Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 17.04

МАТЕМАТИКА  с.111

ВИВЧАЄМО ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН МНОЖЕННЯ; МНОЖЕННЯ З НУЛЕМ ТА ОДИНИЦЕЮ.

 

 

32=6                     і                                      23=6        

32=23

Завдання 2

Зіставити пари виразів знайти їх значення і порівняти:

7*2=

2*7=

7*2    2*7

5*4=

4*5=

5*4     4*5

Завдання 3

Порівняти:

7+2   2+7                                       7*2   2*7

Завдання 4

Перевірити чи виконується переставний закон множення.

Завдання 5

Спочатку виконати обчислення 1 рядка.

Потім виконати обчислення 2 рядка.

Зробити висновки.       Запам’ятати вирази:

а * 1  =  1* а= а

а *0= * а = 0

Завдання 6

Потренеруватися у виконанні обчислень та застосування попередніх правил.

МИСТЕЦТВО

Допомогти батькам, бабусі декорувати паски, яйця, Великодні кошики.

Прислати фото-звіт!!!

Чекаю на Ваші сімейні світлини.

Будьте здорові!

Хай яйця стануть різнокольорові

За порухом одного писанка,

Хай хрін буде цілющим і здоровим

Й цвіте бузок на стрічці рушничка!

 

2-А Інформатика 17.04

Складені сюжетні задачі різних видів

Столяр виготовив 42 стільці, 35 стільців він подарував дитячому садочку. Скільки стільців залишилося у столяра?

Бабуся вишила на рушникові 17 ромашок, а волошок – на 15 більше. Скільки волошок вишила бабуся?

На птахофермі 63 курки, а гусей – на 15 менше. Скільки гусей на птахофермі?

На клумбі ростуть 39 кущів білої троянди та 53 кущі червоної троянди. На скільки менше кущів білої троянди ростуть на клумбі, ніж червоної?

На заняття танцювального гуртка прийшло 28 дітей. Коли пізніше ще підійшло декілька дітей, їх стало 43. Скільки дітей пізніше прийшли на заняття?

На зупинці з автобусу вийшло 36 пасажирів. У автобусі залишилося  27 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?