понеділок 30.03
Математика . Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування вправ.
1, Записати назви чисел: 20456, 702, 11222, 8952.
2. Розв’язати рівняння: с. 127. № 477 (1, 2)
3. Обчислити: с.210 № 947 ( 1-2ст.)
4. Задача 944 с. 210
- знайти скільки м пройшов хлопчик;
- визначити швидкість хлопчика;
- визначити швидкість дівчинки;
4-А. Інформатика 30.03.
Тема: Створення та виконання алгоритмів у визначеному середовищі.
Користувач середовища Скретч може самостійно створити проект, у ньому – програму і відповідних виконавців. Розробка нової програми виконується за таким планом:
- Створити файл для нового проекту за допомогою команди Новий із меню Файл;
- Задати виконавців;
- Спланувати події, що відбуватимуться на сцені;
- Дібрати команди, які відповідатимуть запланованим подіям;
- Перемістити обрані команди з контейнерів груп команд у вікно складання програми;
- Задати значення параметрів команд;
- Упорядкувати й об’єднати команди в одну групу;
- Запустити проект на виконання, перевірити правильність отриманого результату;
- За потреби внести зміни до програми.
Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:
- зробити копію виконавця;
- видалити виконавця;
- збільшити розміри зображення;
- зменшити розміри зображення.
Після додавання копії виконавця його образ можна змінити. Можна також скористатися вказівками Новий об'єкт: Намалювати, Вибрати із файла, Вставити, Випадковий.