Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

Художня культура

Тема: Музична культура Індії та Далекого Сходу.

Опрацюйте посилання

https://gdz4you.com/prezentaciyi/vsesvitnya-istoriya/muzychna-kultura-indiyi-ta-dalekogo-shodu-3892/

Трудове навчання

Тема:Технічне конструювання. Інструменти та пристрої для обробки деревини. Вимоги до виробів з деревини.

Опрацюйте посилання та складіть технічний малюнок «Іграшки з фанери»

https://vseosvita.ua/library/azurne-vipiluvanna-materiali-do-urokiv-246151.html

фото технічного малюнка надішліть на поштову скриньку

petro_rod@ukr.net

 

                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Свято наближається.

https://www.youtube.com/watch?v=t5V8hgYAHUI

https://www.youtube.com/watch?v=qxlu1_xIDo4

Ex.1 p.70. 

Ex. 1 p.84.

https://pidruchnyk.com.ua/73-anglyska-mova-nesvt-3-klas.html

Завдання: Ознайомитись з відеоматеріалом, записати слова, перекласти та вивчити жести(Жести для дітей з порушенням слуху)

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

6 – А клас Всесвітня історія

Тема. Практичне заняття: Історичний портрет Цезаря

1. 1.Зовнішність і характер Юлія Цезаря. 2. Його звички. 3 Його роздуми про Олександра Македонського. 4 Його роздуми про своїх предків. 5. Висновок.

С в е т о н і й   Тр а н к в і л л ((бл. 70–140 рр. н. е.) — римський історик та письменник).

На шістнадцятому році життя він втратив батька. Одружився з Корнелією, дочкою Цини, який чотири рази був консулом. Диктатор Сулла ніякими засобами не міг добитися щоб він розлучився з нею. Тому, позбавлений жрецького сану і посагу дружини і родового спадку, він був примислений до ворогів диктатора і навіть вимушений був переховуватись. Не дивлячись на страждання від хвороб і лихоманку він був вимушений кожну ніч міняти сховище, відкупаючись грошима від нишпорок, поки де добився собі помилування.

Будучи квестором він поховав тітку Юлію і дружину Корнелію, виголосивши за звичаєм поховальну промову з ростральної трибуни. В його промові він так сказав про предків: «Рід моєї тітки Юлії походить по матері від царів, по батькові ж від безсмертних богів і богині Венери, до якого і належить моя фамілія. Саме тому наш рід наділений недоторканістю, як царі, які могутністю вище за всіх людей, і благоговінням, як боги, яким підвладні навіть царі»

Кажуть він був високого зросту, світлокосий, гарної статури, обличчя округле, очі чорні, живі. Про його любов до великої розкоші казали багато людей. Так кажуть, що він відбудував за величезні гроші віллу біля озера Немі, але вона йому не сподобалася і він її зруйнував вщент. Хоч на той час був бідний і в боргах. Вина він пив дуже мало, це підтверджують навіть вороги. Безкористя він не мав ні на військових, ні на державних посадах. Пригадують, як він випрошував наче жебрак грошей у всіх союзників на оплату своїх боргів.

На посаді квестора він отримав в управління Дальню Іспанію. Там він, за дорученням претора,  прибув в місто Гадес і побачив у храмі Геркулеса статую Олександра Великого. Він зітхнув, наче відчув відразу до своєї бездіяльності, - тому що він не здійснив ще нічого достопам’ятного, тобі як Олександр в цьому віці вже покорив світ.

2. 1.Як відносився Цезар до своєї влади диктатора. 2.Реформи Цезаря. 3. Чому виник заколот проти Цезаря? 4. Не виконані задумки Цезаря. 5. Висновки.

С в е т о н і й   Тр а н к в і л л ((бл. 70–140 рр. н. е.) — римський історик та письменник).

Потім він звернувся до державних справ. Він виправив календар. Він поповнив сенат, добавив до старих патриціїв нових людей. Крім того розселив 80 тисяч громадян по заморським колоніям.

Суд він правив надзвичайно ретельно і суворо. Тих, що були осуджені за здирництво, він навіть виганяв з сенаторського стану.

В його планах було заснувати ще 3 провінції заселивши їх римськими громадянами. Осушити болота навколо Риму і побудувати багато нових палаців.

...Він (Ю. Цезар) був винний у зловживанні владою і вбитий заслужено. Крім того, що він дістав почестей понад міру: постійний консул, довічний диктатор, опікування моральністю, потім — ім’я імператора, прізвисько «батько вітчизни», статуя серед царських статуй, підвищене місце в театрі — він навіть допустив на свою честь постанови, що перевищують людську межу: золоте крісло в сенаті й суді, ... храми, жертовники, статуї поруч з богами, назву місяця за власним ім’ям; і всі ці почесті він отримував і роздавав з власної волі.

..У змові проти нього взяло участь понад шістдесят чоловік; на чолі її стояли Гай Кассій, Марк Брут і Децім Брут.

А п п і а н ((?–70-ті рр. II ст. н. е.) — римський історик). Залишилося всього чотири дні до відбуття, коли вороги вбили його (Цезаря) в сенаті, через заздрість до щастя Цезаря та його безмежної сили, чи, як вони самі говорили, через піклування про відновлення державного ладу батьків. Бо вони добре знали Цезаря і побоювалися, що, коли він підкорить і ті народи, проти яких він збирався йти, він, без сумніву, стане царем. Я думаю, що приводом до вбивства Цезаря стало це слово, бо між «царем» і «диктатором» є лише різниця в назві, насправді ж, будучи диктатором, Цезар був наче царем.

Коли злочин був здійснений вбивцями у священному місці над особою священною та недоторканною, розпочалася метушня в усьому місті; в цьому хаосі деяких з сенаторів було поранено, інших — убито.

П л у т а р х ((46–125 рр. н. е.) — давньогрецький історик та письменник). Проте найбільше неприхованої ненависті до Цезаря, яка, врешті решт, спричинила його смерть, викликала його прагнення царської влади. Для загалу римлян вона була основною причиною нелюбові до Цезаря, а для прихованих його недругів давно стала пристойним приводом, щоб кувати проти нього змову.

Однак ті, хто прагнув зміни державного ладу, скеровували свої погляди або на нього одного (Брута), або з-поміж інших віддавали йому перевагу, хоч ніхто не наважувався сказати про це йому відверто.

Цезарю не довелося скористатись могутністю і владою, до яких він прямував крізь незліченні небезпеки і яких досяг величезними зусиллями. Він дістав лише ім’я володаря і славу серед громадян разом з її невідступною супутницею — заздрістю.

ІІ. Домашнє завдання

1. Намалювати портрет Юлія Цезаря

 

Образотворче мистецтво

Тема: Портрет як жанр.

Опрацюйте посилання , запам’ятайте пропорції елементів голови людини

https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-6-klas-tema-riznovidi-portretiv-osoblivosti-proporcij-golovi-ludini-183949.html

 

Трудове навчання

Тема: Виготовлення деталей.

Пригадайте послідовність виготовлення деталі, виробу.