Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П`ятниця

Українська мова (читання)

Тема.  Закріплення звукового значення букви «щ». Прислів’я. Опрацювання тексту «Ми живемо в           Україні»,віршів «Хочеш мати щастя?», М.Дяченко «Буква Щ».

 

           ЧА           ЧО         ЧУ         ЧИ        ЧІ       ЧЕ
            ША      ШО        ШУ         ШИ       Ші       ШЕ

           ЩА        ЩО        ЩУ         ЩИ       ЩІ      ЩЕ

 лящ                            щічки                      щастя

 дощ                           щітка                       щербатий

хрущ                          щавель                    щока

Підручник сторінка 59 «Хочеш мати щастя?» . Прочитай  інтонаційно.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова (письмо

Тема. Письмо великої букви «Щ», буквосполучень та слів із нею. Складання речень.

Гра «Впіймай звук». Прочитай  віршик .

Щука вчила щученя

зуби чистити щодня:

--Швидко щіточку бери,

не лінуйся, гарно три.

Зуби треба берегти ,

ми ж бо щуки -- я і ти.

Напиши  звукову модель  слова  щавель.

 Зошит ст.33 (Постарайся написати каліграфічно .)

     Склади речення за схемою:

[____     _____     __     ______.

 

Я досліджую світ

Тема. Різноманітність рослин навесні. Рослини потрібні людям.

 Що відбувається у природі навесні?

На гілках дерев і кущів набухають бруньки, починають рости трави й розквітати квіти. Рослини називають друзями людини. Вони очищають повітря. Там, де багато рослин, повітря чисте.

Пригадай, на які три групи поділяють рослини.

1.Розглянь малюнки. Назви їх за групами. (Підручник ст.58)

2. Розглянь малюнки. Знайди «зайву» рослину в кожному ряду. (Підручник ст. 59)

3. Назви рослини, які люди вирощують для своїх потреб у твоєму краї.

13.03          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.