десяти. Згадай улюблену мелодію.

Крок 2. Заспокой опонента.

Скажи: «Я не хочу через це сваритися».

Пожартуй.

Крок 3. Активно слухай.

Вислухай опонента. Не перебивай. Дивись йому в очі.

Крок 4. Поводься гідно, упевнено.

Спокійно вислови свою думку. Розкажи, що ти відчуваєш. Використовуй Я-повідомлення.

Крок 5. Висловлюй повагу.

Поважай гідність опонента. Не намагайся критикувати і перевиховувати його. Обговорюй ситуацію, а не людину.

Крок 6. Розв’язуй проблему.

Запропонуй своє бачення розв’язання проблеми. Запитай опонента, які він має пропозиції. Розгляньте інші можливі варіанти. Виберіть те, що підходить найбільше.

Практична робота

Моделювання ситуації з конструктивним розв'язанням конфліктів.

1. Розгляньте ситуацію: шестикласниця Настя сказала Галі, що Віта вважає її дурною. Галі стало прикро.

2. Проаналізуйте наслідки різних способів розв'язання конфлікту.

Перший спосіб: Галя йде і каже Віті, що вона сама дурна, можливо, навіть кричить на неї. Віта, оскільки вона нічого не говорила про Галю, образилася.

Другий спосіб: Галя запитує у Віти, чи говорила вона про неї що-небудь погане. Віта каже, що ні, але Галя їй не вірить і звинувачує в обмані. Віта, оскільки вона нічого не говорила, образилася.

Третій спосіб: Галя взагалі не звертає уваги на те, що їй сказала Настя, бо добре знає Віту й розуміє, що вона не могла такого сказати. Галя з Вітою залишилися подругами. Настя образилася на Галю, оскільки та не звернула уваги на її слова й на неї саму.

Четвертий спосіб: Галя запрошує Настю та Віту для спільної розмови, щоб з'ясувати, навіщо Настя передала Галі те, що нібито сказала Віта. Дівчатка з'ясовують свої стосунки. Можливо, Настя просто хотіла спілкуватися з подругами, але не знала, як це зробити. Галя зрозуміла, що Віта не має до цієї ситуації жодного стосунку, а Настя просто не знає, як привернути до себе увагу.

3. Зробіть висновки.

Щоб не виникали конфліктні ситуації треба:

 

Практична робота

Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.

1. Проаналізуйте ситуацію: два однокласники чергують, і їм треба підмести в класі підлогу, але ніхто з них цього робити не хоче. Кожен наполягає на тому, щоб це зробив інший.

2. Наведіть усі можливі способи поведінки шестикласників у такому конфлікті та їхні результати.

3. Уявіть, що ви є учасниками такої ситуації. Розподіліть ролі і програйте ситуацію, контролюючи свою поведінку.

6б

Тема: Визначні місця Києва.

https://www.youtube.com/watch?v=hmcQR04EtZU

Виконати завдання: Ex.2 p. 138-139.

https://pidruchnyk.com.ua/552-anlyska-mova-nesvt-6-klas-2014.html

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com