Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

Образотворче мистецтво

Тема: Кольорознавство

Опрацюйте презентацію 1- 22 слайди

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-koloroznavstvo-167835.html

виконайте розмивку (висвітлення) 3 основних кольорів, фото листівки надішліть на поштову скриньку

petro_rod@ukr.net

Логоритміка  6б клас 17.04

О.Злотник. “Цвіт землі”. Література рідного краю.

1. Виконай  розминку

https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY

2. Дихальні  вправи

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

3. Мовно-рухові вправи  до  вірша  “Цвіт землі”.

Прочитайте  вірш  “Цвіт землі”.  Чітко  промовляйте  звуки.  Під час  читання  вірша,  слова  із  звуком [Ц]  супроводжуйте  плесканням  у  долоні  1  раз,  коли  слова  із  звуком [С] --  тупочемо  ніжками:  правою  і  лівою  на 1-2.

Цвітуть сади, цвітуть луги,

Цвітінням ниви розлились,

І затопили береги,

І затопили береги,

І цвіт пливе в небесну вись.

В саду вишневім залюбки

Вінки сплітає дітвора,

Синиці, ластівки, шпаки,

Синиці, ластівки, шпаки

Летять до кожного двора.

І лине скрізь пташиний грай,

Моя квітуча сторона.

Цвіте земля, цвіте мій край,

Цвіте земля, цвіте мій край

І в серці кожного — весна.

4. Прослухайте  аудіозапис  даного  твору.  https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o

Який  темп і ритм твору?  Який  настрій  передає  даний  твір? 

Імпровізуйте  танцювально-ритмічну  композицію  до  даного  твору.

5. За  можливості  проспівайте  дану  композицію  використовуючи  фонограму. https://www.youtube.com/watch?v=ZvO6QZ7K9Sc

                                                 АНГЛІЙСЬКА МОВА

Тема: Стиль життя  Українців, Свято наближається.

  1. Ukraine is situated …..

  2. The symbols of Ukraine are …..

  3. The population of Ukraine is …..

  4. Ukraine is washed by …..

  5. The mountains of Ukraine are …..

  6. As for the Ukrainian cuisine it is famous for …..

  7. Speaking about Ukrainian traditional folk crafts we mean …..

  8. The most important holidays in our country are …..

  9. Ukraine has got its wonders I mean places of interest such as …..

  10. The capital of Ukraine is …..

  11. Kyiv attracts people/tourists/guests with …..

  12. The Greatest Ukrainians are (write at least 3 names).

http://www.dinternal.com.ua/topics/easter-in-ukraine/

https://www.youtube.com/watch?v=HL8R158Ujp4

Ex. 1 p.84.

https://pidruchnyk.com.ua/73-anglyska-mova-nesvt-3-klas.html

Завдання: Ознайомитись з відеоматеріалом, виконати вправу, доповнити речення.

Виконане Д.З. відправляйте на: Naik0n347@gmail.com або +380971864759(viber, whatsapp, telegram)

Українська мова, 17.04.20р.

Тема. Перехід прикметників в іменники.

Матеріал для опрацювання:

Таблиця «Способи творення прикметників».

Назва способу словотворення

Приклади

Способи словотворення:

іменник

Прикметник

Суфіксальний

сонце

- сонячний

Префіксальний

краса

прекрасний

Префіксально-суфіксальний

будинок

надбудинковий

Складанням основ

полезахисник 

- полезахисний

 

 

 

 

Вправи для закріплення вивченого:

  •  Утворити від поданих слів прикметники. Пояснити їх правопис за допомогою правил.

Велика Лепетиха, Каховка, Нальчик, Балаклава, Гадяч, Париж, Волга.
 Робота за варіантами

  • Записати подані прикметники у три колонки: у першу — з наголосом на корені, у другу — з наголошеним суфіксом, у третю — з наголошеним закінченням. Визначити їх розряд за значенням. Перевірити себе за допомогою словника наголосів (онлайн).

Будяковий, боковий, вербовий, бойовий, дубовий, кленовий, верховий, впливовий, віковий, шаховий, правовий, ожиновий, поштовий, смаковий, буковий, калиновий.
 

  • Записати слова, знявши риску, пояснити орфограми.

Електро/силовий, легко/атлетичний, блакитно/синій, червоно/гарячий, радіо/фізичний, народно/поетичний, військово/спортивний, аграрно/сировинний, глухо/німий, семи/разовий, свіжо/зрубаний, м'ясо/вовняний, історико/культурний, гіркувато/солоний, ново/утворений, сільсько/господарський, двадцяти/поверховий.

 

Домашнє завдання:

Знайти прикметники, які перейшли в іменники, поставити питання до них.

  • У мене в гаманці золоті

  • Хворий стогнав у кімнаті

  • Відшукаю недужих і з ними піду у майбутнє

  • Складне згортається в просте

  • Скупий платить двічі.

Українська література, 17.04.20р.

Тема. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».

Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків − головних героїв. Розділ І,ІІ, ІІІ.

 

Матеріал для опрацювання:

Риси характеру, які притаманні головним героям Сергієві і Митькові:

Хлопці           дотепність, вигадливість, кмітливість, цілеспрямовані, наполегливість, спритність, чесність, почуття гумору, оптимізм, допитливість, веселість, сміливість.

Складання плану.

План

1. Дмитро і Сергій — звичайні школярі-шестикласники.

2. Риси характеру хлопців:

а) чемність і доброта;

б) мужність і винахідливість;

в) повага до батьків і людей похилого віку;

г) наполегливість і довіра;

д) на зло відповідають добром.

3. Здібності героїв:

а) любов до книги;

б) прагнення пізнати багато цікавого (допитливість);

в) готовність прийти на допомогу;

г) уміння орієнтуватися в природному довкіллі;

д) мрія про славу.

4. Дослідження хлопців не були марними.

Домашнє завдання:

https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks, прослухати аудіо книгу або читати розділи І-ІІІ https://www.rulit.me/books/mitkozavr-iz-yurkivki-abo-himera-lisovogo-ozera-read-231610-1.html

 

Образотворче мистецтво

Тема: Портрет як жанр.

Опрацюйте посилання , запам’ятайте пропорції елементів голови людини

https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-6-klas-tema-riznovidi-portretiv-osoblivosti-proporcij-golovi-ludini-183949.html