Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

1-Б Українська мова (20.03)

Тема. Закріплення вміння читати, склади і тексти з буквосполученням «дз». Робота з дитячою книжкою.

 

Мовна зарядка.

Дзиги-дзвіночки  водять таночки.

В полі дзвін,в лісі дзвін: дінь-дзінь, дінь-дзінь

Звуко-буквенний аналіз слів

«Дзвіночки» [--о -о --о] (Зверни увагу! Букви ми читаємо і пишемо. Звуки вимовляємо і чуємо. Буквосполучення «дз» чуємо як один звук [дз]. Коли записуємо звукову модель слова позначаємо його однією рискою,якщо твердий дза дзо  і двома коли чуємо м’який дзі дзьо  дзь.)

Відгадай загадку.

Як подивишся у ного,

Бачиш в нім себе самого

Отаким,яким буваєш.

Що це , друже відгадаєш ?

Зроби звукову модель слова-відгадки.

Буквар ст. 64.

1-Б Українська мова(20.03)

Тема. Закріплення навичок написання складів,слів з буквосполученням «дз».

Мовна зарядка

 Проспівай як комарик -дз-дз-дз (тихо)

ДЗ – ДЗ – ДЗ – ДЗ (голосно)

дз – дз – дз – ДЗ – ДЗ – ДЗ

Спиши.

 Дзи   Дзв  дзе   дзу    дзв

Спиши. Постав наголос у виділених словах.

Дзвоник кличе нас до школи, а двіночки кличуть в поле.

Напишіть під диктовку.

Дзвін, дзюрчати, дзьоб, кукурудза, дзеркало.