Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 08.05

Хімія  9б  клас  08.05.

ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №11 Виявлення хлорид-іонів у розчині

Мета: навчитися  дослідним шляхом виявляти хлорид-іони у розчині.

Реактиви: розчини натрій хлориду, арґентум нітрату, розбавленої нітратної кислоти.

ХІД РОБОТИ

Перегляньте  відеодослід за посиланням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-7-viyavlennya-hlorid-onv-y-rozchin

 

Що робили?

Що спостерігали?

Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції

1.

Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину натрій хлориду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум нітрату.

 

 

2.

У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти.

 

 

 

ВИСНОВОК:________________________________________________________

ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №12 Виявлення бромід-іонів у розчині

Мета: навчитися  виявляти бромід-іони у розчині.

Реактиви: розчини калій броміду, аргентум нітрату, розбавленої нітратної кислоти.

ХІД РОБОТИ

Перегляньте  відеодослід за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM

Що робили?

Що спостерігали?

Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції

1.

Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину калій броміду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум нітрату.

 

 

2.

У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти. Чи розчиняється аргентум (І) бромід у цій кислоті?

 

 

 

ВИСНОВОК:________________________________________________________

ЛАБОРАТОРНИЙ ДОСЛІД №13 Виявлення йодид-іонів у розчині

Мета: навчитися  виявляти йодид-іони у розчині.

Реактиви: розчини калій йодиду, аргентум (І) нітрату, розбавленої нітратної кислоти.

Перегляньте  відеодослід за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Do37t30ssUM

Що робили?

Що спостерігали?

Молекулярне і йонно-молекулярне рівняня проведеної якісної реакції

1.

Наливаємо в пробірку 1—2 мл розчину калій йодиду і додаємо 2—3 краплі розчину аргентум (І) нітрату.

 

 

2.

У розчин з осадом наливаємо 1—2 мл розбавленої нітратної кислоти. Чи розчиняється аргентум (І) йодид у цій кислоті?  

 

 

 

ВИСНОВОК:________________________

 

Логоритміка 9б клас  08.05

Хореографічна картинка «Треба мріяти»

1. Виконай  розминку https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg

2. Дихальні  вправи

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

3. Мовно-рухові вправи  до  тексту пісні  «Треба мріяти завжди». Прочитайте текст пісні  під музику  дотримуючись  темпу. Хай на вулиці мороз, ще й дощі,

Треба, щоб тепло було у душі.

І тоді в похмурі дні, сірі дні,

Ми співаємо пісні, ось такі пісні!

 

Приспів:

Треба мріяти завжди:

В час удачі в час біди!

Треба мріяти завжди!

Треба мріяти завжди!

Треба мріяти завжди!

І відступлять холоди,

Оживуть усі сади.

Треба мріяти завжди!

 

Хоч невдачі є у нас на путі,

Щастя більше в сотні раз у житті,

Лиш надію золоту не втрачай,

З нами пісню цю співай,

Ти співай, ти співай!

4. Прослухайте  аудіозапис  даного  твору.  https://www.youtube.com/watch?v=EnjifGKEoCg Визначте темп і ритм твору?  Який  настрій  передає  даний  твір? 

Передайте головну ідею даної композиції  за допомогою рухів.

 9 – Б клас Правознавство

Тема. Хто такі споживачі, продавці, виробники, виконавці

 

І. Вивчення нового матеріалу

Споживачі – ми всі. Хочемо ми того чи ні. І це не залежить від нашого бажання або небажання, громадянства, матеріального добробуту… ми споживачі вже тому, що споживаємо товари та послуги і платимо за них. Споживач – головна фігура ринку та ринкових відносин. До того ж особа досить перебірлива: він хоче придбати товар високої якості за найнижчою ціною. Саме тут його інтереси явно не збігаються з інтересами інших учасників ринку – виробника і продавця, – які намагаються виробити і продати товарів якомога більше і за вищу ціну. При цьому часто порушується технологія виготовлення, терміни зберігання, втрачається якість. У такий спосіб покупець вступає в боротьбу – боротьбу інтересів. От тільки сили дещо нерівні. На боці бізнесу (розумій: виробник, виконавець, продавець) – економісти, бухгалтери, юристи, а на боці споживача – він один. Добре, якщо він озброєний знанням своїх прав і обов’язків, умінням їх застосовувати. Такий споживач спроможеться відстояти свої інтереси і становитиме небезпеку для несумлінного продавця або виконавця. Він не тільки зможе відшкодувати заподіяний матеріальний збиток, а й за некоректної щодо нього поведінки ще й змусить компенсувати нанесену йому моральну шкоду. Втім у грамотного споживача рідко виникають конфлікти, а іспит з отриманих знань ви складатимете все життя.

Словникова робота
 Споживач — людина (фізична особа), яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб.
 Продавці — підприємства, організації або громадяни, які реалізують товари.
 Виконавці — підприємство або людина, які виконують роботи, надають послуги, або виробники — ті, хто виробляють товари для реалізації.

Коли продавець, виконавець на прохання споживача погоджуються  продати  йому  товар  або  виконати  роботу,  а  споживач —  заплатити за це, то між ними утворюється угода щодо якості, терміну, ціни та інших умов, за якими здійснюється купівля-продаж, виконуються роботи або надаються послуги.

Така угода зазвичай оформлюється квитанцією, товарним або касовим чеком.

Основним правовим законом, який стоїть на сторожі законних інтересів споживачів, є Закон « Про захист прав споживачів».

 

ІІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 171 параграф 

Посилання на електронну версію підручника:

https://pidruchnyk.com.ua/1026-pravo-ratushnyak-9klas.html

 

 

08.05.2020 р.

Українська література

Тема.  Г.Квітка-Основ’яненко. «Маруся» – приклад прози із виразними рисами сентименталізму. Художнє розкриття письменником традиційних народних моральних уявлень.

 

Аналіз твору (записати в зошит)

Тема: зображення життя і побуту українського народу к. ХVІІІ — поч. ХІХ ст., відтворення його душевної краси і високої моральної чистоти.

Ідея: засудження соціальної нерівності, що перешкоджала щасливому життю героїв, уславлення гуманізму, щирості, чесності, доброти, палкого почуття кохання.

Основна думка: закохані не можуть одружитися через загрозу солдатчини та бідність нареченого.

Жанр: сентиментально-реалістична повість.

 

Домашнє завдання

Читати ст. 128-133

Посилання на підручник:

http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/9_klas_ukrajinska_literatura_avramenko_2017.pdf