Четвер
Тема. Додавання десятків до двоцифрових чисел.
Усний рахунок
Назвіть числа від 20 до 30
Назвіть числа від 55до 65 у порядку зростання.
Збільшіть числа 10,20,30,40,на 5
Опрацювання теми.
14+20=34
14+20=10+4+20=10+20+4=30+4=34
Десятки додають до десятків.
Завдання у підручнику: ст. 98 завдання 3 (1,2)
Зошит : ст. 25 завдання 2
1 Б клас Англійська мова
Тема: Моє меню
Мета: - ознайомити з новими лексичними одиницями;
- навчати діалогічному мовленню з опорою на тезисні речення у формі рольової гри, допомагати у складанні власного меню на сніданок;
- вчити працювати в парах і групах (інтерактивні форми);
- розвивати навички зорового сприйняття та читанняслів;
- виховувати культуру здорового способу життя.
Очікувальні результати: в кінці уроку учні зможуть скласти та розповісти про своє меню на сніданок
Обладнання: підручник, флеш-картки, аркуші паперу, індивідуальні картки, скатертина, презентація «Mybreakfast», м’яч.
Хід уроку:
І. Початок уроку.
1. Привітання.
Т:Hello,children!Nice to meet you!
Ps: Hello! Nice to meet you!.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Song “Hello. How are you?”
Т: Lookatmycardsandguessourtopic.
( The teacher shows an apple, a banana, an egg, a sandwich, a sausage, a glass of milk, a cup of tea, porridge and chess)
T: Whendoyoueatthisfood?
Ps: Inthemorning.
T: Yes. For breakfast.
Song “Apples and bananas”
ІІ. Основна частина уроку.
1. Подання лексичного матеріалу.Фонетичне відпрацювання слів.
Т: Перед нами великий стіл для гостей цієї казкової країни, тобто для нас. Заплющуємо очі та рахуємо до 10. One …
Учні продовжують:
Ps: two, three, four, …, ten.
Т: І з’являється скатертина-самобранка, на якій іграшкові продукти
T:What’s this?
Ps: It’s a sandwich.
Діти повторюють.
Ps: We have a sandwich for breakfast.
2. Переглядпрезентації “My breakfast”
3. Розвиток аудитивних навичок
Ex1, p. 30
(Перший раз учні слухають, другий- повторюють, а третій розповідають з опорою на малюнки)
4. Розвиток читання слів з буквосполученням ch
Cheese, a chair….
Та g
An egg, a girl….
Учні відкривають підручники та читають.
5. Фізкультхвилинка.
Т: It’s time to move
Makeyourrighthandclap, clap, clap. (хлопаємо правою долонькою по лівій)
Makeyourlefthandclap, clap, clap. (хлопаємо лівою долонькою по правій)
Turnaround 1,2,3. (повернутись навколо себе)
Itiseasy, youcansee !
Makeyourrightfoottap, tap, tap. (топаємо правою ніжкою)
Makeyourleftfoottap, tap, tap. (топаємо лівою ножкою)
Turnaround 1,2,3. ( обернутись навколо себе)
Itiseasy, youcansee !
6. Складання власного меню на сніданок
(Вчитель роздає різнокольорові паперці, а учні малюють своє меню на сніданок)
T: Draw food that you usually eat for breakfast. Then show us and tell about it.
For example:
This is my breakfast.
I have got an egg, a sandwich and a cup of tea for breakfast.
It’stasty.
7. Розвиток навичок монологічного мовлення
Учні презентують своє меню та розповідають про нього.
This is my breakfast.
I have got сheese and a glass of milk for breakfast.
It’stasty.
ІІІ. Заключна частина урока
T: Children! Do you like our lesson?
Ps: Yes.
T: Show your family your breakfast and tell about it.
Have a nice day!
Good bye!
Ps: Good bye