Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр
Тернопільська область

П'ятниця

1-Б Українська мова (20.03)

Тема. Закріплення вміння читати, склади і тексти з буквосполученням «дз». Робота з дитячою книжкою.

 

Мовна зарядка.

Дзиги-дзвіночки  водять таночки.

В полі дзвін,в лісі дзвін: дінь-дзінь, дінь-дзінь

Звуко-буквенний аналіз слів

«Дзвіночки» [--о -о --о] (Зверни увагу! Букви ми читаємо і пишемо. Звуки вимовляємо і чуємо. Буквосполучення «дз» чуємо як один звук [дз]. Коли записуємо звукову модель слова позначаємо його однією рискою,якщо твердий дза дзо  і двома коли чуємо м’який дзі дзьо  дзь.)

Відгадай загадку.

Як подивишся у ного,

Бачиш в нім себе самого

Отаким,яким буваєш.

Що це , друже відгадаєш ?

Зроби звукову модель слова-відгадки.

Буквар ст. 64.

1-Б Українська мова(20.03)

Тема. Закріплення навичок написання складів,слів з буквосполученням «дз».

Мовна зарядка

 Проспівай як комарик -дз-дз-дз (тихо)

ДЗ – ДЗ – ДЗ – ДЗ (голосно)

дз – дз – дз – ДЗ – ДЗ – ДЗ

Спиши.

 Дзи   Дзв  дзе   дзу    дзв

Спиши. Постав наголос у виділених словах.

Дзвоник кличе нас до школи, а двіночки кличуть в поле.

Напишіть під диктовку.

Дзвін, дзюрчати, дзьоб, кукурудза, дзеркало.

20.03          ЛФК        1-Б

Комплекс вправ для профілактики і лікування плоскостопості у дітей.

1. Качати веред – назад м’яч, спочатку однією ногою, а потім другою.

2. Сидячи на підлозі з зігнутими ногами (п’ятки щільно прилягають до підлоги і не відриваються).

3. ВП – те саме з витягнутими ногами (коліна випрямлені). Великим пальцем ноги в напрямку від великого пальця до коліна. Зробити 3-4 поглажування кожної ноги.

4. З зігнутими колінами, збирати пальцями дрібні предмети.

5. Затиснути пальцями ніг олівець, малювати на листку паперу різні фігури, притримуючи папір іншою ногою.

6. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами стопи притиснути до підлоги. Підігнути пальці ніг і одночасно підтягнути п’ятку вперед до пальців, потім пальці розпрямити і т.д. Виконувати двома ногами.

7. Сидячи на підлозі, ноги зігнути в колінах, коліна злегка розведені, підошви одна до одної. Випрямляти ноги до тих пір, поки є можливість тримати, обнявши один до одного і пальці і п’ятки.

8. Сидячи на підлозі з випрямленими колінами, писати ступнями коло в двох напрямках.

9. Сидячи на підлозі з зігнутими колінами не торкатися п’ятками підлоги, рухати ступнями вверх-вниз, торкаючись підлоги тільки пальцями, коліна випрямляти.

10. Сидячи на стільці, зводити і розводити п’ятки, не відриваючи п’яток від підлоги.

11. Обхватити м’яч стопами і припідняти його.

12. Ходьба на носочках, на п’ятках, на зовнішньому краю стопи.

13. Ходьба по ребристій поверхні.

14. Зжимати резинову грушу.

15. Ходьба напівприсядки “по-качачому”.