Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

  2- Г

15.05         Формування  навиків  читання  та письма

Тема. Знаходження букви «д» у словах. Читання складів,слів із буквою «д». 

 Словник: діти, сад, дим, мед.

Завдання:  

- вимовляти звук [д]

- читати склади:  АД   ОД  УД   ЕД   ІД   ИД 

- знаходити букву «д» словах читаючи слова:  ДІТИ   САД    ДИМ МЕД   

- написати :    д, ди 

               Формування  елементарних  математичних  уявлень

Тема: Прямокутник. Розпізнавання прямокутника серед інших фігур, складання з паличок .

Словник: прямокутник, один, два, три , чотири.

 Завдання:

  • пригадати, що таке  прямокутник переглядаючи презентацію: 

https://www.youtube.com/watch?v=jAh9IL-BpJs

- знаходити в кімнаті речі прямокутної форми та вказувати на них;

-  складати  прямокутник із поличок;

  - написати  числовий  ряд  :  1   2    3   4   

 -  із допомогою  дорослого накреслити прямокутник. 

 

              Предметно - практичне навчання

Тема . Виготовлення аплікації «Овочі».

Словник: морква, папір, олівець, ножиці , клей.

Завдання: 

  • повторити назви овочів  та вибирати моркву  серед інших  овочів переглядаючи презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=ikjV1Oug0kI

  • із допомогою дорослого намагатися вимовляти слово «морква»; 

  • підбирати  кольоровий  папір  відповідно до кольору справжньої моркви;

  • із допомогою дорослого малювати моркву  за шаблоном, вирізати , наносити клей, приклеїти  виріб  на картон;

  • вказувати на предмети за запитаннями дорослого: «де  олівець?», «де  папір?», «де ножиці?», «де  клей?»  « де  морква?».

                   Альтернативна  комунікація

Тема . Закріплення  знань по темі  «Частини тіла».

Завдання: - закріплювати назви частин тіла переглянувши   картки Домана «Частини тіла» : https://www.youtube.com/watch?v=JDsMRCvAqws 

  • масажувати долоні,  погравши  гру  «Ладушки, ладусі» , плескаючи в долоні разом із дорослим.