Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п'ятниця 03.04

Математика

Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення.

Досліджуємо суму однакових доданків.  С. 103

Завдання 1.

( Перший малюнок)

Скільки пучків з ягодами?   Скільки ягід в першому пучку?

Скільки ягід у другому пучку?

Скільки ягід у третьому пучку?

 

Другий малюнок

Скільки ягід в першому пучку?

Скільки ягід у другому пучку?

Скільки ягід у третьому пучку?

Скільки ягід у четвертому пучку?

Скільки ягід у п`ятому пучку?

 

Скільки всього ягід?          

Зрозуміти зміст поняття      ….. разів (рази)

 

З`ясувати, які вирази із поданих можна прочитати за схемою

 

«по _ взяти _ разів».              (Обчисліть перший вираз).

 

5+5+5+5+5+5=

 

80+80+80

 

30+40+50+60

 

 Розглянути розв’язання задачі №3

 

Обчислити № 5 (с. 103)

 

36+25=

 

59-19=

 

43-24=

 

36+36=

 

67+28=

Мистецтво(образотворче)

 

Розгляньте підручник на с.102.

 

Створити квіти за допомогою акварельних фарб.

 

Мистецтво ( музичне)

 

Вивчити пісню «Весняна хмаринка» . Мухика А. Олейнікової, вірші Н. Іванової (с.103).

 

2-А Інформатика 03.04

Прості сюжетні задачі різних видів

1. У тераріумі мешкає 16 крокодилів та 18 удавів. Скільки всього тварин мешкає у тераріумі?

2. Столяр виготовив 42 стільці, 35 стільців він подарував дитячому садочку. Скільки стільців залишилося у столяра?

3. Бабуся вишила на рушникові 17 ромашок, а волошок – на 15 більше. Скільки волошок вишила бабуся?

4. На птахофермі 63 курки, а гусей – на 15 менше. Скільки гусей на птахофермі?

5. На клумбі ростуть 39 кущів білої троянди та 53 кущі червоної троянди. На скільки менше кущів білої троянди ростуть на клумбі, ніж червоної?

6. На заняття танцювального гуртка прийшло 28 дітей. Коли пізніше ще підійшло декілька дітей, їх стало 43. Скільки дітей пізніше прийшли на заняття?

7. На зупинці з автобусу вийшло 36 пасажирів. У автобусі залишилося  27 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?