Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

 1-Б    Я досліджую світ  (10.04)

                                                                                                                                                                                                                                                                     Тема.  «Світ навколо мене».

 Переглянь відео на  YouTube каналі «Що таке навколишній світ».

Дай відповіді на питання.

Що належить до живої природи?

Що належить до неживої природи?  

1-б   Українська мова (10.04 читання ) 

Тема.  Світ дитинства. О.Буков « Яблуко».

Прочитай  чистомовки.

 Ла-ла-ла – молоко пила.

Ло-ло-ло – ідемо в село.

Лу-лу-лу – йдемо по селу.

Ли-ли-ли – воду пили.

Лі-лі-лі – рученьки малі.

Прочитай текст з букварика ст.85 « Яблуко».

Дай відповіді на питання.

Про кого розповідає автор в оповіданні?

Що в оповіданні вразило тебе найбільше?

Як ти вважаєш, чому заплакав хлопчик?

1-Б Українська мова (10.04письмо)

Тема. Звуко-буквенний аналіз слів. Повторення написання букв п,т,р,н,к,ч,поєднання з іншими буквами. Доповнення речень.

 Напиши. П п  Т т   Р р  Н н  К к  Ч ч

Пава, тато, ручка, нова, коса, чайка.

Робота над реченнями.

 Читання речень(доповнення незавершених).

Прийшла весна. Зацвіли перші  …(квіти). Навколо зеленіє молоденька …(травичка). Гарно співають у садках … (пташки).

Запиши утворені речення,визнач наголос слів у дужках.

10.04          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.