п"ятниця 08.05
Хімія 9б клас 08.05.
ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №11 Виявлення хлорид-іонів у розчині
Мета: навчитися дослідним шляхом виявляти хлорид-іони у розчині.
Реактиви: розчини натрій хлориду, арґентум нітрату, розбавленої нітратної кислоти.
ХІД РОБОТИ
Перегляньте відеодослід за посиланням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-7-viyavlennya-hlorid-onv-y-rozchin
№ |
Що робили? |
Що спостерігали? |
Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції |
1. |
Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину натрій хлориду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум нітрату. |
|
|
2. |
У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти. |
|
|
ВИСНОВОК:________________________________________________________
ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №12 Виявлення бромід-іонів у розчині
Мета: навчитися виявляти бромід-іони у розчині.
Реактиви: розчини калій броміду, аргентум нітрату, розбавленої нітратної кислоти.
ХІД РОБОТИ
Перегляньте відеодослід за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM
№ |
Що робили? |
Що спостерігали? |
Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції |
1. |
Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину калій броміду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум нітрату. |
|
|
2. |
У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти. Чи розчиняється аргентум (І) бромід у цій кислоті? |
|
|
ВИСНОВОК:________________________________________________________
ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №13 Виявлення йодид-іонів у розчині
Мета: навчитися виявляти йодид-іони у розчині.
Реактиви: розчини калій йодиду, аргентум (І) нітрату, розбавленої нітратної кислоти.
Перегляньте відеодослід за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM
№ |
Що робили? |
Що спостерігали? |
Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції |
1. |
Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину калій йодиду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум (І) нітрату. |
|
|
2. |
У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти. Чи розчиняється аргентум (І) йодид у цій кислоті? |
|
|
ВИСНОВОК:________________________
Логоритміка 9б клас 08.05
Хореографічна картинка «Треба мріяти»
1. Виконай розминку https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg
2. Дихальні вправи
https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
3. Мовно-рухові вправи до тексту пісні «Треба мріяти завжди». Прочитайте текст пісні під музику дотримуючись темпу. Хай на вулиці мороз, ще й дощі,
Треба, щоб тепло було у душі.
І тоді в похмурі дні, сірі дні,
Ми співаємо пісні, ось такі пісні!
Приспів:
Треба мріяти завжди:
В час удачі в час біди!
Треба мріяти завжди!
Треба мріяти завжди!
Треба мріяти завжди!
І відступлять холоди,
Оживуть усі сади.
Треба мріяти завжди!
Хоч невдачі є у нас на путі,
Щастя більше в сотні раз у житті,
Лиш надію золоту не втрачай,
З нами пісню цю співай,
Ти співай, ти співай!
4. Прослухайте аудіозапис даного твору. https://www.youtube.com/watch?v=EnjifGKEoCg Визначте темп і ритм твору? Який настрій передає даний твір?
Передайте головну ідею даної композиції за допомогою рухів.
9 – Б клас Правознавство
Тема. Хто такі споживачі, продавці, виробники, виконавці
І. Вивчення нового матеріалу
Споживачі – ми всі. Хочемо ми того чи ні. І це не залежить від нашого бажання або небажання, громадянства, матеріального добробуту… ми споживачі вже тому, що споживаємо товари та послуги і платимо за них. Споживач – головна фігура ринку та ринкових відносин. До того ж особа досить перебірлива: він хоче придбати товар високої якості за найнижчою ціною. Саме тут його інтереси явно не збігаються з інтересами інших учасників ринку – виробника і продавця, – які намагаються виробити і продати товарів якомога більше і за вищу ціну. При цьому часто порушується технологія виготовлення, терміни зберігання, втрачається якість. У такий спосіб покупець вступає в боротьбу – боротьбу інтересів. От тільки сили дещо нерівні. На боці бізнесу (розумій: виробник, виконавець, продавець) – економісти, бухгалтери, юристи, а на боці споживача – він один. Добре, якщо він озброєний знанням своїх прав і обов’язків, умінням їх застосовувати. Такий споживач спроможеться відстояти свої інтереси і становитиме небезпеку для несумлінного продавця або виконавця. Він не тільки зможе відшкодувати заподіяний матеріальний збиток, а й за некоректної щодо нього поведінки ще й змусить компенсувати нанесену йому моральну шкоду. Втім у грамотного споживача рідко виникають конфлікти, а іспит з отриманих знань ви складатимете все життя.
Словникова робота
Споживач — людина (фізична особа), яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
Продавці — підприємства, організації або громадяни, які реалізують товари.
Виконавці — підприємство або людина, які виконують роботи, надають послуги, або виробники — ті, хто виробляють товари для реалізації.
Коли продавець, виконавець на прохання споживача погоджуються продати йому товар або виконати роботу, а споживач — заплатити за це, то між ними утворюється угода щодо якості, терміну, ціни та інших умов, за якими здійснюється купівля-продаж, виконуються роботи або надаються послуги.
Така угода зазвичай оформлюється квитанцією, товарним або касовим чеком.
Основним правовим законом, який стоїть на сторожі законних інтересів споживачів, є Закон « Про захист прав споживачів».
ІІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 171 параграф
Посилання на електронну версію підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1026-pravo-ratushnyak-9klas.html
08.05.2020 р.
Українська література
Тема. Г.Квітка-Основ’яненко. «Маруся» – приклад прози із виразними рисами сентименталізму. Художнє розкриття письменником традиційних народних моральних уявлень.
Аналіз твору (записати в зошит)
Тема: зображення життя і побуту українського народу к. ХVІІІ — поч. ХІХ ст., відтворення його душевної краси і високої моральної чистоти.
Ідея: засудження соціальної нерівності, що перешкоджала щасливому життю героїв, уславлення гуманізму, щирості, чесності, доброти, палкого почуття кохання.
Основна думка: закохані не можуть одружитися через загрозу солдатчини та бідність нареченого.
Жанр: сентиментально-реалістична повість.
Домашнє завдання
Читати ст. 128-133
Посилання на підручник:
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/9_klas_ukrajinska_literatura_avramenko_2017.pdf