Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

п"ятниця 17.04

Я досліджую світ.

Тема. Великодні свята.

  1. Дати відповіді на питання.

  • Що це за свято Великдень?

  • Коли ми його святкуємо?

  • Які традиції знаєте, пов`язані з цим святом?

  • Що таке писанка?

 

  1. Переглянути мультфільм «Загублена писанка» https://www.youtube.com/watch?v=gGmU5YK9Y-U

 

 

 

Читання.

Тема. Розділ 9. «Кожна пригода- до мудрості дорога».

          Як досягнути успіху?

          Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (с.121-123).

 

  1. Прочитати правильно слова на с. 121.

  2. Прочитати оповідання  Оксани Павлової «Якби я мав такі кросівки…» ( с.121-123).

  3. Дати  відповіді на запитання( с.123).

Українська мова

Тема. Текст-розповідь.

  1. Пригадати, що таке текст.

-З яких частин складається текст?

-Що таке абзац?

-Що таке зачин?

-Що таке основна частина?

-Що таке кінцівка?

  • Що таке текст-розповідь?

 

  1. Виконати вправу 4 (с. 129).

Я досліджую світ.

Тема. Великодні свята.

  1. Скласти розповідь «Як я святкую Великдень».

  2. Переглянути казочку «Як одна писанка весь світ звеселила» https://www.youtube.com/watch?v=AnY6IC2pyIs

 

 

Математика.

Тема. Досліджуємо взаємозв`язок множення та ділення (с.112).

 

  1.   Пригадати, як називаються компоненти дії множення? Дії ділення?

  2. Розглянути №3 с. 112.

 

a*b=c             2*5=10

c:b=a              10:5=2

c:a=b               10:2=5

 

 

З одного прикладу на множення можна скласти два приклади на ділення.

 

  1. Знайти значення добутків. Скласти рівності на ділення №4 с.112).

7*4=28           28:7=4           28:4=7

12*4

30*3

8*5

9*7

 

  1. Розв`язати задачу 5 с. 112.

 

 

Читання.

Тема. Розділ 9. «Кожна пригода- до мудрості дорога».

          Як досягнути успіху?

          Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…» (с.121-123).

 

  1. Прочитати оповідання  Оксани Павлової «Якби я мав такі кросівки…» ( с.121-123).

  2. Переказати оповідання.

Українська мова

Тема. Текст-опис.

  1. Пригадати, що таке текст.

-З яких частин складається текст?

-Що таке абзац?

-Що таке зачин?

-Що таке основна частина?

-Що таке кінцівка?

  • Що таке текст-розповідь?

 

  1. Прочитайте правило на с. 130.

  2. Виконати вправу 5 (с. 130).

 

                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Читаємо, говоримо, слухаємо разом.

https://www.youtube.com/watch?v=HL8R158Ujp4

Ex.4 p.85 (Вчивчити вірш)

Ex.1 p.84(Вивчити слова)

https://www.youtube.com/watch?v=7yx2xIpNiQ4

https://www.youtube.com/watch?v=dcIX7bUpfQY

 

2-Б Інформатика 17.04

Складені сюжетні задачі різних видів

Столяр виготовив 42 стільці, 35 стільців він подарував дитячому садочку. Скільки стільців залишилося у столяра?

Бабуся вишила на рушникові 17 ромашок, а волошок – на 15 більше. Скільки волошок вишила бабуся?

На птахофермі 63 курки, а гусей – на 15 менше. Скільки гусей на птахофермі?

На клумбі ростуть 39 кущів білої троянди та 53 кущі червоної троянди. На скільки менше кущів білої троянди ростуть на клумбі, ніж червоної?

На заняття танцювального гуртка прийшло 28 дітей. Коли пізніше ще підійшло декілька дітей, їх стало 43. Скільки дітей пізніше прийшли на заняття?

На зупинці з автобусу вийшло 36 пасажирів. У автобусі залишилося  27 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?